معرفی گیفت کارت استیم

گیفت کارت استیم یکی دیگر از انواع گیفت کارت‌های مشهور است که توسط شبکه وسیع استیم ارائه می‌شود. استیم شبکه ای پرکاربرد برای گیمرها است. Steam برای کاربران خود امکان خرید بازی‌های اورجینال را فراهم کرده است. در ادامه در نظر داریم به طور کلی به توضیح گیفت کارت steam بپردازیم و اطلاعاتی در مورد آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

با استفاده از این گیفت کارت شما میتوانید به تنوع وسیعی از بازی‌ها دسترسی داشته باشید. بهترین راه برای خرید بازی‌های اورجینال در سرویس استیم ، خرید گیفت کارت مربوط است زیرا در این حالت میتوانید هم از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید و هم بازی‌های موجود را به قیمت مناسب خریداری کنید.

Gift card steam همچنین به دارندگان اجازه می‌دهد که به طور خودکار از گزینه بروز رسانی بسیاری از بازیهای بهره‌مند شوند. اگر شما نیز از گیمرهای حرفه ای هستید و تمایل دارید به لیست وسیعی از بازی‌ها، بدون هیچ گونه محدودیت دست یابید، همچنین همواره بازی‌های به‌روز و آپدیت شده داشته باشید، به طور جدی پیشنهاد می‌کنیم که این گیفت کارت را تهیه نمایید. به منظور شارژ اکانت خود نیز میتوانید راهنمایی کامل را از کارشناسان هوراداکس دریافت کنید.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

انواع گیفت کارت استیم

گیفت کارت‌های استیم در اعتبار‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با توجه به بودجه موجود یکی از مناسب ترین انواع آن را دریافت کنید. از مهمترین اعتبارهایی که این گیفت کارت شامل می‌شود، می‌توان موارد زیر را در نظر گرفت:

• خرید استیم والت ۱ دلاری

• خرید استیم والت ۲ دلاری

• خرید استیم والت ۱۰ دلاری

• خرید استیم والت ۲۰ دلاری

• خرید استیم والت ۲۵ دلاری

• خرید استیم والت ۳۰ دلاری

• خرید استیم والت ۵۰ دلاری

• خرید استیم والت ۶۰ دلاری

• خرید استیم والت ۱۰۰ دلاری

معرفی گیفت کارت استیم

کاربرد گیفت کارت استیم

استفاده از گیفت کارت استیم مزایای فوق العاده ای برای گیمرها دارد؛ به همین دلیل است که بیشتر کاربران سرویس استیم حتما از این کارت برای خرید و به‌روز‌رسانی بازی‌های موجود بهره‌مند هستند. از جمله امکانات این نوع ازکارت‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

• دسترسی به هزاران بازی مختلف و جدید

• خرید بازی‌های دلخواه

• امکان ذخیره روی فضای ابری

• دریافت امکان به روز رسانی بازی‌ها به صورت خودکار

• امکان ایجاد و اضافه کردن ویژه بازی‌ها

• امکان استفاده از همه امکانات بر روی هر دستگاه از جمله: PC – Mobile – TV – Linux

• امکان تبدیل اکانت استیم شما به کیف پول استیم به منظور ایجاد شرایط پرداخت

• چت و گفتگو با سایر گیمرها

• امکان عضویت با استفاده از گیفت کارت استیم در این شبکه به منظور ایجاد ارتباط با سایر گیمرها

اگر شما نیز در شبکه استیم عضو هستید، با داشتن گیفت کارت این سرویس می‌توانید از امکانات آن به طور کامل بهره‌مند شوید.

معرفی گیفت کارت استیم

استفاده از گیفت کارت استیم

پس از خرید گیفت کارت استیم و ردیم کردن آن لازم است اقدامات شارژ اکانت را انجام دهید. اطلاعات کامل در مورد ردیم کردن توسط همکاران ما به شما ارائه خواهد شد. شما میتوانید با استفاده از حساب کاربری خود به آسانی اعتبار خود را افزایش دهید. در نظر داشته باشید که سرویس استیم هیچ گونه مسئولیتی در قبال دزدیده شدن و به سرقت رفتن این نوع از کارت‌ها ندارد، به همین دلیل لازم است از آن‌ها به خوبی مراقبت کنید. گیفت کارت، عین پول در جیب شما است. دارای یک کد چند رقمی بوده که هنگام استفاده از آن باید به همراه پسورد مد نظر ارائه شود. علاوه بر بازی‌های موجود در این سرویس شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت موجود به انواع مختلف از نرم افزارها و البته فضایی ویژه برای ذخیره آنها دسترسی داشته باشید. گفتنی است که بازی و نرم افزارهای ارائه شده توسط این شبکه قابل استفاده بر روی هر سیستم عاملی است و هیچ گونه محدودیتی در این رابطه نیست. برخی از شرکتها که طرف قرارداد استیم هستند نیز شرایط برای خرید بازی‌های مختلف با استفاده از گیفت کارت steam را فعال کرده اند.

معرفی گیفت کارت استیم

سوالات متداول

در ابتدا وارد حساب کاربری خود در شبکه استیم شوید. حال در قسمت مشخص شده می‌توانید کد‌های مربوط را وارد کنید. در این حالت حساب شما به سادگی شارژ خواهد شد. در مورد استفاده از این شبکه نیز نیازمند برخی از ترفندها هستید به همین دلیل سعی کنید ابتدا اطلاعات لازم را در این باره به دست آورید.

سودجویان بسیاری در بازار هستند که گیفت کارت‌های فتوشاپی و یا دزدیده شده را به دست خریداران می‌رسانند، به همین دلیل تاکید می‌شود که این نوع از محصولات را از مراکز معتبر خریداری کنید تا از اصل بودن آنها مطمئن باشید. گیفت کارت فیک فقط هزینه صرف شده را به باد خواهد داد.

همین اکنون با ما با شماره‌های موجود و یا چت آنلاین در تماس باشید تا در کوتاهترین مدت زمان و البته با معقول ترین کارمزد بتوانید اقدامات ثبت سفارش گیفت کارت استیم را انجام دهید. راهنمایی کامل در مورد ردیم و شارژ کردن حساب کاری نیز توسط کارشناسان ما در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.