همه چیز در مورد حواله به عربستان

معرفی حواله به عربستان

حواله به عربستان به چه صورتی انجام می‌شود؟ کارمزد حواله به این کشور چقدر است؟ کدام یک از سرویس‌های موجود به منظور حواله ارز به عربستان می‌تواند گزینه مناسبی باشد؟ حواله به دلار در چه بازه زمانی انجام می‌شود؟ در ادامه به طور کامل به ارائه اطلاعات مهمی در این زمینه خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

به منظور حواله پول به عربستان روش‌های مختلفی در دست است و هر کدام از آنها نیز در شرایط خاصی می‌تواند گزینه مناسبی در نظر گرفته شود. همکاران با تجربه و کاردان ما می‌توانند به راحتی با دریافت اطلاعات اولیه، مناسب ترین سرویس را به شما معرفی کنند.

 

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های حواله به عربستان

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، روش‌های مختلفی برای حواله ارز به کشور عربستان در دست است هر کدام از این روش‌ها می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. پارامترهای مختلفی در انتخاب یک سرویس خاص به منظور جابه جایی ارز می‌تواند دخیل باشد. در حال حاضر کاربران ایرانی شرایط لازم برای بهره مندی از مزایای بسیاری از شبکه‌های جهانی را ندارند. ولی نگران نباشید، همچنان روش‌های مطمئنی وجود دارد که می‌توانید از طریق شرکت‌های معتبر، حواله خود را به انجام برسانید. موارد زیادی وجود دارد که با توجه به آن‌ها، انتخاب روش حواله متفاوت خواهد بود.

از جمله عوامل موثر در انتخاب یک شبکه یا سرویس خاص برای حواله پول به عربستان می‌توان موارد زیر را نام برد:

کشور مد نظر

کشور مبدا

کارمزد

نوع ارز

مقدار ارز

سرویس‌های مختلفی در دست است که به منظور حواله پول به کشور عربستان مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر کدام از آنها مزایای ویژه‌ای دارند. به عنوان مثال برخی از آنها هزینه کمتری را برای جابجایی ارز دریافت می‌کنند، برخی دیگر به منظور نقل و انتقال ارز نیازی به افتتاح حساب ندارند و برخی نیز دارای امنیت بسیار بالایی است و در کوتاهترین مدت زمان می‌توان حوالجات ارزی را نهایی کرد. از جمله مهمترین سرویس‌های بین المللی به منظور حواله به کشور عربستان می‌توان موارد زیر را نام برد:

وسترن یونیون برای حواله به عربستان

Ria ریا

حواله سوئیفت

پیپال

مانی گرام

خرید اینترنتی با کردیت کارت

اکسپرس مانی

از بین شبکه‌های یاد شده پی پال و وسترن یونیون به منظور جابجای ارز نیازی به افتتاح حساب ندارند، شبکه سوئیفت به منظور حواله ارز به مبلغ بیشتر کمترین کارمزد را درخواست می‌کند و این امر می‌تواند برای افرادی که مبلغ بیشتری را جابجا میکنند، بسیار مناسب باشد. همکاران ما با بررسی شرایط موجود می‌توانند گزینه مناسبی را برای حواله به کشورهای مختلف در اختیار شما قرار دهند. همه مراحل  لازم برای جابجایی ارز نیز در یک بازه زمانی کوتاه تکمیل می‌شود.

