گیفت کارت بازی

گیفت کارت بازی چیست؟ گیفت کارت گیمرها چه کاربردی دارد؟

در عصر حاضر، بازی‌های ویدئویی بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی همه ما هستند. برای طرفداران بازی‌های ویدئویی یا همان گیمرها ، داشتن گیفت کارت بازی اهمیت بسیاری دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع گیفت کارت‌های بازی و روش تهیه آن‌ها آشنا کنیم.

در شبکه بزرگ اینترنت سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین بسیاری وجود دارند. یکی از موارد کاربردی برای استفاده از این شیکه‌ها ، gift card بازی است. این کارت‌ها برای گیمرها هیجان‌انگیز و کاربردی می‌باشند چراکه دستور کار راحت و آسانی دارند. برای توضیح بیشتر باید گفت که گیفت کارت گیمرها یک کارت‌ اعتباری با قابلیت پرداخت ارزی است. بهتر است هر گیمر حتما این کارت های اعتباری را بشناسد و گزینه مناسب خود را تهیه کند

مزایای گیفت کارت‌ بازی

گیفت کارت‌ بازی، پرداخت‌ها را ساده و ارزان‌تر می‌کنند؛ گیمرها می‌توانند با داشتن انواع مختلف آن، بهتر و راحت‌تر در سایت‌ها و فروشگاه‌ها حضور داشته باشند و از سرویس‌هایشان استفاده کنند. مثلا سایت آمازون دارای گیفت کارت آمازون است تا کاربران این سرویس رضایت بیشتری از خرید آسان و کاربردی خود داشته باشند.

انواع گیفت کارت‌ بازی:

گیفت کارت‌ بازی هدیه انواع مختلفی دارند که هر گیمر با توجه به مشخصات مد نظر خود می‌تواند یکی از آن‌ها را تهیه کند، هر کدام از آن‌ها برای سایت و بازی‌های متفاوتی کاربرد دارند که در زیر به هر کدام از آن‌ها به‌طور خلاصه می‌پردازیم.

گیفت کارت بازی پلی استیشن

با تهیه کارت هدیه PS می‌توان وارد اکانت فروشگاه پلی استیشن شد و با توجه به اعتبار کارت خود، از سایت پلی استیشن خرید آسان‌تری را تجربه کرد. یکی از مهم‌ترین مزایای گیفت کارت بازی گیمرها پلی استیشن خرید لایسنس بازی‌ها است؛ درواقع موقعیتی را برای گیمر فراهم می‌کند که بتواند بازی آنلاین و دانلود مستقیم روی کنسول را در دسترس داشته باشد. سایت پلی استیشن به‌جز خدمات بازی، تماشای فیلم را هم برای کاربران دارد که با گیفت کارتplay station  می‌توانند فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنند. شما می‌توانید گیفت کارت PS را از طریق هورادکس تهیه کنید.

گیفت کارت بازی ایکس باکس

یکی دیگر از کنسول‌های محبوب و معروف بازی، ایکس باکس است که با گیفت کارت بازی مایکروسافت می‌توان بازی‌هایی را در ایکس باکس انجام داد. طرفداران این کنسول برای تهیه بسیاری از بازی‌ها نیاز به پرداخت‌های ارزی آنلاین دارند؛ درنتیجه گیفت کارت xbox برای گیمرها بسیار کاربردی و خواستنی است. ایکس باکس شامل بازی‌های مختلف آنلاین است، اپلیکیشن، فیلم، موسیقی و برنامه‌های کاربردی دارد که گیمر و دارنده گیفت کارت ایکس باکس به آن‌ها دسترسی خواهد داشت. gift card  ایکس باکس با ویزا کارت و مستر کارت قابل دریافت می‌باشد. گیفت کارت xbox را می‌توانید از سایت هورادکس بخواهید.

گیفت کارت گوگل پلی google play

gift card بازی دیگر گیفت کارت گوگل پلی است. بدون شک گوگل پلی یک فروشگاه آنلاین شناخته شده و پر مخاطب است که در هر گوشی اندرویدی نیز وجود دارد. سایت گوگل پلی با خدمات مختلفی که دارد، اقدام به تهیه گیفت کارت google play برای کاربران خود کرد که این کارت‌ فقط مختص سایت گوگل پلی است و کاربردهای بی‌نظیری دارد.

