حواله ارز به پاناما + تمامی روش‌های حواله به پاناما

مقدمه حواله ارز به پاناما

پاناما، کشوری واقع شده در آمریکای مرکزی است که زبان رسمی آن اسپانیایی بوده و واحد پول آن نیز بالبوآ و دلار آمریکا است. کانال پاناما از لحاظ بازرگانی و ترابری دریایی دارای اهمیت زیادی است و مهم‌ترین کانال جهان محسوب می‌شود. از آنجایی که ایرانیان زیادی به دلایل اقتصادی و فرهنگی خواستار زندگی در این کشور هستند، مراودات ایرانیان و افراد ساکن پاناما زیاد است. بنابراین نقل و انتقالات پول نیز میان این دو کشور صورت می‌گیرد. به همین دلیل قرار است در این مطلب درباره روش‌های حواله ارز به پاناما صحبت کرده و تمامی جزئیاتی که لازم است در این باره بدانید را بیان کنیم.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های حواله ارز به پاناما

• وسترن یونیون:

از جمله روش‌های نقل و انتقال پول به کشورهای مختلف، میتوان به روش وسترن یونیون اشاره کرد. از این روش جهت حواله به پاناما نیز استفاده میشود. برای انتقال پول از طریق وسترن یونیون، لازم است نام و نام خانوادگی گیرنده وجه به همراه کشور مقصد را ذکر کنید. کارمزد حواله وسترن نیز با توجه به مبلغ مورد نظر شما متفاوت خواهد بود. سقف انتقال پول در این روش ۷۵۰۰ واحد ارزی به دلار و یورو است. پس از انتقال پول به روش وسترن یونیون، رسید رسمی وسترن یونیون برای فرد فرستنده ارسال خواهد شد. این رسید شامل یک کد ده رقمی‌ است که فرد گیرنده با اعلام این کد و ارائه مشخصات فرستنده، میتواند وجه مورد نظر را در کشور مقصد دریافت نماید. علاوه بر آن فرد فرستنده میتواند با وارد کردن کد ده رقمی در قسمت رهگیری حواله وسترن یونیون، از وضعیت ارسال پول و دریافت شدن یا عدم دریافت شدن آن توسط گیرنده مطلع گردد.

• حواله ریا Ria:

حواله ریا یکی دیگر از روش‌های حواله ارز به پاناما محسوب میشود. از جمله ویژگی‌های حواله ریا میتوان به انجام فوری و ارسال به سراسر جهان اشاره کرد. این شرکت از جمله مهم‌ترین شرکت‌های نقل و انتقال وجه محسوب میشود و با دارا بودن ۳۱۵ هزار شعبه در ۱۴۵ کشور مختلف جهان، فعالیت گسترده‌ای در سراسر دنیا دارد. در صورتی که قصد داشته باشید حواله پول خود را از طریق سیستم ریا انجام دهید، لازم است بدانید که حداکثر مبلغ حواله در یک شبانه روز برابر با ۳ هزار دلار است و در کل یک ماه قادر به انتقال ۸ هزار دلار با نام یک شخص خواهید بود. پس از انجام حواله، یک کد ۱۶ رقمی به شما ارائه میشود که لازم است آن را به فرد گیرنده ارسال کنید. گیرنده با ارائه این کد و مشخصات خود، قادر به دریافت وجه ارسالی خواهد بود. علاوه بر آن لازم است بدانید که کارمزد سیستم ریا، کمتر از کارمزد وسترن یونیون است.

• سوئیفت swift:

در صورتی که قصد حواله دلار به پاناما را داشته باشید، حواله سوئیفت از دیگر گزینه‌های قابل انتخاب خواهد بود. حواله سوئیفت شبکه‌ای جهت انتقال پول بین بانکی در سطح بین المللی است که امکان انتقال وجه در سیستمی امن و مطمئن را فراهم می‌سازد. کارمزد سوئیفت با توجه به میزان وجه و کشور مقصد متفاوت خواهد بود. علاوه بر آن در سیستم سوئیفت، امکان ارسال پول در حالت بسیار سریع وجود خواهد داشت. در صورتی که قصد داشته باشید حواله خود را در این حالت ارسال کنید، لازم است در حدود ۲۵ دلار کارمزد اضافهتر بپردازید. همچنین در صورت استفاده از سیستم سوئیفت، میتوانید تعیین کنید که کل کارمزد توسط شما پرداخت شود و یا همه کارمزد از اصل پول کسر گردد. علاوه بر این، این امکان وجود دارد که بخشی از کارمزد را شما بپردازید و بخشی از آن از اصل پول کسر شود.

• خرید اینترنتی با کردیت کارت:

امروزه بسیاری از افراد خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. همچنین رواج دنیای اینترنت در میان مردم سبب شده است که بسیاری از افراد به سایت‌های خارجی سر زده و علاقه مند به خرید از این سایت‌ها باشند. در صورتی که شما نیز تمایل به خرید از سایت‌های خارجی و سایت‌های کشور پاناما را دارید، میتوانید با استفاده از کردیت کارت خرید خود را انجام دهید. با برخورداری از کردیت کارت میتوانید از کلیه فروشگاه‌های آنلاین و معتبر نظیر آمازون، علی بابا و... اقدام به خرید کنید.

