معرفی کیف پول‌های الکترونیکی

کیف پول‌های الکترونیکی چیست و چه کاربردی دارد؟

در صورتی که با ارزهای دیجیتالی در ارتباط باشید به خوبی به مزایای این نوع از کیف پول‌های آنلاین آشنا هستید. در ادامه در نظر داریم به معرفی انواع مختلف از کیف پول‌های آنلاین پرداخته و اطلاعات ارزشمندی در مورد آنها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. به منظور بهره مندی از کیف پول‌های آنلاین تردید نکنید، همین اکنون با کارشناسان حرفه ای هوراد کس در تماس باشید.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

کیف پول‌های الکترونیکی

کیف پول آنلاین که از آن به عنوان والت دیجیتال و یا کیف پول دیجیتال نیز یاد می شود در زمینه ی نقل و انتقال و البته نگهداری ارزهای دیجیتالی در بستر اینترنت نقش بسیار مهمی دارند. کثیف پول ارز آنلاین به کیف پولی اطلاق میشود که برای نگهداری رمز ارزها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به شرایط موجود کاربران می تواند یکی از مناسب ترین انواع این کیف پول‌ها را در اولویت قرار دهند. ارزهای دیجیتال در بستر اینترنت نقل و انتقال می شوند ولی هر فردی باید بتوانند از دارایی دیجیتال خود را به خوبی محافظت کرده و در جابجایی آنها از به وجود آمدن هرگونه مشکل و یا زیان جلوگیری کند. والت‌های دیجیتال برای این منظور توسعه یافته اند که شرایط بهینه ای را برای رمز ارزها به وجود آورند. هر یک از کیف پول‌های الکترونیکی دارای یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی هستند. از کلید خصوصی به عنوان رمز و از کلید عمومی به عنوان شماره حساب یاد می شود. شما در نقل و انتقال ارز‌های دیجیتالی، به عنوان صاحب کیف پول میتوانید شماره حساب و یا آدرس عمومی حسابتان را در اختیار فرد قرار دهید تا اقدامات واریز انجام شود.

معرفی کیف پول‌های الکترونیکی

مزایای کیف پول‌های آنلاین

کیف پول‌های الکترونیکی یک سرویس آنلاین بوده و اجازه ی تراکنش‌های اینترنتی را را فراهم می کنند. به کار گیری این نوع از والت‌ها مزایای بسیاری دارند که از جمله مهمترین آنها می توان موارد زیر را در نظر گرفت :

سهولت در استفاده از ارزهای دیجیتال

امن و مطمئن بودن

سرعت بالا

ارتباط آسان و بهتر با سایر حساب‌ها

تجمیع تراکنش‌های خرد

گفتنی است که این کیف پول‌ها قابلیت کنترل و شارژ از طریق حساب بانکی را داشته به همین دلیل با وجود آنها نیازی به استفاده از کارت بانکی نخواهید بود. با نصب اپلیکیشن‌های منحصر به فرد این نوع از کیف پول‌ها می توانید واریز و برداشت را انجام داده و از موجودی حسابتان مطلع شوید. کیف پول‌ها می توان شامل یکی از موارد زیر باشند:

کیف پول تحت وب

کیف پول موبایل

کیف پول دسکتاپ

کیف پول سخت افزاری

کیف پول کاغذی

معرفی کیف پول‌های الکترونیکی

انواع کیف پول‌های ارزهای دیجیتال

در حال حاضر تنوع وسیعی برای کیف پول‌های الکترونیکی در دست است و همین امر موجب سردرگمی کاربران در استفاده از آنها شده است. هر کدام از این کیف پول‌های آنلاین دارای مزیت و معایب ویژه بوده و محدودیت خاصی دارند. بنابراین با در اولویت قرار دادن شرایط موجود می تواند مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد. از جمله مهمترین انواع کیف پول‌های الکترونیکی می توان موارد زیر را نام برد:

Google Wallet

والت گوگل که در ابتدا در سال ۲۰۱۱ معرفی شد که بعدا تحت عنوان Google pay send مورد استفاده قرار گرفت. این کیف پول الکترونیکی محدود به استفاده در گوشی‌های هوشمند مجهز به تکنولوژی ارتباط از راه دور است.

