روش‌ها و نکات حواله ارز به آمریکای مرکزی

مقدمه حواله ارز به آمریکای مرکزی

آمریکای مرکزی که محدوده آن از مرزهای جنوبی مکزیک تا مرز شمالی کلمبیا گسترده شده است، دارای ۷ کشور بوده که به جز یکی از آنها، زبان رسمی این کشورها اسپانیایی است. ازآنجایی‌که ایرانیان مراودات زیادی با آمریکا دارند، به کرات نیاز به ارسال و دریافت پول به آمریکا خواهند داشت. به همین دلیل در این مطلب درباره حواله ارز به کشورهای آمریکای مرکزی صحبت خواهیم کرد.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌ها و نکات حواله ارز به آمریکای مرکزی

راه‌های حواله ارز به آمریکای مرکزی

جهت حواله ارزی به آمریکا، راه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارند؛ که در ادامه به این روش‌ها اشاره خواهیم کرد:

وسترن یونیون

وسترن یونیون از روش‌های مشهور و محبوب جهت انتقال پول است و توسط کاربران بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش بیش از ۱۵۰ سال سابقه داشته و سریع‌ترین و مورد اعتمادترین روش انتقال پول در دنیا محسوب می‌گردد. جهت استفاده از این سیستم، تنها لازم است نام و نام خانوادگی فرد گیرنده در کشور مقصد را اعلام کنید. پس از پرداخت هزینه و کارمزد، درخواست شما ثبت میشود و در نهایت رسید خود را دریافت میکنید. از دلایلی که افراد وسترنیون را جهت حواله پول به آمریکای مرکزی انتخاب می‌کنند، می‌توان به سرعت مناسب انتقال، گستردگی شعبات و مقاصد تحت پوشش، امنیت تضمین شده و کارمزد متعارف اشاره کرد. لازم است بدانید که کارمزد ارسال حواله وسترن یونیون، بسته به مبلغ مورد انتقال و کشور مقصد متفاوت خواهد بود.

حواله با پی پال

از دیگر روش‌های حواله ارز به آمریکای مرکزی میتوان به روش پی پال اشاره کرد. پی پال به کاربران اجازه میدهد به ساده‌ترین شکل ممکن و در مدت زمانی اندک، تنها با استفاده از یک ایمیل آدرس، حساب کاربری ایجاد کرده و سپس این حساب را به یک حساب بانکی، کارت اعتباری یا نقدی متصل کنند و به این ترتیب آن را وریفای نمایند. پس از انجام این کار، قادر خواهید بود مبالغ ارزی موجود در حساب بانکی، کارت اعتباری یا نقدی‌تان را به اکانت‌های پی پال دیگر منتقل کرده یا با آن خرید کنید.

حواله سوئیفت آمریکا

جهت حواله دلار به آمریکا همچنین میتوانید از حواله سوئیفت استفاده کنید. سوئیفت از جمله رایج‌ترین روش‌های ارسال حواله به کشورهای مختلف محسوب میشود و از آن، برای ارسال و دریافت هرگونه پیام ارزی بین واحدهای ارزی بانک های داخل کشور و خارج از کشور استفاده میشود. از جمله مزایای استفاده از حواله سوئیفت میتوان به کارمزد پایین، نرخ مناسب ارز حواله و ارائه رسید بانکی ارسال حواله اشاره کرد. جهت استفاده از این روش، لازم است نام بانک، کشور، کد سوئیفت، شماره حساب و نام صاحب حساب ذکر گردند.

حواله ریا

در صورتی که قصد حواله به کشورهای آمریکای مرکزی را دارید، میتوانید از حوله ریا استفاده کنید. در واقع با حواله ریا می‌توان به سراسر جهان پول ارسال کرد و درآمد ارزی خود را نقد نمود. این شرکت در سال ۱۹۸۷ در کالیفرنیا تأسیس گشته و امروزه در سراسر جهان بسیار فعال است. با استفاده از حواله ریا میتوانید حداکثر ۳ هزار دلار در یک شبانه روز انتقال دهید. همچنین در یک ماه می‌توان ۸ هزار دلار را منتقل کرد. شرکت ریا همچنین خدمات حواله فوری را نیز انجام می‌دهد.