حوالجات ارزی کشور عربستان

روش‌های دریافت

وسترن یونیون

پیپال

Ria ریا

مانی گرام

حواله سوئیفت

اکسپرس مانی

ارزهای قابل ارسال و دریافت حواله به عربستان

دلار

بانک‌های مد نظر برای ارسال پول به عربستان

Saudi British Bank

Saudi Investment Bank

Banque Saudi Fransi

Alinma Bank

Riyadh Bank

Alawwal Bank

Samba

Arab National Bank

National Commercial Bank

Al Rajhi Banking Corporation

حوالجات ارزی به کشور عربستان

مدارک مورد نیاز برای حواله به عربستان

Bank Name

Account Holder Name

Account Number

Account Holder Address

(Swift (BIC

Bank Address

رایج ترین روش حواله به عربستان

هر یک از سرویس‌های یاد شده برای حواله پول به کشور عربستان می‌تواند گزینه مناسبی برای جابجایی ارز باشد. در حال حاضر وسترن یونیون به دلیل داشتن بیشترین امنیت، همچنین جابجایی ارز در کوتاهترین مدت زمان توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. البته بهره‌مندی از این شبکه چالش‌های خاص خود را نیز دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به کارمزد درخواستی بیشتر آن اشاره کرد. به منظور جابه جایی ارز می‌توانید با ما با شماره‌های موجود در تماس بوده و راهنمایی کامل را دریافت کنید. از مشاوره رایگان ارائه شده توسط کارشناسان ما در این زمینه غافل نباشید. هدف ما، رضایت شما است.

مراحل حواله به عربستان به چه صورت است ؟

استعلام قیمت

تایید مجدد

ثبت نام

دریافت رسید

حوالجات کشور عربستان

از مزایا حواله به عربستان با استفاده از هوارد اکس چیست ؟

چرا به منظور جابجایی ارز از خدمات هوراد اکس استفاده کینم؟ هوراد اکس به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در این زمینه مفتخر آن است که در همه این سال‌ها با ارائه خدمات عالی توانسته است، رضایت شما عزیزان را به دست آورد. ما بر این تلاش هستیم که با ارائه کیفیت عالی بتوانیم همواره در اولویت انتخاب شما باشیم. از مهمترین مزیت‌های بهره مندی از خدمات هوراد اکس می‌توان موارد زیر را نام برد:

نوع حواله بانکی

نوع حواله بانکی

نوع ارز

مقدار ارز

مقدار ارز

روش های حواله ارز به عربستان

سوالات متداول

  • می توانید اطلاعات کامل هزینه‌های حواله به عربستان را، با توجه به مقدار اولیه مبلغ مد نظرتان، از طریق ارتباط با روش‌های درج شده در صفحه تماس با ما، به دست آورید.

  • برای زیر ۱۰۰ دلار ، ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار
  • برای ۱۰۰۰ دلار به بالا ، ۱۲ درصد زیر قیمت بازار
  • ۱۰۰ دلار به بالا

چگونه می‌توانیم به هوراد اکس اعتماد کنیم ؟

هوراد اکس با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و بهره مندی از همکاران و کارشناسان با تجربه و کاربلد توانسته است بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شما می‌توانید با ما کیفیت عالی را به قیمت مناسب دریافت کنید. به منظور ارائه خدمات کاربر پسند در تلاش هستیم که هزینه‌های مناسبی را درخواست کنیم. به منظور اطلاع از کارمزد نهایی با توجه به مقدار ارز مد نظر می‌توانید با راههای ارتباطی موجود با ما در تماس باشید و راهنمایی لازم را به دست آورید.

در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی بیشتر با ما با راه‌های ارتباطی در تماس باشید تا بتوانید راهنمایی لازم را به دست آورید. ما اینجا هستیم تا شما به آسانی با استفاده از مناسب ترین شبکه بین المللی بتوانید حوالجات ارزی خود را نهایی کنید. لازم به ذکر است که به منظور جابجایی ارز در بستر اینترنت ، صرافی و شرکت های مختلفی فعالیت گسترده ای دارند و در این راستا کلاهبرداران بسیاری نیز به دنبال فریب افراد می‌باشند، آنها معمولا کارمزد کمتری را پیشنهاد می‌دهند تا از این روش بتوانند توجه کاربران را جلب کند. هیچ ارزانی، بی دلیل نیست. بنابراین حتما موسسات و شرکت های معتبر را هدف قرار دهید تا از به وجود آمدن هرگونه اختلال در مراحل بعدی جلوگیری شود.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.