حواله به کویت و تمامی نکات لازم جهت انجام آن

مقدمه حواله به کویت

کویت، کشوری در غرب قاره آسیا است که با کشورهای عراق و عربستان دارای مرزهای خاکی و با کشور ما دارای مرزهای آبی از راه خلیج فارس است. پایتخت کشور کویت، شهر کویت بوده، زبان مردم آن عربی و واحد پول آن دینار کویت است. حواله به کویت همواره طرفداران زیادی دارد. بنابراین در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت.

جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۴ میلادی، تعداد ۱/۴  میلیون نفر در کشور کویت زندگی می‌کردند که ۴/۱ میلیون نفر آنها شهروند این کشور، و ۸/۲ میلیون نفر خارجی و مهاجر بودند. کویت، پنجمین کشور غنی از نظر ذخیره نفتی بوده و با بهره‌گیری از همین سرمایه است که توانسته رفاه قابل قبولی را برای شهروندان و مهاجران خود رقم بزند. به همین دلیل در سال‌های اخیر، این کشور هم در زمره کشورهای مورد توجه ایرانیان برای مهاجرت، کار و تحصیل قرار گرفته است.

از سوی دیگر، مردم کشور ما از زمان‌های قدیم با مردم کشور کویت مراودات مالی و تجاری داشته‌اند. با این حال، وجود تحریم‌های بین‌المللی مشکلاتی را پیش روی تاجران و معامله‌گران قرار داده است. در این مقاله با روش‌های انتقال حواله به کویت، دریافت پول از کویت و مزایا و کمبودهای هر کدام از آنها آشنا خواهید شد.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

ویژگی‌های حواله به کویت

موسسات و مراکزی در کشور ما به فعالیت مشغول هستند که وظیفه مقابله با تحریم‌ها و ارسال حواله به کویت و دیگر کشورهای جهان را بر عهده دارند. این موسسه‌ها از روش‌های متعددی برای انجام این کار استفاده می‌کنند. در ادامه، به ویژگی‌هایی اشاره خواهیم کرد که میان تمامی روش‌های ارسال حواله به کویت مشترک بوده و شما را تصمیم‌گیری برای انتخاب سیستم هوراد اکس مطمئن‌تر می‌کنند:

• انتقال حواله دلار، دینار و یورو به کویت در کمترین زمان

• انتقال حواله دلار و یورو از داخل کشور کویت

• ارسال پول به تمامی بانک‌های رسمی کویت

• انتقال وجه به‌صورتی کاملا مطمئن

حواله به کویت

مراحل ارسال حواله به کویت

با انجام مراحل زیر، خواهید توانست که به سادگی و با روشی ایمن، حواله دینار، دلار و یورو را به کویت ارسال کنید:

• استعلام قیمت:

یک تماس ساده با کارشناسان شرکت هوراد اکس برقرار کنید و از آخرین قیمت‌های مربوط به ارسال حواله دینار به کویت و روش‌های دیگر انتقال پول به کویت مطلع شوید.

• ثبت نام:

بعد از تکمیل ثبت نام خود در سیستم، می‌بایست هویت خود را تایید نمایید.

• تایید مجدد:

پس از برداشتن گام پیش و تایید شدن هویت، مبلغ حواله دینار، دلار یا یوروی مورد نظر خود و دیگر جزئیات را وارد نمایید.

• تحویل رسید:

در آخرین مرحله و پس از گذشت یک تا چهار روز کاری، یک رسید تایید به دست شما خواهد رسید.

روش‌های ارسال دینار، دلار و یورو به کویت

حواله داخلی دینار کویت

بهره‌گیری از ارتباطات بین‌المللی، شرکت‌های فعال در ایران را قادر می‌سازد که حواله دینار، دلار و یوروی شما را به ‌صورت دستی در کشور کویت تحویل دهند. در مورد استفاده از این روش به خاطر داشته باشید که انتقال حواله به کویت به شکل دستی، تنها تا سقف معینی امکان‌پذیر است.

وسترن یونیون

وسترین یونیون را می‌توان یک شبکه مالی در نظر گرفت که در سرتاسر جهان فعالیت می‌کند. وظیفه این شبکه مالی، ساده‌تر کردن روند انجام تراکنش‌های مالی و کوتاه‌تر کردن زمان آنهاست. برای ارسال حواله به کویت از طریق وسترن یونیون کافی است که به یکی از شعبه‌های وسترن یونیون مراجعه کرده و مبلغ حواله و کشور و شعبه دریافت کننده را تحویل دهید. تنها در عرض چند دقیقه، شعبه دریافت کننده قادر خواهد بود که وجه منتقل شده را تحویل بگیرد. با این حال، وسترن یونیون در ایران هیچ شعبه‌ای ندارد. به همین دلیل، برای ارسال حواله به کویت از این طریق، می‌بایست به یکی از شعبه‌های این شبکه در خارج از کشور مراجعه کنید. کارشناسان شرکت هوراد اکس، آماده راهنمایی و پشتیبانی از شما برای استفاده از سرویس‌های وسترن یونیون هستند.