• پیپال paypal:

از یکی از روش‌های حواله ارز به پاناما میتوان به سیستم پی پال اشاره کرد. پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین است و توانسته است اعتماد خریداران آنلاین را در سراسر اینترنت به خود جلب کند. پی پال راهی سریع و امن جهت خرید اینترنتی محسوب میشود و علاوه بر آن، این امکان را فراهم میکند که حواله ارز را به نقاط مختلف دنیا انجام دهید. از پی پال میتوان جهت نقد کردن درآمد ارزی نیز استفاده کرد. همچنین بسیاری از افراد جهت حواله به پاناما روش پی پال را برمیگزینند.

مانی گرام

کانتکت

حواله ارز به پاناما

روش‌های دریافت ارز از پاناما

در این مطلب به روش‌های ارسال دلار به پاناما اشاره کردیم. در ادامه نیز روش‌های دریافت پول از پاناما را ذکر خواهیم کرد:

• وسترن یونیون

• ریا Ria

• حواله سوئیفت SWIFT

• پی پال PAYPAL

مراحل حواله ارز به پاناما

جهت حواله ارز به پاناما ابتدا لازم است فرم درخواست حواله را پر کنید. سپس روش مورد نظر خود برای انتقال ارز را انتخاب کرده و مدارک لازم را ارائه کنید. در نهایت لازم است وجه و کارمزد آن را پرداخت نمایید. پس از انجام تمامی مراحل، اطلاعات حواله خود را دریافت خواهید کرد. شما میتوانید با ارائه کد دریافت شده به فرد گیرنده، وی را قادر سازید تا وجه مورد نظر را در کشور مقصد دریافت کند. لازم به ذکر است که در برخی از روش‌های ارسال پول، کدی به شما ارائه نخواهد شد.

ارزهای قابل ارسال و دریافت

در صورتی که قصد ارسال پول به پاناما را داشته باشید، باید بدانید که ارز قابل ارسال دلار آمریکا خواهد بود. همچنین هنگام دریافت پول از پاناما نیز دلار آمریکا را دریافت خواهید کرد.

حواله ارز به پاناما

بانک‌های پاناما

از جمله بانک‌های پاناما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• بنکو جنرال پاناما

• بی ای سی اینترنشنال

• بلدکس

• بانک ملی پاناما

حواله ارز به پاناما

سوالات متداول

  • ارائه رسید ظرف ۱ تا ۳ روز کاری انجام می‌گیرد.

  • بله؛ حواله دلار به پاناما مشمول کارمزد خواهد بود. میزان کارمزد به روش انتقال ارز مورد نظر شما، میزان وجه و مقصد مورد نظر بستگی دارد. برای مثال در صورتی که از روش سوئیفت استفاده کنید، لازم است برای مقادیر تا ۴ هزار یورو، مبلغ ۷۰ یورو را از اروپا به عنوان کارمزد بپردازید. برای اطلاع از کارمزد مقادیر بالای ۴ هزار یورو، لطفاً با پشتیبانی در تماس باشید.

    در صورتی که قصد دارید انتقال پول خود را از روش پی پال انجام دهید نیز لازم است برای مقادیر زیر ۱۰۰۰ دلار کارمزدی معادل با ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار و برای مقادیر بالای ۱۰۰۰ دلار، کارمزدی برابر با ۱۲ درصد زیر قیمت بازار بپردازید.

    جهت اطلاع از کارمزد دقیق می‌توانید با شماره زیر در واتساپ در ارتباط باشید:

    ۰۹۱۴۴۸۴۰۴۰۸

  • حداقل وجه ارسالی می‌تواند ۱۰۰ دلار آمریکا باشد.

  • سایت هوراد اکس مورد تایید سازمان کسب و کارهای اینترنتی قرار گرفته و دارای نماد الکترونیک است. علاوه بر آن این سایت مورد تایید سازمان رسانه‌های دیجیتال بوده و نماد رسانه دارد.

    همچنین لازم است بدانید که کلیه خدمات ارزی در شرکت هوراد اکس توسط مشاوران کاملاً حرفه‌ای در زمینه نقل و انتقالات بین المللی پول انجام می‌شود. بنابراین امکان خطا و مشکلات در هوراد اکس به صفر رسیده‌اند. از دیگر مواردی که می‌تواند اعتماد شما را نسبت به این شرکت جلب کنند، می‌توان به دفتر فیزیکی هوراد اکس واقع در ارومیه اشاره کرد. مشتریان می‌توانند در صورت تمایل به این دفتر مراجعه کنند.

حرف آخر حواله ارز به پاناما

در این مطلب به تمامی روش‌های قابل انتخاب جهت حواله ارز به پاناما صحبت کردیم. شما میتوانید جهت بهره مندی از اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص انتخاب روش مناسب، با کارشناسان هوراد اکس در ارتباط باشید. سایت هوراد اکس قابلیت ارسال حواله ارزی و انجام امور مالی بین المللی را در تمامی نقاط دنیا فراهم می‌سازد. این سایت همچنین از امکان انجام حواله فوری نیز برخوردار است. بنابراین در صورتی که قصد داشته باشید در کوتاهترین زمان ممکن کار حواله ارز خود را انجام دهید، میتوانید روی سایت هوراد اکس حساب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفاً به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.