حواله به انگلستان و تمامی نکات لازم جهت انجام آن

مقدمه حواله به انگلستان

انگلستان نام یکی از چهار کشوری است که پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی را تشکیل می‌دهند. انگلستان در واقع پراهمیت‌ترین بخش آن محسوب می‌شود. روابط ایران و انگلستان سابقه طولانی داشته و ایرانیان زیادی در این کشور مشغول ادامه تحصیل یا کار هستند. بنابراین بسیاری از افراد از داخل ایران، قصد حواله به انگلستان را دارند و خواهان دانستن تمامی جزئیات در این باره هستند. برای مثال روش‌های حواله پوند انگلیس و روش‌های دریافت پول از انگلستان از جمله موارد مهمی محسوب می‌شوند که برای ایرانیان جای سوال دارند.

در این مطلب قرار است به طور کامل درباره این موضوع صحبت کرده و تمامی نکاتی که لازم است درباره حواله انگلستان بدانید را بیان کنیم. پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

ویژگی‌های حواله به انگلستان

• حواله داخلی:

حواله پوند سفید در داخل انگلستان ارسال خواهد شد.

• مدت زمان اندک:

به طور معمول حواله طی ۱ الی ۲ روز کاری انجام میشود.

• ارسال به همه بانک‌های انگلستان:

امکان ارسال به کلیه بانک‌ها و موسسات مالی انگلستان وجود دارد.

مراحل ارسال حواله به انگلستان

جهت ارسال حواله پوند انگلیس لازم است مراحل زیر را طی کنید:

• استعلام قیمت:

جهت انجام این کار با کارشناسان هوراد اکس تماس گرفته و درخواست خود را بیان کنید و سپس استعلام قیمت انجام دهید.

• ثبت نام:

در سایت هوراد اکس ثبت نام کرده و هویت خود را تایید نمایید.

• تایید مجدد:

مبلغ و سایر جزئیات را دوباره تایید کنید.

• تحویل رسید:

در اسرع وقت طی ۱ الی ۴ روز کاری رسید خود را دریافت کنید.

حواله ارز به انگلستان

روش‌های ارسال پوند به انگلستان

حواله داخلی پوند انگلیس

در صورتی که قصد داشته باشید بالای ۳ هزار دلار حواله ارسال کنید، می‌توانید این کار را از داخل انگلستان انجام دهید. در نتیجه امکان مسدود شدن، معلق ماندن یا اعمال هر گونه قانون از سوی بانک‌ها و سازمان‌های نظارت بر کنترل داراییهای خارجی بر روی حواله دلار شما وجود نخواهد داشت. به همین دلیل حواله داخلی پوند انگلیس از جمله روش‌های محبوب جهت حواله به انگلستان محسوب میشود.

حواله تحویل دستی لندن و منچستر یونایتد

در صورتی که قصد داشته باشید به یکی از اقوام یا دوستان خود در انگلستان مبلغی ارسال کنید اما وی حساب بانکی نداشته باشد و یا شما فرصت زیادی جهت انتظار برای عملیات بانکی ندارید، میتوانید از تحویل دستی ارز استفاده کنید. استفاده از این نوع حواله سبب صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد و پیامدهایی از جمله بلوکه ضبط و مسدود شدن وجه حواله و یا تاخیر جهت فرستادن پول را به همراه نخواهد داشت. جهت مطلع شدن از سایر جزئیات درباره حواله تحویل دستی، میتوانید با کارشناسان هوراداکس جهت مشاوره در ارتباط باشید.

وسترن یونیون

وسترن یونیون از جمله روش‌های مناسب جهت حواله پوند انگلیس محسوب میشود. این شرکت خدمات مالی و ارتباطی ارائه میکند و نحوه انجام حواله با استفاده از آن نیز بسیار ساده خواهد بود. جهت حواله با استفاده از وسترن یونیون، لازم است شخص فرستنده وجه پرداختی و مدارک شناسایی خود را به همراه داشته باشد و به یکی از نمایندگیهای این شرکت مراجعه کند. پس از آن لازم است یک فرم را پر کرده و آن را به همراه پول به کارگزار دفتر ارائه دهد. سپس کارگزار دفتر کدی را به وی ارائه می‌دهد که فرستنده باید این خود را فقط در اختیار فرد گیرنده قرار دهد. گیرنده نیز میتواند با به همراه داشتن مدرک شناسایی عکسدار به شعبه شرکت وسترن یونیون در شهر خود مراجعه کرده و پس از ارائه کد مبلغ مورد نظر را دریافت کند.

حواله سوئیفت

سوئیفت یکی از راه‌های حواله به انگلستان محسوب میشود که از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. از جمله مزایای آن میتوان به قابلیت اطمینان، امنیت، سرعت و استاندارد بودن آن اشاره کرد. در صورتی که از حواله سوئیفت استفاده کنید، مطمئن خواهید بود که درصد اشتباه در آن بسیار اندک بوده و این سیستم در حدود ۹۹.۹۹ درصد قابل اطمینان است. بنابراین میتوانید بدون هیچ دغدغه‌ای، حواله ارز خود را به سوئیفت بسپارید. در صورتی که قصد دارید از این روش استفاده کنید، لازم است از سوئیفت کد حساب فردی که قصد دارید وجه درخواستی شما به آن منتقل گردد اطلاع داشته باشید.

