بررسی کامل حواله ارز به کشورهای آسیا

راهنمای حواله ارز به آسیا

حواله ارز به آسیا برای همه کشورهای آسیایی با در نظر گرفتن روش‌های مختلف و البته به کار گیری سرویس‌های گوناگون در مدت زمان بسیار کوتاه با کمترین کارمزد توسط کارشناسان هوراداکس انجام می‌شود. شما می‌توانید با اطمینان کامل همه مراحل مربوط به نقل و انتقال ارزها به سراسر جهان را با ما نهایی کنید. هوراداکس مفتخر آن است که توانسته است با بهره مندی از یک تیم کاملا کارشناس و با تجربه در این زمینه، خدمات عالی در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شما می‌توانید بدون افتتاح حساب نیز از بسیاری از روش‌های موجود به آسانی حواله ارز به آسیا را انجام دهید.

به منظور انتخاب بهترین مسیر، همکاران ما با بررسی شرایط موجود و ارز مربوط می‌توانند ایده آل ترین گزینه را به شما معرفی کنند. شرکت‌های مختلفی در این زمین فعالیت دارد ولی از سوی دیگر نیز سودجویان بسیاری از قافله عقب نمانده و در صدد هستند با ارائه فرصت‌های جالب، توجه کاربران را به دست آورید و سود کلانی از طریق کلاهبرداری به جیب بزند. به همین دلیل تاکید می‌شود که همه مراحل انتقال ارز و حواله وجه را با شرکت‌های معتبر انجام دهید تا از کیفیت‌هایی کار مطمئن باشید. همین اکنون می‌توانید از طریق شماره‌ها موجود در اولین صفحه وب سایتمان و یا چت آنلاین با کارشناسان هوراداکس در تماس بوده و از مشاوره رایگان برای انتخاب مناسب ترین روش برای حواله ارز به آسیا بهره مند شوید. رضایت شما، هدف ما است به همین دلیل راهنمایی کامل با ارائه اطلاعات لازم در اختیار شما به منظور انتخاب موثرین روش قرار خواهد گرفت.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

بررسی کامل حواله ارز به کشورهای آسیا

ارسال و دریافت حواله ارز به آسیا

با آشنایی با هر یک از روش‌های موجود برای تبادل ارز به کشورهای آسیایی می‌توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. روش‌های مختلف و شبکه‌های گوناگونی برای حواله ارز به اسیا در دست است که از مهمترین آنها می‌توان موارد زیر را نام برد:

• پی پال (paypal) :

پی پال از پرطرفدارترین شبکه‌های موجود برای حواله ارز به سراسر جهان می‌باشد. اگر چه برای استفاده از آن به دلیل تحریم‌های موجود در کشورمان، محدودیت‌های خاصی دارد ولی شما با استفاده از هوراد امکس با اطمینان کامل می‌توانید از مزایای ین شبکه بهره مند شوید.

• وب مانی (webmoney) :

وب مانی نیز مانند پی پال یک سرویس آنلاین برای حواله ارز به کشورهای آسیایی می‌باشد. با استفاده از کیف پول و پاسپورت اختصاصی این سرویس می‌توانید به راحتی اقدامات مالی خود را انجام دهید.

• وسترن یونیون (western union) :

وسترن یونیون نیاز برای حواله ارز به آسیا می‌تواند گزینه مناسبی باشد و کارمزد بسیار مناسبی درخواست می‌کند. برای استفاده از آن نیازی به ایجاد حساب بانکی نیست.

• مانی گرام (moneygram) :

افرادی که به دنبال کارمزد کمتری برای نقل و انتقال ارز هستند می‌توانند از مزایای مانی گرم بهره مند شوند. مراحل حواله ارز به آسیا با استفاده از این سرویس همانند وسترن یونیون می‌باشد.

• اسکریل (skrill) :

با ایجاد حساب کاربری در اسکریل می‌توانید به صورت آنلاین اقدامات حواله به کشورهای مختلف را انجام دهید. کارمزدی برای برداشت وجه از حساب فرد کسر نمی شود.

• پرفکت مانی (perfect money) :

استفاده از پرفکت مانی برای ایرانیان هیچ گونه محدودیتی ندارد.