حواله مانی گرام

مانی گرام، دومین کسب و کار بزرگ جهان در صنعت نقل و انتقال پول به شمار می‌رود و به مشتریان خود این امکان را میدهد تا در عرض کمتر از چند ثانیه، به تمامی نقاط دنیا مبالغ مورد نظر خود را ارسال کنند. سرعت و امکان ارسال پول به اقصی نقاط دنیا، از جمله مزایای مانی گرام محسوب میشوند. جهت استفاده از مانی گرام، نیازی به برخورداری از اطلاعات بانکی یا شماره حساب دریافت کننده و ارسال کننده وجه نبوده و تنها لازم است اطلاعاتی از قبیل نام و آدرس پستی را داشته باشید. در هر تراکنش مانی گرام میتوان حداکثر تا سقف ۸۰۰۰ دلار آمریکا ارسال کرد.

روش های نقد کردن درآمد ارزی با روش حواله داخلی

حواله ارز به آمریکای مرکزی :
کشورهایی که امکان حواله دارند

در صورتی که قصد حواله ارز به آمریکای مرکزی را دارید، باید بدانید که امکان ارسال پول به آمریکای مرکزی برای کشورهای زیر وجود دارد:

• بلیز

• کاستاریکا

• السالوادور

• گواتمالا

• هندوراس

• نیکاراگوآ

• پاناما

مراحل حواله ارز به آمریکای مرکزی

همانطور که قبلاً اشاره شد، جهت حواله به آمریکای مرکزی روش‌های مختلفی وجود دارند. بنابراین بسته به روشی که انتخاب می‌کنید، مراحل حواله ارز متفاوت خواهند بود. به طور کلی جهت ارسال پول به آمریکای مرکزی لازم است ابتدا فرم درخواست حواله را پر کنید و سپس با توجه به روشی که جهت انتقال پول برگزیده‌اید، مدارک لازم را ارائه نمایید.

پس از آن باید مبلغ مورد نظر به علاوه کارمزد را پرداخت کرده و در نهایت اطلاعات حواله خود را دریافت کنید.

روش های نقد کردن درآمد ارزی با روش حواله داخلی

سوالات متداول

  • کارمزد حواله پول به آمریکای مرکزی بسته به روشی که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود. علاوه‌برآن در هر روش، ممکن است کارمزد بسته به مبلغ حواله، مقصد و موارد دیگر متفاوت باشد.

  • معاملات در صرافی‌ها به صورت خرید و فروش همزمان انجام می‌شوند. بنابراین پس از ثبت درخواست و تأیید آن توسط مشتری، امکان نقد کردن حواله وجود ندارد.

  • همانند کارمزد، محدودیت در انتقال ارز به کشورهای آمریکای مرکزی نیز به روشی بستگی دارد که انتخاب می‌کنید. برای مثال در این مطلب، به محدودیت مبلغ در حواله مانی گرام اشاره کردیم.

  • سایت هوراداکس مورد تأیید سازمان کسب‌وکارهای اینترنتی قرار گرفته و دارای نماد الکترونیک است. علاوه‌برآن این سایت مورد تأیید سازمان رسانه‌های دیجیتال بوده و نماد رسانه دارد.

    همچنین مشاوره انواع حواله ارزی و حواله فوری پول به تمام نقاط دنیا در هوراداکس توسط مشاوران کاملاً حرفه‌ای در زمینه نقل و انتقالات بین المللی پول انجام می‌شود.

حرف آخر حواله ارز به آمریکای مرکزی

مشاوره جهت روش‌های مختلف انتقال ارز به آمریکای مرکزی توسط شرکت هوراداکس انجام می‌شود. شما میتوانید با کمک هوراداکس، مشاوره حواله ارزی و امور مالی بین المللی را در همه نقاط دنیا انجام دهید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر، لطفاً به صفحه تماس با ما مراجعه کنید. شما میتوانید تمامی سؤالات موردنظر خود را در این صفحه از کارشناسان ما بپرسید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.