حواله به بحرین

معرفی حواله به بحرین

 حواله به بحرین به چه صورتی انجام می‌شود؟ کدام یک از سرویس‌های بین‌المللی حواله برای انتقال ارز به بحرین و دریافت پول از بحرین می‌تواند گزینه مناسبی در نظر گرفته شود؟ مراحل و مدارک مورد نیاز برای حواله ارز به کشور بحرین چیست؟ کارمزد درخواستی برای حواله دلار به بحرین چقدر است؟ معروف ترین بانک‌های بین‌المللی بحرین به منظور جابجایی ارز کدام است؟

در ادامه در نظر داریم، اطلاعات کاملی در مورد پرسش‌های یاد شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

 

 

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های حواله به بحرین

همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره شد، هر کدام از این روش‌ها دارای مزایای ویژه‌ای هستند و در موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به منظور بهره‌مندی از هر یک از شبکه‌های بین‌المللی باید دستورالعمل خاصی در نظر گرفته شود، با توجه به نوع سرویس انتخاب شده، کارمزد پرداختی برای جابجایی ارز نیز تفاوت خواهد بود.

سرویس‌های گوناگون بین‌المللی برای این منظور وجود دارد. بهره‌مندی از برخی از آنها نیازمند افتتاح حساب نیست و این امر می‌تواند پروسه جابه جایی را سهولت بخشد. کارشناسان ما پس از دریافت اطلاعات اولیه می‌توانند راهنمایی کاملی در مورد مناسب ترین شبکه جهانی در اختیار شما قرار دهند. از جمله سرویس‌های موجود برای ارسال پول به بحرین می‌توان موارد زیر را نام برد:

پیپال

حواله سوئیفت

Ria ریا

حواله به بحرین با وسترن یونیون

مانی گرام

خرید اینترنتی با کردیت کارت

اکسپرس مانی

هر کدام از شبکه‌های یاد شده دارای مزایای و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند به عنوان مثال وسترن یونیون و پی پال دارای امنیت بسیار بالا بوده و در بسیاری از‌ کشورها شعبه دارند. استفاده از آنها نیازمند افتتاح حساب نیست، اگر چه بهره‌مندی از وسترن یونیون نیازمند پرداخت هزینه بیشتری است ولی ارزش آن را دارد. چرا که نسبت به سایر روش‌ها مراحل جابه جایی را می‌تواند در بازه زمانی کوتاهتر نهایی کند.‌

روش‌های دریافت حواله

مانی گرام

اکسپرس مانی

حواله سوئیفت

پیپال

Ria ریا

وسترن یونیون

از جمله عوامل تاثیر گذار در انتخاب یک شبکه و یا سرویس خاص می‌توان موارد زیر را نام برد:

کشور مبدا

کشور مقصد

کارمزد

نوع ارز

مقدار ارز

ارزهای قابل ارسال و دریافت حواله به بحرین

دلار

بانک‌های مد نظر برای حواله به بحرین

 

 

Bahrain Development Bank

Ithmaar Bank

National Bank of Bahrain

Albaraka Bank Group

Arab Banking Corporation

Ahli United Bank

Gulf International Bank

Al Mashrek Bank

Investcorp

Arcapita

مراحل حواله به بحرین به چه صورت است ؟

استعلام قیمت

ثبت نام

تایید مجدد

دریافت رسید

از مزایا حوالجات ارزی بحرین با استفاده از هوارداکس چیست ؟

حواله پول به کشور بحرین با استفاده از خدمات ارائه شده توسط هوراداکس دارای مزایای بسیاری است به همین دلیل توانسته توجه بسیاری از کاربران را در همه این سال‌ها به دست آورد. با ما کیفیت عالی را به قیمت مناسب دریافت خواهید کرد. از جمله مزیت‌های بهره‌مندی از خدمات هوراداکس می‌توان موارد زیر را نام برد:

نوع حواله بانکی

نوع ارز

مقدار ارز

نوع حواله بانکی

مقدار ارز

سوالات متداول

  • می توانید اطلاعات کامل در مورد هزینه‌های درخواستی برای حواله به بحرین با توجه به مقدار اولیه مبلغ مورد نظر برای حواله را از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما سایت به دست آورید.

  • برای زیر ۱۰۰ دلار ، ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار

     

  • برای ۱۰۰۰ دلار به بالا ، ۱۲ درصد زیر قیمت بازار

  • ۱۰۰ دلار به بالا

چگونه می‌توانیم به هوراداکس اعتماد کنیم ؟

هوراداکس به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در زمینه جابه جایی ارز مفتخر است، در همه این سال‌ها با ارائه خدمات عالی ، رضایت کامل و اعتماد کارفرمایان خود را به دست آورد. همچنین موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک  بوده و همواره کیفیت و جلب رضایت مشتریان را در اولویت و اهداف خود قرار داده است.‌ اعتماد شما، سرمایه ما است.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.