خرید اینترنتی با کردیت کارت

خرید اینترنتی از سایت‌های انگلستان بسیار وسوسه کننده بوده و به طور معمول ایرانیان زیادی خواستار خرید از سایت‌های انگلیسی هستند. بنابراین در صورتی که شما نیز قصد داشته باشید از سایت‌های انگلیسی خرید کنید، میتوانید مشاوره خود را از طریق هوراداکس و با استفاده از کردیت کارت خرید خود را انجام دهید.

پی پال

پی پال یک سرویس مالی جهت انتقال وجه الکترونیکی و خرید آنلاین است که به همه مردم جهان امکان می‌دهد تا بدون رویت کردن کارت اعتباری یا مشخصات دیگر بانکی طرف مقابل، وجهی را ارسال کنند. شما میتوانید جهت پرداخت فاکتور و یا خرید اینترنتی از پی پال استفاده کنید. همچنین امکان ارسال پول به دوستان و آشنایان نیز از طریق پی پال وجود دارد. پی پال از جمله امن‌ترین روش‌ها جهت انتقال پول محسوب میشود و بنابراین در بین مردم بسیار محبوب است. در واقع در صورتی که شما وجه را از طریق پی پال انتقال داده و از گیرنده وجه خدمات مورد نظر خود را دریافت نکنید، میتوانید پیگیری کرده و وجه خود را پس بگیرید.

• اکسپرس مانی

• مانی گرام

حواله ارز به انگلستان

روش‌های دریافت حواله از انگلستان

در این مطلب به روش‌های ارسال حواله به انگلستان اشاره کردیم. در ادامه قرار است شما را با روش‌های دریافت پول در انگلستان آشنا سازیم. این روش‌ها عبارتند از:

• حواله داخلی پوند انگلیس

• وسترن یونیون

• حواله تحویل دستی لندن و منچستر یونایتد

• حواله سوئیفت SWIFT

• پی پال PAYPAL

• اکسپرس مانی

• مانی گرام

ارزهای قابل ارسال و دریافت

در صورتی که قصد دارید وجهی را به انگلستان ارسال کنید و یا وجهی را از انگلستان دریافت کنید، لازم است بدانید که ارز قابل ارسال و دریافت، پوند انگلیس خواهد بود.

بانک‌های انگلستان

بانک‌های انگلستان عبارتند از:

• کومرز بانک

• اچ اس بی سی بانک

• بارکلیز بانک

• استاندارد بانک

• لویدز بانک انگلیس

حواله ارز به انگلستان

سوالات متداول

  • پس از انجام حواله، رسید شما که یک الی ۴ روز کاری ارائه می‌شود.

  • بله. در صورتی که قصد دارید وجهی را به انگلستان ارسال کنید لازم است مبلغی به عنوان کارمزد پرداخت کنید. این کارمزد برای هر یک از روش‌های ارسال متفاوت خواهد بود.

     برای مثال حواله داخلی پوند، مشمول ۳۰ پوند کارمزد  می‌شود. همچنین در صورتی که قصد داشته باشید حواله خود را با استفاده از روش سوئیفت انجام دهید، لازم است برای مبالغ تا ۴ هزار یورو ۷۰ یورو به عنوان کارمزد پرداخت کنید. جهت اطلاع از کارمزد مقادیر بالای ۴۰۰۰ یورو نیز لطفاً با پشتیبانی در تماس باشید.

    برای اطلاع از کارمزد روش‌های دیگر میتوانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کرده و یا با کارشناسان هوراداکس در ارتباط باشید.

  • حداقل ارسال ۱۰۰ پوند است. در واقع شما می‌توانید مبالغ ۱۰۰ پوند به بالا را به انگلستان ارسال کنید.

  • جهت اطلاع از کارمزد دریافت حواله از انگلستان لازم است از طریق واتساپ با شماره زیر در تماس باشید:

    ۰۹۱۴۴۸۴۰۴۰۸

  • در صورتی که از مشاوره پی پال هوراد اکس استفاده کنید، برای مقادیر زیر ۱۰۰۰ دلار کارمزد پرداختی شما ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار و برای مقادیر بالای ۱۰۰۰ دلار ۱۲ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود.

  • خرید حواله دستی درسایت هوراد اکس ۷ درصد زیر قیمت بازار و فروش آن مساوی قیمت بازار خواهد بود.

  • سایت هوراد اکس مورد تایید سازمان کسب و کارهای اینترنتی قرار گرفته و دارای نماد الکترونیک است. علاوه بر آن این سایت مورد تایید سازمان رسانه‌های دیجیتال بوده و نماد رسانه دارد.

    همچنین لازم است بدانید که کلیه خدمات ارزی در شرکت هوراد اکس توسط مشاوران کاملاً حرفه‌ای در زمینه نقل و انتقالات بین المللی پول انجام می‌شود. بنابراین امکان خطا و مشکلات در هوراد اکس به صفر رسیده‌اند. از دیگر مواردی که می‌تواند اعتماد شما را نسبت به این شرکت جلب کنند، می‌توان به دفتر فیزیکی هوراد اکس واقع در ارومیه اشاره کرد. مشتریان می‌توانند در صورت تمایل به این دفتر مراجعه کنند.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.