روش‌های حواله ین ژاپن – حواله به ژاپن

مقدمه حواله ین ژاپن

حواله ین ژاپن

 کشور ژاپن جهت ورود بیشتر نیروی کار ماهر خارجی، یک سیستم امتیاز بندی معرفی نموده که از طریق آن نیروی کار ماهر را جهت کار در ژاپن انتخاب می‌کند. از همین رو علاقمندان می‌توانند پس از کسب امتیاز لازم، جهت اخذ ویزای کاری در ژاپن اقدام کنند. علاوه بر آن راه‌های دیگری نیز برای ورود به ژاپن وجود دارد. بنابراین ایرانیان زیادی در ژاپن سکونت دارند و به همین دلیل افراد زیادی از داخل ایران قصد انتقال پول به ژاپن را دارند. در این مطلب قرار است درباره حواله به ژاپن و تمامی جزئیات لازم در این باره صحبت کنیم. پس لطفاً تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

ویژگی‌های حواله ین ژاپن

مدت زمان کوتاه حواله ین ژاپن :

به طور معمول حواله ین ژاپن ، حواله دلار به ژاپن و حواله یورو به ژاپن ، حدود ۱ الی ۷ روز زمان می‌برد.

نرخ کم:

شما میتوانید حواله دلار به ژاپن ، ین ژاپن و یورو به ژاپن را با نرخی اندک انجام دهید.

حواله داخلی:

امکان حواله داخلی از داخل ژاپن به حساب بانکی شخصی و شرکت مورد نظر شما وجود دارد.

مشاوره روش‌های ارسال حواله به ژاپن – حواله ین ژاپن

مراحل حواله ین ژاپن

• ثبت فرم درخواست حواله ین ژاپن :

پیش از هر چیز لازم است فرم درخواست حواله را پر کنید. در این فرم باید به نوع ارز و حواله اشاره کنید تا تحت بررسی اولیه قرار گیرند.

• صدور فاکتور و پرداخت:

پس از صدور فاکتور، لازم است آن را تایید کنید و پرداخت را انجام دهید.

• دریافت اطلاعات حواله:

پس از اینکه فرآیند حواله انجام شد، نتیجه برای شما ارسال می‌گردد.

مشاوره روش‌های ارسال حواله به ژاپن – حواله ین ژاپن

روش‌های حواله ین ژاپن

در صورتی که قصد حواله یورو به ژاپن ، دلار به ژاپن و حواله ین ژاپن را داشته باشید، می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید.

حواله ین به ژاپن با حواله داخلی

همانطور که قبلاً اشاره شد در این روش، حواله به صورت داخلی انجام می‌گیرد. این امر بدان معنا است که مبلغ مورد نظر شما از داخل کشور ژاپن، به حساب بانکی یا شرکت مدنظر شما منتقل خواهد شد. در نتیجه امکان مسدود شدن، معلق ماندن یا اعمال هرگونه قانون از سوی بانک‌ها و سازمان‌های نظارت بر کنترل دارایی‌های خارجی روی حواله شما وجود ندارد. بنابراین این روش بسیار ایمن بوده و مورد استفاده افراد زیادی قرار می‌گیرد.

وسترن یونیون

وسترن یونیون Western Union یکی از روش‌های انتقال پول از شخصی به شخص دیگر محسوب میشود. وسترن یونیون گزینه‌های مناسبی برای افرادی که به روش‌های انتقال پول مرسوم دسترسی ندارند، فراهم میآورد. در واقع اگر افراد به حساب بانکی دسترسی نداشته باشند، میتوانند از خدمات شرکت وسترن یونیون استفاده کنند. نحوه انتقال پول با استفاده از وسترن یونیون به این صورت هست که نام و مکان شخصی که قرار است برای وی پول ارسال کنید را ذکر کرده و میزان پول انتقالی را نیز بیان میکنید. پس از آن هزینه انتقال برآورد شده و به شما اعلام می‌گردد. در نهایت کدی در اختیار شما قرار می‌گیرد که لازم است آن را در اختیار فرد گیرنده قرار دهید. فرد گیرنده با در دست داشتن کد و کارت شناسایی خود، به یکی از شعب وسترن یونیون رفته و مبلغ مورد نظر را دریافت می‌کند.

حواله سوئیفت

حواله سوئیفت SWIFT ، یکی دیگر از روش‌های حواله به ژاپن است. سوئیفت به صورت بین الملی فعالیت می‌کند و امکان انتقال وجه را به راحتی هرچه تمام‌تر فراهم میسازد. کارمزد حواله سوئیفت با توجه به کشور مقصد و مبلغ انتقالی متفاوت بوده و هرچه بانکها فاصله مکانی کمتری نسبت به یکدیگر داشته باشند، کارمزد آن نیز کمتر خواهد بود. از حواله سوئیفت به طور معمول جهت ارسال پول‌هایی با مقادیر بالا استفاده میشود. با وجود این افراد در شرایط دیگر نیز از حواله سوئیفت استفاده می‌کنند.