با گیفت کارت گوگل پلی می‌توان اپلیکیشن و بازی خرید؛ اشتراک فیلم، سریال و موسیقی داشت و انواع کتاب الکترونیک و مجله را نیز تهیه کرد. این کارت هدیه سرویس و خدمات بسیار مناسبی را خواهد داشت که برای خرید آن می‌توانید از پیپال استفاده کنید، همچنین در صورت نداشتن حساب پیپال، می‌توانید جهت تهیه کارت هدیه گوگل پلی و حساب‌های ارزی مختلف با مشاورین هورادکس در ارتباط باشید

استیم کارت / گیفت کارت استیم / گیفت کارت steam

استیم به‌عنوان یک فروشگاه آنلاین بازی، آرشیو کاملی از بازی‌های قدیم و جدید دارد. این سایت قابلیت بازی چند نفره دارد. یکی از ویژگی‌های خوب استیم این است که با هرکنسولی می‌توان از این سایت، بازی و برنامه دریافت کرد. استیم دارای بازی‌های رایگانی است که گیمرها از آن استفاده می‌کنند اما برای استفاده از بازی‌های غیر رایگان باید استیم کارت داشت.

سایت استیم مانند دیگر سایت‌های بازی که مطرح کردیم به حساب پیپال و کارت اعتباری نیاز دارد. گیفت کارت گیمرها خدمات خوبی را عرضه می‌کند که رضایت‌بخش است؛ درنتیجه خرید گیفت کارت استیم گزینه مناسب و آسانی برای استفاده از سایت استیم خواهد بود. پس از خرید این کارت هدیه، اطلاعات برای کاربر در ایمیل ارسال خواهد شد تا با حساب کاربری خود بتوانند هزینه خرید بازی را پرداخت نمایند. از کاربردهای دیگر گیفت کارتsteam ، می‌توان به خرید نرم افزار و به‌روزرسانی بازی‌ها اشاره کرد.

گیفت کارت بازی GTA

یکی از بازی‌های محبوب که مدتی در صدر جدول فروش بازی‌های ویدیویی انگلستان بود، GTA یا Grand Theft Auto است. این بازی به آزادی عمل گیمرها معروف است که اکشن و ماجرایی است. نکته جالب این است که یکی از پر هزینه‌ترین بازی‌های ویدویی نیز می‌باشد.

بازی GTA را از سایت‌های مختلف بازی مانند استیم به‌راحتی می‌توان تهیه کرد. به‌دلیل محبوبیت این بازی، گیفت کارت GTA نیز وجود دارد. اگر قصد بازی آنلاین GTA با دوستان خود و یا تک نفره را در شبکه‌های پلی استیشن امریکا هم داشته باشید، با این gift card بازی راحت خواهید بود. آن را می‌خرید و آنلاین بازی می‌کنید. تهیه آن هم از طریق حساب‌های ارزی یا گیفت کارت خواهد بود که به هورادکس هم می‌توانید مراجعه کنید.

جمع‌بندی در مورد گیفت کار بازی:

شما به‌عنوان یک گیمر گوشی اندروید یا اپل دارید پس به‌راحتی می‌توانید از گیفت کارت‌ بازی استفاده کنید. شما باید با توجه به علاقه خودتان یکی از گیفت کارت گیمرها را انتخاب کنید سپس برای خرید آن به ویزا کارت و مستر کارت نیاز خواهید داشت که تهیه آن‌ها از ایران هم به‌طور مستقیم با استفاده از حساب‌هایی مانند پیپال قابل انجام است. یک راه ساده و آسان دیگر این است که به سایت ما، یعنی هوراداکس وارد شوید و مراحل خرید و تهیه gift card بازی خود را به ما بسپارید تا در سریع‌ترین حالت، کارت خود را در دست داشته باشید. همچنین برای خدمات دیگری چون افتتاح حساب پیپال و تهیه انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزاکارت و مستر کارت، می‌توانید از متخصصین هورادکس مشاوره و کمک بگیرید. جهت اخذ مشاوره، کافی است وارد صفحه تماس با ما شوید یا مستقیما به واتس‌اپ هورادکس پیام ارسال کنید، برای کمک به شما، همیشه آنلاین هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *