معرفی گیفت کارت Netflix

گیفت کارت Netflix یکی از بهترین انواع گیفت کارت‌های امروزی بوده و با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارا است مورد استفاده کاربران بسیاری در تمامی نقاط دنیا قرار گرفته است. نتفلیکس به عنوان بزرگترین سرویس پخش و تولید سریال و فیلم‌های سینمایی به صورت آنلاین بوده و در سال ۱۹۹۷ در کالیفرنیا تاسیس و راه اندازی شد. این سرویس خدماتی به عنوان یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن در جهان بیش از ۹۰ میلیون کاربرد دارد. در طی سالها فعالیت خود بهترین خدمات را ارائه داده است که این موضوع سبب استقبال بسیاری از مخاطبان از سراسر نقاط جهان برای خرید و تهیه گیفت کارت Netflix برای تماشای آنلاین ویدیوها و فیلم‌های تلویزیونی در وبسایت و اپلیکیشن این کمپانی شده است. در حال حاضر در ۱۹۰ کشور جهان از خدمات این شرکت بهره‌مند می‌شوند. از مهمترین مزیت‌های استفاده از نتفلیکس می‌توان به خدمات رایگان یک ماهه با ساخت اکانت نتفلیکس اشاره کرد. مخاطبان می‌توانند پس از ساخت یک حساب کاربری و راه اندازی، یک ماه از این اپلیکیشن به صورت رایگان استفاده کنند.

 در سال‌های گذشته ساخت حساب کاربری و عضویت در این اپلیکیشن برای اتباع ایرانی محدود بوده و برای ساخت حساب کاربری نیاز به بهره‌مندی از مسترکارت ویزا کارت برای پرداخت‌های اینترنتی نیاز بود. در حال حاضر با توجه به خدمات و قابلیت‌های بسیاری که در اختیار کاربران قرار داده‌شده‌است، افراد می‌توانند با خرید گیفت کارت نتفلیکس به صورت آنلاین، هزینه تماشای فیلم و سریال از این اپلیکیشن را پرداخت کنند.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

انواع گیفت کارت Netflix

امروزه Netflix با ارائه به‌روزترین و بهترین فیلم و سریال‌های خارجی، توانسته است نقش چشمگیری در ایجاد سرگرمی ایفا کند، همچنین مخاطبان بسیاری دارد که معتقد هستن جامعیت آرشیو این وبسایت، باعث شده از تمام کانال‌ها و وبسایت‌های دیگر فیلم و سریال، بی‌نیاز باشند. در این راستای استفاده از آن، خرید گیفت کارت Netflix برای پرداخت حق اشتراک این وبسایت، ضروری است. کمپانی نتفلیکس در ابتدا با پخش دی وی دی، نمایش‌های تلویزیونی خود را آغاز کرد و به صورت چشمگیر در حوزه فعالیت خود پیشرفت داشته و طی سال‌های خدمت رسانی مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. کاربرانی که قصد دریافت گیفت کارت نتفلیکس را دارند می‌توانند بر اساس نیاز و خواست خود این کارت اعتباری را در انواع مختلفی به صورت زیر تهیه و خریداری کنند:

گیفت کارت نتفلیکس کانادا در اعتبارات ۳۰ دلاری و ۶۰ دلاری

گیفت کارت نتفلیکس اروپا در اعتبارات ۱۵ یورو، ۲۵ یورو، ۵۰ یورو

گیفت کارت نتفلیکس آمریکا در اعتبارات ۲۵ دلاری، ۳۰ دلاری، ۵۰ دلاری

گیفت کارت نتفلیکس انگلیس در اعتبارات ۱۵ پوندی، ۲۵ پوندی، ۵۰ پوندی

معرفی گیفت کارت Netflix

موارد مورد استفاده از گیفت کارت Netflix

با داشتن گیفت کارت Netflix می‌توانید به صورت نامحدود تمامی سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی معروف دنیا را از طریق اپلیکیشن نتفلیکس مشاهده کنید. توجه داشته باشید که این کارت دارای تاریخ انقضاء نبوده و در نتیجه نیازی به تمدید مجدد گیفت کارت نخواهید داشت. تنها کاربرد Netflix Gift Card پرداخت آنلاین در اپلیکیشن یا وبسایت Netflix است. این کارت هدیه، را نمی‌توان برای پرداخت و خریدهای خارج از سایت و اپ نتفلیکس استفاده نمود.

نحوه تهیه گیفت کارت Netflix

گیفت کارت Netflix از پرتقاضاترین انواع گیفت کارت‌های امروزی بوده و در انواع اعتبارهای مختلفی قابل صدور است. مخاطبان جهت دریافت مشاوره تهیه گیفت کارت نتلفیکس ، می‌توانند با ورود به سایت هوراداکس از مشاوران ما راهنمایی لازم را دریافت کنند. هوراداکس از معتبرترین پورتال‌های فعال در زمیه مشاوره بوده و با در اختیار داشتن مشاورین با تجربه و ارائه بهترین خدمات، در کوتاهترین مدت زمان، می‌تواند شما را همراهی کند تا مراحل ساخت اکانت نتفلیکس را طی نموده و گیفت کارت خود را در کمتر از ۲ روز کاری دریافت نمایید. در ساخت حساب کاربری بایستی آی پی خود را به کشوری غیر از کشور ایران تغییر داده و پروسه را طی کنید. به منظور پرداخت نیز می‌توانید از گیفت کارت نتفلیکس، دبیت کارت یا پی پال بهره‌مند شوید.

معرفی گیفت کارت Netflix

سوالات متداول

هزینه تهیه این gift card با توجه به نرخ دلار مشخص می‌شود و غیر از این ، هزینه دیگری ندارد.

کاربران می‌توانند به آدرس سایت نتفلیکس وارد شده و از بخش ردیم اطلاعاتی در این خصوص کسب کنند.

با توجه به نداشتن تاریخ انقضاء این کارت کاربران می‌توانند آن را برای طولانی مدت مورد استفاده قرار دهند.

شما می‌توانید از مشاوران هوراداکس برای خرید این نوع گیفت کارت مشاوره دریافت کنید و با کمترین هزینه، Gift Card نتفیلیکس خود را دریافت کنید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.