معرفی گیفت کارت XBOX

گیفت کارت XBOX یکی از معروف‌ترین کارت‌های اعتباری در سال‌های اخیر بوده و تقاضا و فروش زیادی دارد، که نشان دهنده محبوبیت این گیفت کارت در میان مخاطبان است. همانطور که مطلع هستید مایکروسافت از بزرگترین و موفق‌ترین کمپانی‌های جهانی بوده و نقش بسیار مهمی در زمینه خدماتی و تجارت الکترونیک دارد. مخاطبان برای بهره‌مندی از خدمات کنسول xobox بایستی اقدام به دریافت و تهیه گیفت کارت ایکس باکس نمایند. کاربران با در دست داشتن این کارت می‌توانند به خرید و پرداخت هزینه‌های محصولات تولیدی این کمپانی بدون نیاز به کارت اعتباری بین المللی بپردازند.

 توجه داشته باشید که این نوع گیفت کارت‌ها دارای یک کد یک بار مصرف بوده و با توجه به ارزشی که روی کارت درج شده است، مقداری اعتبار دارند. با وارد کردن کد یکبار مصرف در اکانت مایکروسافت می‌توانید کیف پول را شارژ نمایید. به این منظور بایستی گیفت کارت خود را REDREEM کنید. با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس می‌توانید امکان خرید به روز‌ترین بازی‌ها را داشته باشید و با بهره‌مندی از خدمات فروشگاه ماکروسافت به خرید و دانلود انواع اپلیکیشن‌ها، موسیقی، محتوای تلویزیونی، فیلم و نقشه بپردازید.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

معرفی گیفت کارت XBOX

انواع گیفت کارت XBOX

گیفت کارت XBOX به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع گیفت کارت‌های امروزی در انواع مختلف طراحی و عرضه می‌گردد. مخاطبانی که قصد خرید و دریافت این نوع گیفت کارت را دارند بایستی با توجه به نیاز و انتظارات خود، یکی از انواع گیفت کارت را خریداری کنند. از جمله انواع گیفت کارت ایکس باکس می‌توان موارد زیر را نام برد:

گیفت کارت ۵ دلاری ایکس باکس

گیفت کارت ۱۰ دلاری ایکس باکس

گیفت کارت ۱۵ دلاری ایکس باکس

گیفت کارت ۲۰ دلاری ایکس باکس

گیفت کارت ۲۵ دلاری ایکس باکس

گیفت کارت ۳۰ دلاری ایکس باکس

گیفت کارت ۴۰ دلاری ایکس باکس

گیفت کارت ۵۰ دلاری ایکس باکس

گیفت کارت ۶۰ دلاری ایکس باکس

گیفت کارت ۷۰ دلاری ایکس باکس

گیفت کارت ۹۰ دلاری ایکس باکس

گیفت کارت ۱۰۰ دلاری ایکس باکس

کاربران می‌توانند برای خرید این نوع گیفت کارت از شرکت‌های فعال در این زمینه اقدام نمایند. هوراداکس نیز به عنوان مشاوری فعال در این حوزه می‌تواند شما را در این امر راهنمایی کند.

معرفی گیفت کارت XBOX

موارد مورد استفاده از گیفت کارت XBOX

 از جمله موارد استفاده از این نوع گیفت کارت می‌توان به خرید از فروشگاه مایکروسافت، فروشگاه ویندوز، فروشگاه ویندوزفون و فروشگاه ایکس باکس اشاره نمود. مخاطبان می‌توانند از این نوع کارت اعتباری تا زمانی که اعتبار در حساب شان باقیست، استفاده نمایند. خرید اعتبار بازی، دسترسی به بخش خرید ویژه‌ها، پیش خرید بازی‌های ایکس باکس، دسترسی و خرید موزیک، خرید گلد بازی‌ها و …. با بهره‌مندی از این نوع گیفت کارت امکان پذیر می‌باشد.

نحوه تهیه گیفت کارت XBOX

با استفاده از گیفت کارت XBOX می‌توان به صورت آنلاین در هر نقطه از دنیا به خرید اینترنتی از فروشگاه‌های متعددی پرداخت. در نظر داشته باشید که برای خرید محصولات فیزیکی مایکروسافت، نمی توانید از این نوع گیفت کارت استفاده کنید. بلکه تنها برای خرید نرم افزار بهترین گزینه به شمار می‌رود. مخاطبان می‌توانند کارت هدیه XBOX را با مراجعه به هوراداکس به راحتی و در ۱ الی ۲ روز کاری تهیه کرده و به دوستان و عزیزان خود کادو بدهند. به منظور دریافت اطلاعات تهیه گیفت کارت ایکس باکس می‌توانید به وب سایت مایکروسافت مراجعه کنید. با ساخت اکانت شخصی با اسم و اطلاعات خود و انتخاب مبلغ مد نظر، می‌توانید گیفت کارت خود را تهیه کنید. البته برای هم‌وطنان داخل ایران، محدودیت‌هایی برای خریدهای خارجی وجود دارد. از این‌رو پیشنهاد می‌شود جهت دریافت مشاوره و راهنمایی، با مشاورین ما در تماس باشید.

معرفی گیفت کارت XBOX

سوالات متداول

در هنگام خرید و دریافت گیفت کارت XBOX یک سری سوالات رایج برای کارفرمایان پیش می‌آید که در این بخش می‌خواهیم پاسخ برخی از این سوالات متداول را پاسخگو باشیم:

  • در صورت مواجه شدن با خطای This code must be redeemed in the U.S. storefront می‌توان نتیجه گرفت که آی دی کشور شما با کشور گیفت کارت یکسان نبوده و بایستی آی دی کشور خود را به آی دی آمریکا تغییر داد.

  • در صورتی که می‌خواهید از اعتبار فعلی حساب کاربری خود آگاهی یابید بایستی وارد اپل استور دستگاه شده و در بخش انتهایی در زیر ایمیل خود به بررسی میزان اعتبار اکانت تان بپردازید.

  • زمانی که اکانت گیفت کارت ایکس باکس خود را ردیم می‌کنید اگر با پیغام The code that you entered has already been redeemed مواجه شدید در این صورت کد گیفت کارت شما قبلا مورد استفاده واقع شده و در این صورت ممکن است به خاطر اختلالات مرورگر با پیغام شارژ موفقیت آمیز حساب کاربری رو به رو شوید.

  • در صورتی که با ردیم کردن حساب کاربری خود با پیام The code that you entered is invalid مواجه شویم در این صورت می‌توان متوجه شد که کد گیفت کارت معتبر نمی باشد. 

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.