نکات حواله به مکزیک

معرفی حواله به مکزیک

 آیا اطلاعاتی از نحوه حواله دلار به مکزیک دارید؟ آیا می‌دانید کارمزد ارسال و انتقال حواله به این کشور چه مقدار است؟ آیا از روش‌ها و راه‌های انتقال ارز آگاهی دارید؟

مکزیک کشوری واقع در آمریکای شمالی است و با توجه به اقتصاد خوب و رفاه، سالیانه مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته است. در این میان دانشجویان و علاقه‌مندان به اشتغال در خارج از کشور، مکزیک را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند. حواله به مکزیک از اساسی‌ترین نیازهای افرادی که به دنبال اقامت در این کشور هستند به شمار می‌رود. در این حوزه شرکت‌های متعددی فعالیت داشته و با ارائه امکانات و خدمات نوین ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها را برای ارسال و حواله ارز در اختیار مخاطبان و کاربران قرار می‌دهند.

برای انتقال ارز به کشورهای خارجی بایستی از سرویس‌ها و شبکه‌های جهانی بهره‌مند شویم. با توجه به سرعت انتقال، کارمزد هر روش حواله ، امنیت حواله و سقف حواله ، می‌توانید یکی از روش‌های پیشنهاد شده در ادامه مقاله را انتخاب کنید.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های ارسال حواله به مکزیک

• وسترن یونیون:

یکی از روش‌های بین المللی انتقال ارز است. برای انتقال یورو در این روش نیازی به ایجاد حساب بانکی توسط گیرنده وجود ندارد و فرد در مقصد می‌تواند با ارائه پاسپورت خود، مبلغ ارسالی را دریافت نماید.

حواله سوئیفت:

حواله سوئیفت برای افرادی که نگران امنیت حواله هستند بهترین گزینه بوده و می‌توانند ارز مدنظر خود را به هر نقطه از جهان ارسال نمایند.

• پی پال paypal:

سرویس پی پال یکی از پرکاربردترین و پرتقاضاترین روش‌هایی است که در سال‌های اخیر به دلیل امکاناتی که داراست در اولویت انتخاب بسیاری از افراد قرار گرفته است. شما می‌توانید برای حواله دلار به مکزیک از طریق پی پال اقدام کرده و در زمان بسیار کوتاه حواله خود را انجام دهید.

Xpress Money :

اکسپرس مانی از سریع‌ترین روش‌های حواله به کشور مکزیک است. اکسپرس مانی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های حواله در سطح جهانی شناخته شده و بیش از ۱۷۰ کشور نمایندگی دارد.

MoneyGram :

مانی گرام یکی از ساده‌ترین و در عین حال پرکاربردترین روش‌های انتقال و حواله دلار به مکزیک است که مخاطبان می‌توانند از این روش بین المللی بهره‌مند شده و مبلغ مدنظر را به حساب مقصد در کشور مکزیک انتقال دهند.

حواله ارز به مکزیک

روش‌های دریافت ارز از مکزیک

وسترن یونیون

حواله سوئیفت

پی پال

Xpressmoney

Moneygram

ارزهای قابل ارسال و دریافت

دلار به مکزیک

حواله ارز به مکزیک

بانک‌های مد نظر برای حواله به مکزیک

ABC Capital

Accendo Banco

Actinver

Banca Mifel

Banco Autofin

Banco Amigo

Banca Afirme

Bancrea

Banco Multiva

مدارک مورد نیاز برای حواله به مکزیک

• Bank Name

• Account Number

• (Swift (BIC

• Account Holder Name

• Account Holder Address

• Bank Address

مراحل حواله به مکزیک به چه صورت است ؟

· استعلام قیمت

· ثبت نام

· تایید مجدد

· دریافت رسید

از مزایا حواله به مکزیک با استفاده از هوارد اکس چیست ؟

امکان ارسال به بانک‌های مختلف

· فرصت حواله داخلی

· مدت زمان کوتاه

· کمترین کارمزد

· بیشترین اطمینان برای کاربران

حواله ارز به مکزیک

سوالات متداول

  • می توانید اطلاعات کامل در مورد هزینه‌های درخواستی با توجه به مقدار اولیه مبلغ مد نظر را از طریق ارتباط با مشاوران به دست آورید.

  • برای زیر ۱۰۰ دلار ، ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار

    برای ۱۰۰۰ دلار به بالا ، ۱۲ درصد زیر قیمت بازار

  • ۱۰۰ دلار به بالا

هوراد اکس طی سال‌های اخیر، با کسب نماد اعتماد و اجرای پروژه‌های موفق بسیاری برای مشتریان بزرگ و شخصی، افتخار داشته است در امور بین‌المللی مربوطه، جزو بهترین و معتبرترین‌ها باشد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.