حواله سوئیفت SWIFT

ارسال حواله به کویت با استفاده از روش سوئیفت SWIFT به زمان بیشتری نسبت به تمام روش‌های دیگر بستگی دارد، با این حال، سوئیفت رسمی‌ترین شیوه انتقال پول به کویت و دیگر کشورهای جهان، محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که این روش ارسال پول و حواله، در بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز رسمی معتبر است. برای استفاده از شیوه سوئیفت به منظور ارسال حواله به کویت، می‌بایست در بانکی که عضو شبکه بانکی جهانی است، حساب داشته باشید. در این زمینه، با این حال، شما می‌توانید از خدمات شرکت‌هایی که در زمینه ارسال و دریافت حواله‌های بین المللی فعالیت می‌کنند بهره‌مند شوید. مدت زمانی که برای ارسال حواله به بانک مقصد مورد نیاز است، به بانک دریافت کننده بستگی دارد، اما می‌توان یک تا سه روز کاری را برای آن در نظر گرفت.

خرید اینترنتی با کردیت کارت

با بهره‌گیری از سرویس‌های شرکت هوراد اکس و انجام خرید اینترنتی از کشور کویت، می‌توانید حواله مورد نظر خود را به شکل‌های دینار، دلار و یورو به این کشور انتقال دهید.

پی پال PAYPAL

سیستم الکترونیکی پی پال، در واقع یک شبکه ارائه کننده خدمات ارزی به‌شکل آنلاین است که به نام کیف پول الکترونیکی نیز خوانده می‌شود. با استفاده از سیستم پی پال، می‌توانید به‌سادگی از سرویس‌های وب‌سایت‌های معروف جهانی مانند گوگل، مایکروسافت و اپل بهره‌مند شوید. از سوی دیگر، با این شیوه، انجام تمامی خریدهای اینترنتی از هر نقطه از جهان امکان پذیر است. مزیت انتقال حواله به کویت با استفاده از پی پال آن است که نسبت به سایر روش‌ها، کارمزد کمتری به آن تعلق می‌گیرد. با این حال، به دلیل این که کشور ایران در زمینه‌های متعددی تحریم است، استفاده از این شبکه نیز عملا برای ایرانیان داخل کشور غیر ممکن می‌شود. همچنین توجه داشته باشید که حتی اگر هم بتوانید از طرق دیگری شخصا برای استفاده از پی پال اقدام کنید، به دلیل قوانین خاص و سختگیرانه این سیستم، انتقال حواله با این روش، عملا با ریسک زیادی همراه است. چرا که در صورت تخطی از این قوانین، حساب پی پال شما مسدود می‌شود.

حواله به کویت

روش‌های دریافت حواله از کویت

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید برای دریافت حواله دینار، دلار و یورو از کشور کویت اقدام کنید:

• وسترن یونیون

• حواله سوئیفت SWIFT

• پی پال PAYPAL

ارزهای قابل ارسال و دریافت به کویت

شما می‌توانید ارزها را به شکل‌ دینار، دلار و یورو به کویت فرستاده یا از این کشور دریافت کنید.

بانک‌های کویت

از بانک‌های شناخته شده کویت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• بانک مرکزی کویت

• بانک ملی کویت

حواله به کویت

سوالات متداول

  • در صورت استفاده از روش سوئیفت برای ارسال پول به کویت، رسید این اقدام تا سه روز کاری به شما تحویل داده خواهد شد.

  • بله. بسته به روش مورد استفاده برای ارسال حواله دینار به کویت یا انتقال پول به کویت به شکل‌های دیگر، پرداخت مقداری کارمزد بر عهده شما قرار می‌گیرد.  

  • میزان کف ارسال حواله به کویت، مبلغ ۱۰۰ دینار می‌باشد.  

  • چنانچه برای ارسال وجهی به اندازه ۴۰۰۰ یورو از روش سوئیفت استفاده کنید، می‌بایست مقدار ۷۰ یورو اروپا کارمزد بپردازید. برای اطلاع از کارمزد ارسال مقادیر بالای ۴۰۰۰ یورو، لطفا با پشتیبانی شرکت هوراد اکس در تماس باشید.

  • برای آگاهی از این مبلغ لطفا با شماره واتساپ ۰۹۱۴۴۸۴۰۴۰۸ تماس بگیرید.

  • تعرفه پی پال برای مقادیر زیر ۱۰۰۰ دلار ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار و برای مقادیر بالای ۱۰۰۰ دلار ۱۲ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.