Samsung Pay

در سال ۲۰۱۵ این کیف پول توسط کمپانی سامسونگ معرفی شد. از مهمترین ویژگی متمایز این والت دیجیتالی در مقایسه با کیف پول‌های گوگل و اپل می توان به مجهز بودن آن به یک سیستم فوق العاده امن مغناطیسی اشاره کرد. این امکان شرایط استفاده فروشگاه‌های فاقد سیستم NFC را فراهم کرده است.

Apple Pay

کیف پول اپل در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد و قابل استفاده برای گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط این کمپانی است. ویژگی‌های این سرویس آنلاین شبیه به کیف پول گوگل بوده و صرفا قابل استفاده در نقل و انتقال ارز دیجیتال از طریق سیستم دستگاه‌های NFC می باشد.

Keep Key

اگرچه در ابتدا هزینه ی درخواستی برای استفاده از این کیف پول الکترونیکی بسیار زیاد بوده و قابلیت به کار گیری آن را محدود کرده بود ولی در حال حاضر بر اساس خط و مشی‌های دنبال شده توسط کمپانی آن می توان آن را به هزینه‌های کمتر خریداری کرد.

کیف پول Trezor

ترزور که تحت عنوان کیف پول‌های سخت افزاری طبقه بندی می شود در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و به عنوان اولین والت سخت افزاری برای بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد.

Block chain Wallet

کیف پول بلاک چین یکی از پرطرفدار و محبوب ترین کیف پول‌های آنلاین است که به طور ویژه از رمز ارزهایی چون بیت کوین، اتریوم ، بیت کوین کش و استلار پشتیبانی می کند.

Electrum Wallet

کار کردن با این کیف پول آنلاین هم برای افراد مبتدی و هم افراد حرفه ای بسیار آسان است زیرا ظاهری ساده داشته و امنیت بالایی دارد. معمولا برای مبادله ی بیت کوین این کیف پول میتواند گزینه ی ایده آلی در نظر گرفته شود.

Android Pay

از دیگر کیف پول‌های پرکاربرد می توان به والت اندروید اشاره کرد که قابلیت استفاده در گوشی‌های اندروید را داشته و دارای امنیت مطلوبی است. کاربران تلفن‌های هوشمند اندروید می توانند از مزایایی این کیف پول آنلاین به راحتی بهره مند شوند.

کیف پول مایکروسافت

شرکت مایکروسافت نیز کیف پول منحصر به فردی برای افرادی که از خدمات مایکروسافت استفاده می کنند در نظر گرفته است. این نوع از والت‌ها نیز می توانند در شرایط ویژه گزینه مناسبی در نظر گرفته شوند.

کیف پول Ledger

کیف پول لجر در مقایسه با والت‌های آنلاین دیگر از جمله ترزور و keep key امنیت بیشتری داشته و جزو کیف سرویس‌های سخت افزاری طبقه بندی می شود. از مهمترین مزیت‌های دیگر استفاده از آن می توان به هزینه ی درخواستی کم آن اشاره کرد.

Exodus

از اکسودوس به عنوان یک والت الکترونیکی محبوب و کاربرپسند یاد می شود که در پلاتفرم‌های مختلف می توان از آن استفاده کرد. افراد مبتدی و تازه کار به راحتی می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

Atomic Wallet

این نوع از والت‌های دیجیتال نیز جزو سرویس‌های قدرتمند می باشد. در حال حاضر با داشتن ۲ میلیون مشترک فعال به صورت ماهانه، محبوبیت کافی به دست آورده است. با داشتن ویژگی‌هایی مانند feature-packed از آنها به عنوان امن ترین نوع سرویس‌ها در نظر گرفته می شود.

معرفی کیف پول‌های الکترونیکی

خدمات منحصر به فرد هورادکس

به منظور انتخاب بهترین کیف پول آنلاین میتوانید مشاوره ی ویژه را از کارشناسان هورادکس دریافت کرده و با اطمینان خاطر بیشتر از مزایای چنین والت‌های دیجیتال استفاده کنید. ما اینجا هستیم تا امنیت بیشتری به منظور نقل و انتقال ارزهای دیجیتال شما فراهم کنیم. علاوه بر کسب طلاعات کامل در مورد والت‌های دیجیتال می توانید از خدمات ویژه ی هوراد کس از جمله موارد زیر نیز بهره مند شوید:

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.