تمامی روش‌های حواله ارز به آمریکای شمالی

آمریکای شمالی، قاره‌ای شامل سه کشور مختلف بوده که عبارتند از: کانادا، ایالات متحده آمریکا و مکزیک. ایالات متحده آمریکا بیش از ۱۲۷ میلیون نفر جمعیت دارد؛ از این رو سومین کشور پرجمعیت جهان به شمار می‌رود. از آنجایی که ایرانیان زیادی در آمریکای شمالی مشغول زندگی و کسب و کار هستند، حواله ارز به آمریکای شمالی همواره مورد توجه ایرانیان بوده است. با وجود این به علت برخی موانع در مبادلات رازی برای ایرانیان،حواله فوری ارز و حواله ارز، نیاز به مشاوران باتجربه و متخصص دارد.

در این مطلب قرار است درباره همه روش‌های حواله به آمریکای شمالی صحبت کرده و شما را از کارمزدها و جزئیات انجام این کار مطلع سازیم. پس لطفاً تا پایان مطلب همراه ما باشید.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های حواله عرض به آمریکای شمالی

حواله داخلی

در این روش ارسال پول از داخل آمریکا صورت می‌گیرد. در واقع مبلغ مورد نظر از داخل آمریکا به حساب بانکی شخص یا شرکت تعیین شده ارسال میشود. مزیت این روش آن است که امکان مسدود شدن، معلق ماندن یا اعمال قانون‌های دیگر از طرف بانک‌ها و سازمان‌های نظارت بر کنترل دارایی‌های خارجی بر روی حواله شما وجود نخواهد داشت. بنابراین، این روش میتواند بسیار مطمئن بوده و مورد توجه افراد مختلف قرار گیرد.

حواله با پی پال

پی پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی فعالیت میکند. این شرکت امکان پرداخت و انتقال وجه از طریق اینترنت و به صورت فوری را میسر ساخته است و بنابراین جایگزینی ایده آل برای شیوه‌های سنتی انتقال وجه محسوب میشود. شما میتوانید کلیه مبالغ مورد نظر خود را از طریق پی پال به آمریکا ارسال کنید. در واقع با استفاده از این روش، امکان خرید از طریق اینترنت از همه سایت‌های آمریکا نیز وجود خواهد داشت. بنابراین پی پال یک سیستم پیشرفته و مناسب جهت انجام خدمات مالی است.

حواله سوئیفت آمریکا

از دیگر روش‌های حواله ارز به آمریکای شمالی میتوان به روش سوئیفت اشاره کرد. در واقع سوئیفت شبکه‌ای برای انتقال پول بین بانکی در سطح جهانی است که با استفاده از آن، میتوان وجه مورد نظر را در یک سیستم امن و مطمئن به همه نقاط دنیا ارسال کرد. کارمزد ارسال حواله سوئیفت با توجه به مبلغ مورد نظر و کشور مقصد متفاوت خواهد بود. به طور معمول بانک‌های نزدیک به هم در یک منطقه جغرافیایی، کارمزد کمتری دریافت میکنند.

حواله ریا

جهت حواله پول به آمریکای شمالی همچنین میتوان از حواله ریا استفاده کرد. در این روش امکان ارسال پول به سراسر جهان به صورت فوری وجود دارد. ریا در واقع پس از شرکت وسترن یونیون، سومین شرکت نقل و انتقال وجه محسوب میشود و در ۱۴۵ کشور جهان مشغول فعالیت است. ارسال و دریافت پول از طریق این سیستم نیز بسیار ساده خواهد بود. برای ارسال پول تنها لازم است نام و نام خانوادگی خود، مشخصات فرد گیرنده و کشور مقصد را تعیین کنید. همچنین جهت دریافت پول لازم است نام و نام خانوادگی خود، مشخصات گیرنده و کد ریا را وارد نمایید.

حواله وسترن یونیون

از دیگر روش‌های ارسال پول به آمریکای شمالی میتوان به روش وسترن یونیون اشاره کرد. وسترن یونیون از جمله معتبرترین شرکت‌های انتقال پول محسوب می‌شود و امکان انتقال فوری پول را نیز فراهم میکند. استفاده از این روش دارای مزایای خاصی است. برای مثال شما میتوانید در یک روز حدود ۸ هزار دلار را به سادگی منتقل کنید. لازم است بدانید که انجام حواله ارز به آمریکای شمالی با استفاده از روش وسترن یونیون بسیار سریعتر از حواله بانکی خواهد بود. در واقع روش وسترنیون برای ارسال حواله‌هایی مناسب است که حساب بانکی ملاک نبوده و به پرداخت سریع ارز نیاز دارید. وسترن یونیون به طور معمول، شماره پاسپورت گیرنده و اطلاعات دیگری از جمله اسم را در بایگانی ذخیره می‌سازد تا از پولشویی‌های احتمالی جلوگیری به عمل آید.

