گیفت کارت ویزا
Visa Gift Card

اگر در دسته افرادی هستید که علاقه‌مند به خرید کالاهای خارجی از سایت‌های خارجی بدون واسطه هستید، پرداخت‌های بین‌المللی مختلفی دارید، طرفدار هدایای متفاوت و لوکس برای عزیزانتان هستید یا کسی را دارید که دور از شما و در نقاط مختلف دنیا زندگی می‌کند و در روزها و مناسبت‌های خاص در کنارشان نیستید، حتما به کارت هدیه اعتباری بین‌المللی مانند ویزا کارت هدیه نیاز خواهید داشت. این کارت‌ها به‌عنوان یک کارت اعتباری با مقدار مشخصی اعتبار هستند و برای خرید از تمام سایت‌های امریکایی و برای اکثر سایت‌های جهان قابل استفاده می‌باشند.

معمولا برای هموطنان، تهیه کارت‌های اعتباری بین المللی نظیر گیفت کارت ویزا، امری دردسرساز به نظر می‌آید، اما جای نگرانی نیست و تنها با برقراری ارتباط با مشاورین هورادکس، می‌توانید به‌راحتی انواع گیفت و ویزا کارت یا هر کارت اعتباری بین‌المللی دیگری که در نظر دارید را در اعتبارات مختلف، تهیه کنید. ما در هورادکس هم با خدمات مختلف همراه شما هستیم تا امور مالی بین‌المللی و پرداخت‌های مختلف را به بهترین نحو پیش ببرید.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

گیفت کارت ویزا Visa Gift Card

انواع گیفت کارت ویزا :

گیفت کارت اپل

گیفت کارت پلی‌استیشن

گیفت کارت ایکس‌باکس

گیفت کارت استیم

گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت اسکایپ

۸. گیفت کارت آمازون

موارد استفاده از گیفت کارت ویزا :

گیفت کارت ویزا، دقیقا مانند یک کارت اعتباری بانکی است؛ خرید اینترنتی را آسان می‌کند و با استفاده از این کارت هدیه، مبلغ خرید از موجودی آن کسر خواهد شد. موارد استفاده از آن بسیار زیاد است و درواقع یک کارت هدیه بین المللی می‌باشد؛ شما با داشتن این کارت هدیه می‌توانید از هر فروشگاه و سایت که دارای درگاه ویزا کارت است، خرید خود را انجام دهید. این کارت هدیه بین المللی، بهترین و آسان‌ترین راه خرید اینترنتی خارجی است.

نحوه تهیه گیفت کارت ویزا:

گیفت کارت ویزا توسط شرکت ویزا ارائه شد تا هدیه‌ای برای دوستان و اطرافیان در خریدهای اینترنتی باشد؛ متقاضیان خارج از ایران می‌توانند از سایت ویزا این کارت را به‌طور مستقیم دریافت کنند و متقاضیان داخل ایران از سایت‌ها و شرکت‌های معتبر داخلی مانند هورادکس قادر به خرید خواهند بود. این کارت‌ها پس از مشخص شدن مقدار موجودی و سفارش آن، از امریکا صادر می‌شوند و از طریق ایمیل به صورت مجازی، اطلاعات آن برای خریدار ارسال خواهد شد. معمولا زمان تحویل گیفت کارت ویزا تا ۴۸ ساعت است.

گیفت کارت ویزا Visa Gift Card

سوالات متداول

برای خرید اینترنتی با ویزا کارت هدیه در ابتدا حتما ای‌پی خود را به امریکا تغییر دهید و باید مطمئن باشید که سایت مورد نظر امکان خرید توسط کارت هدیه و ویزا کارت را داشته باشد. قسمتی به نام Card Type را خواهید دید که نوع کارت خود را در آن وارد می‌کنید و در قسمت Card Number، شماره کارت موجود روی کارت را وارد کنید؛ این شماره بین ۱۴ تا ۱۶ رقم است. در گزینه Card Holder Name، نام خود و در قسمت Expiration date، تاریخ انقضا را به‌صورت دو رقمی وارد کنید. آیتم بعدیSecurity Code  است که کد سه رقمی موجود در پشت کارت را وارد کنید و درنهایت پرداخت انجام خواهد شد.

حداقل مبلغ صدور ۵ دلار و حداکثر مبلغ ۱۰۰۰ دلار است که موجودی آن به انتخاب خریدار، مشخص می‌شود. اگر مبلغ محصول مورد نیاز شما، بیشتر از موجودی باشد؛ معامله تایید نمی‌شود.

کارت‌های هدیه معمولا اعتبار زیادی دارند و گیفت کارت ویزا هم اعتباری بین ۵ تا ۱۰ سال دارد.

ویزا کارت‌های هدیه قابل شارژ نیستند.

کارت‌های هورادکس با بیلینگ آدرس امریکا، روسیه، ترکیه و هلند تحویل متقاضیان می‌شود. حتی اگر نیاز به تغییر آدرس داشته باشید هم این کار توسط هورادکس با کم‌ترین هزینه برایتان انجام خواهد شد.

برای استعلام موجودی می‌توانید به شرکت و سایتی که آن را دریافت کردید، رجوع کنید.

باید شماره حسابی که روی کارت است را وارد کنید تا موجودی قابل رویت شود.

در هنگام ربوده یا گم شدن ویزا کارت هدیه باید سریعا شماره حساب کارت هدیه خود را بر روی یک کاغذ جداگانه بنویسید و در جایی امن نگه دارید؛ تا در اسرع وقت مبلغ موجودی را جابجا نمایید. همچنین می‌توانید به سایتی که کارت را برایتان خریده است اعلام نمایید تا مراحل حفاظتی و مشکلات دیگر را رفع نماید.

جمع‌بندی

ویزا کارت هدیه یا Visa Gift Card یک کارت اعتباری کاربردی برای هدیه است که به‌صورت غیر نقدی می‌باشد تا دارنده از آن برای خریدهای خود استفاده کند. این کارت در اکثر مکان‌ها قابل استفاده است. از آنجا که این یک کارت پیش پرداخت است، هنگامی‌که دارنده کارت اقدام به خرید با کارت هدیه می‌کند، مبلغ خرید از مانده کارت هدیه کسر می‌شود. این کارت‌ها جایگزین پول نقد و برای خریدهای مختلف اینترنتی هستند که در مبالغ مختلف قابل اعتبار می‌باشند. با توجه به علاقه مردم به خرید کارت هدیه، هورادکس سعی دارد تا با ارائه خدمات مناسب برای تهیه این کارت‌ها کمک مناسبی باشد تا افراد در نقاط مختلف جهان بتوانند از آن استفاده نمایند.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.