خرید اینترنتی با کردیت کارت

ممکن است تمایل داشته باشید به خرید اینترنتی از سایتهای ژاپن بپردازید. در این صورت این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از کردیت کارت، خرید خود را انجام دهید. با استفاده از کردیت کارت می‌توان از سایتهای مشهوری مانند آمازون، گوگلپلی، علی اکسپرس، مایکروسافت، اپ استور و... نیز خرید کرد.

پی پال

در صورتی که قصد داشته باشید حواله به ژاپن را انجام دهید، پی پال یکی دیگر از روش‌های پیش روی شما محسوب میشود. پی پال از بزرگترین سیستم‌های پرداخت آنلاین در دنیا است که با استفاده از آن می‌توان ارسال و دریافت پول را در سراسر جهان را انجام داد. انجام تراکنش‌های بین المللی، خریدهای اینترنتی و... نیز از دیگر کاربردهای پی پال محسوب میشوند. روش پی پال یکی از سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش‌ها جهت خرید اینترنتی و دریافت و انتقال پول بوده و از سیستم ضد کلاهبرداری بسیار پیشرفته نیز بهره‌مند است. بنابراین میتوانید با خیال راحت از امنیت آن، اقدام به انجام تراکنشهای خود نمایید. شما میتوانید با استفاده از روش پی پال، مبالغ مورد نیاز خود را به راحتی به ژاپن ارسال کنید.

• اکسپرس مانی

• مانی گرام

• کانتکت

روش‌های دریافت پول از ژاپن

اگر قصد دارید مبلغی را از ژاپن دریافت کنید، می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده نمایید:

• وسترن یونیون Western Union

• حواله سوئیفت SWIFT

• پی پال Paypal

• اکسپرس مانی Xpress Money

• مانی گرام MoneyGram

• کانتکت Contact

مشاوره روش‌های ارسال حواله به ژاپن – حواله ین ژاپن

ارزهای قابل ارسال و دریافت از ژاپن

در صورتی که قصد حواله ژاپن داشته باشید و یا بخواهید از ژاپن پول دریافت کنید، لازم است بدانید که ارزهای قابل ارسال و دریافت کدامند. این ارزها عبارتند از:

• حواله ین ژاپن

• دلار

• یورو

بانک‌های ژاپن

بانک‌های ژاپن عبارتند از:

• Mizuho_Bank_Head_Office

• Tokyo mitsubishi UFJ

• Bank of japan

• Mizuho bank

مشاوره روش‌های ارسال حواله به ژاپن – حواله ین ژاپن

سوالات متداول

بسته به روش ارسالی حواله، دریافت رسید ۱ الی ۷ روزکاری طول خواهد کشید.

بله؛ برای انجام حواله ژاپن لازم است کارمزدی را پرداخت کنید. این کارمزد بسته به روش که جهت ارسال حواله انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود. برای مثال حواله داخلی ۱ درصد کارمزد دارد و حواله به صورت سوئیفت تا ۴ هزار یورو، مشمول ۷۰ یورو کارمزد می‌شود. در صورتی که قصد ارسال مقادیر بالای ۴ هزار یورو از طریق سوئیفت را داشته باشید، لازم است جهت اطلاع از کارمزد با پشتیبانی در تماس باشید.

 همچنین جهت اطلاعات بیشتر درباره کارمزد سایر روش‌های حواله ژاپن، لطفاً از طریق روش‌های ذکر شده در صفحه تماس با ما ، با مشاوران هوراداکس در تماس باشید.

حداقل میزانی که می‌توانید به ژاپن ارسال کنید، ۵۰۰ دلار خواهد بود. بنابراین شما قادر هستید مقادیر از ۵۰۰ دلار به بالا را به ژاپن ارسال کنید.

در صورتی که از خدمات پی پال درسایت هوراداکس استفاده کنید، برای مقادیر زیر ۱۰۰۰ دلار، ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار و برای مقادیر بالای ۱۰۰۰ دلار، ۱۲ درصد زیر قیمت بازار خواهید پرداخت.

  •  خرید حواله دستی ۷ درصد زیر قیمت بازار و فروش آن مساوی با قیمت بازار خواهد بود.

  • هوراداکس مورد تایید سازمان کسب و کارهای اینترنتی قرار گرفته و دارای نماد الکترونیک است. علاوه بر آن این سایت مورد تایید سازمان رسانه‌های دیجیتال بوده و نماد رسانه دارد.

    همچنین لازم است بدانید که کلیه خدمات مشاوره ارزی در شرکت هوراداکس توسط مشاوران کاملاً حرفه‌ای در زمینه نقل و انتقالات بین المللی پول انجام می‌شود.

حرف آخر حواله به ژاپن

در این مطلب به روش‌ها و تمامی جزئیات لازم جهت حواله به ژاپن اشاره کردیم. شما می‌توانید مشاوره مشاوره حواله ارز به سراسر دنیا و حواله فوری ارز را نیز از هوراداکس دریافت کنید. همچنین هوراداکس برای هزینه‌ها و کارمزدهای خود نرخ رقابتی در نظر گرفته است. بنابراین با انجام خدمات خود در هوراداکس، این اطمینان را خواهید داشت که علاوه بر برخورداری از بالاترین کیفیت، قیمت مناسبی نیز پرداخت خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید کلیه سوالات خود را از کارشناسان مجرب و حرفه‌ای هوراداکس بپرسید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.