تمامی روش‌های حواله ارز به آمریکای شمالی

حواله ارز به آمریکای شمالی : کشورهایی که امکان حواله دارند

حواله ارز به تمامی کشورهای حوزه آمریکای شمالی مقدور است و از جمله کشورهای آمریکای شمالی که امکان حواله دلار برای آنها وجود دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• باربادوس

• مکزیک

• جامائیکا

• باهاما

• کوبا

مراحل حواله به آمریکایی شمالی

مراحلی که لازم است جهت ارسال پول کشورهای آمریکای شمالی طی کنید، به روشی بستگی دارد که انتخاب می‌نمایید. با وجود این به طور معمول باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

• فرم درخواست حواله:

ابتدا لازم است فرم درخواست حواله را پر کنید تا کارشناسان فرم شما را بررسی نمایند. کارشناسان پس از بررسی فرم، مدارکی که باید ارائه کنید را اعلام خواهند کرد.

• ارائه مدارک و پرداخت:

پس از ارائه مدارک، لازم است مبلغی که قرار است انتقال دهید به علاوه کارمزد لازم را پرداخت کنید.

• دریافت اطلاعات حواله:

در نهایت پس از ارسال پول، اطلاعات حواله را دریافت خواهید کرد. از جمله این اطلاعات، کد حواله است. با وجود این برخی از روش‌های انتقال پول دارای کد نخواهند بود.

تمامی روش‌های حواله ارز به آمریکای شمالی

بانک‌های آمریکایی

در صورتی که قصد حواله ارز به آمریکای شمالی و یا دریافت پول از آمریکای شمالی را دارید، احتمالاً خواستار شناخت بانک‌های آمریکایی خواهید بود. از جمله بانک‌های آمریکایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• سان تراست بانک

• بانک ولز فارگو

• استیت استریت بانک

• چیس بانک آمریکا

• کپیتال وان بانک

• بانک نیویورک ملون

• یو اس بانکورپ بانک

• بی بی اند تی بانک

• موریگان استنلی بانک

تمامی روش‌های حواله ارز به آمریکای شمالی

سوالات متداول

کارمزد حواله پول بسته به روشی که جهت انتقال پول انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود. جهت اطلاع از کارمزدها می‌توانید با کارشناسان هوراد اکس در تماس باشید.

از آنجایی که معاملات در صرافی‌ها به صورت خرید و فروش همزمان انجام می‌گیرند، پس از ثبت درخواست و تایید آن از سوی مشتری امکان لغو کردن حواله میسر نیست.

بسته به روشی که جهت انتقال پول انتخاب می‌کنید، ممکن است حداقل و حداکثر میزان انتقال پول وجود داشته باشد. جهت اطلاع از این محدودیت‌ها می‌توانید به صفحات مربوط به هر روش در سایت هوراد اکس مراجعه کنید.

سایت هوراد اکس مورد تایید سازمان کسب و کارهای اینترنتی قرار گرفته و دارای نماد الکترونیک است. علاوه بر آن این سایت مورد تایید سازمان رسانه‌های دیجیتال بوده و نماد رسانه دارد.

همچنین لازم است بدانید که کلیه خدمات مشاوره ارزی در شرکت هوراد اکس توسط مشاوران کاملاً حرفه‌ای در زمینه نقل و انتقالات بین المللی پول انجام می‌شود.

حرف آخر حواله ارز به آمریکای شمالی

در صورتی که قصد انجام خدمات ارسال ارز به کشورهای آمریکای شمالی را دارید، میتوانید از هوراداکس کمک بگیرید. مشاوران هوراداکس به پشتوانه سال‌ها تجربه در زمینه مشاوره خدمات ارزی، تضمین کیفیت را ارائه می‌دهند. علاوه بر آن نرخ‌های خدمات این شرکت رقابتی هستند.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت هزینه دانشگاه های خارجی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.