• حواله داخلی :

حواله داخلی که در آن به طور مستقیم هزینه به حساب شرکت و یا فرد واریز می‌شود، نیز از روش‌های پرکاربرد برای حواله ارز به کشورهای آسیایی می‌باشد.

بررسی کامل حواله ارز به کشورهای آسیا

مدارک لازم برای حواله به آسیا

برای انجام پروسه حواله ارز به آسیا باید مدارک اولیه ای ارائه شود که با توجه به نوع روش انتخاب شده برای انتقال و تبادل ممکن است مدارک درخواستی متفاوت باشد. از جمله مهمترین مدارک لازم برای این منظور می‌توان موارد زیر را نام برد:

• کپی کارت ملی فرد درخواست کننده

• شماره ثبت

• امضا قرارداد

• اطلاعات حواله به صورت تایپ

• کارت ملی نمایده مربوط برای ارسال حواله

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه حواله ارز به اسیا شخصی و یا شرکتی باشد هزینه پروسه و مدارک لازم میتواند متفاوت باشد. مراحل مربوط به انتقال حواله توسط کارشناسان ما در کوتاهترین مدت زمان انجام می‌شود. نیاز به فرصت‌های بیشتر برای تبادل ارز به کشورهای آسیایی به ویژه به دلیل افزایش میزان تجارت با سایر کشورها در جهان، شاید ایجاد فرصت‌های مطلوب برای نقل و انتقال ارز در این ناحیه هستیم.

حواله به کشورهای آسیایی

از جمله کشورهای آسیایی که امکان حواله ارز برای آنها مقدور می‌باشد می‌توان موارد زیر را نام برد:

چین

هند

اندونزی

مالزی

سریلانکا

آذربایجان

لائوس

عمان

قطر

مالدیو

پاکستان

بنگلادش

ژاپن

افغانستان

قزاقستان

امارات متحده عربی

قرقیزستان

کویت

بحرین

برونئی

فیلیپین

ویتنام

ایران

یمن

سوریه

تاجیکستان

ترکمنستان

گرجستان

تیمور شرقی

تایلند

میانمار

کره جنوبی

نپال

کامبوج

هنگ کنگ

سنگاپور

مغولستان

بوتان

عراق

عربستان سعودی

ازبکستان

تایوان

اردن

لبنان

فلسطین

ارمنستان

ماکائو

شرایط لازم با توجه به کشور مربوط و البته سرویس‌های در دسترس متفاوت است، ما در تلاش هستیم که مناسب ترین گزینه را برای حواله ارز به آسیا در اولویت قرار دهیم تا کمترین کارمزد توسط کارفرما پرداخت شود.

بررسی کامل حواله ارز به کشورهای آسیا

سوالات متداول

حواله ارز به می‌تواند با توجه به نوع روشی که برای انتقال ارز در نظر گرفته شده است و کشور مقصد، دارای محدودیت‌های خاصی باشد. به همین دلیل همکاران ما با بررسی شرایط موجود و تسلط به شرایط ویژه هر یک از روش‌های حواله ارز می‌توانند گزینه مناسب و بهینه ای را به شما معرفی کنند.

برای اطلاع از کارمزد درخواستی برای حواله وجه می‌توانید با ما با شماره‌های موجود در تماس باشید، اطلاعات کامل در این زمینه مشخص می‌گرد.

بله . شما میتوانید رسید مربوط برای همه تبادلات ارزی خود را دریافت کنید.

هر یک از سرویس و شبکه‌ها و البته روش‌های موجود برای حواله ارز دارای برخی از ویژگی‌های مثبت و البته چالش‌های خاصی است. با توجه به نوع ارز، کشور مقصد و البته کشور مبدا می‌تواند ارزیابی مطلوبیت در انتخاب بهترین گزینه انجام داد.

  • هوراداکس به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در این زمینه توانسته است با ارائه خدمات عالی در خدمت کاربران خود باشد. یک شرکت معتبر هرگز به منظور هزینه‌های جزیی اعتبار خود را زیر سوال نخواهد بود. با ما کیفیت عالی، سرعت بالا و پرداخت کارمزد مناسب و معقول برای حواله ارز به آسیا تجربه خواهید کرد. به منظور دریافت راهنمایی بیشتر و کسب اطلاعات می‌توانید همین اکنون با ما از طریق راه‌های ارتباطی موجود در تماس باشید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.