حواله به قطر و تمامی نکات لازم جهت انجام آن

مقدمه حواله به قطر

کشور قطر در منطقه خاورمیانه و در بخش جنوبی خلیج فارس واقع شده است. قطر در واقع کشوری کوچک، خشک و لم یزرع است با ثروت فراوان و شهرهایی کاملا مدرن و این ثروت سرشار را مدیون صید مروارید و وجود منابع فراوان نفت و گاز می‌باشد. قطر با کشور عربستان سعودی مرز زمینی و با کشورهای ایران، کویت، عراق، عربستان، بحرین و امارات متحده عربی، مرز آبی دارد.

ساکنین کشور قطر از سطح زندگی بسیار بالایی برخوردارند و حتی گفته می‌شود که این کشور جزء ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود. مردم کشورهای مختلف، قطر را به شرکت‌های هواپیمایی این کشور که در دنیا بهترین هستند و وجود آسمان خراش‌های بلند در این منطقه، می‌شناسند. در سال‌های اخیر، ایرانیان نیز چه به قصد تجارت و چه به هدف گردشگری یا حتی زندگی، قطر را به عنوان مقصد خود در نظر داشته‌اند.

در این مقاله قرار است درباره روش‌های ارسال حواله به قطر صحبت کنیم و بفهمیم که با چه شیوه‌هایی می‌توان ارزهای ریال، دلار و یورو را به این کشور انتقال داد؟ همچنین در رابطه با نقاط قوت و ضعف هر کدام از این شیوه‌های انتقال پول و میزان کارمزد آنها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

ویژگی‌های حواله به قطر

• انتقال حواله دلار، ریال و یورو به قطر در کمترین زمان

• انتقال حواله از داخل کشور قطر

• ارسال پول به تمامی بانک‌ها و موسسات مالی معتبر و رسمی کشور قطر

• انتقال وجه به‌ صورتی کاملا مطمئن

حواله به قطر

مراحل ارسال حواله به قطر

با انجام چند مرحله ساده نیز، خواهید توانست که حواله دلار به قطر و حواله‌های ریال و یورو را به این کشور، در کمترین زمان، ارسال کنید:

• استعلام قیمت:

با برقراری یک تماس ساده با کارشناسان هوراد اکس، از آخرین قیمت‌های ارسال حواله یورو به قطر و انتقال حواله‌های دلار و ریال به این کشور و همچنین دریافت حواله از قطر و کارمزدهای مربوط به هر کدام، مطلع شوید.

• ثبت نام:

در سیستم ثبت نام کرده و سپس هویت خود را تایید نمایید.

• تایید مجدد:

پس از تکمیل مرحله ثبت نام و تصدیق هویت، مبلغ حواله یورو و جزئیات ضروری دیگر را در سیستم وارد کنید.

• تحویل رسید:

پس از گذشت یک تا سه روز کاری، رسید تایید خود را دریافت نمایید.

روش‌های ارسال دلار، یورو و ریال به کشور قطر

وسترن یونیون

وسترن یونیون یک شبکه مالی است که در سرتاسر جهان فعالیت می‌کند و وظیفه آن ساده‌تر کردن روند تراکنش‌های مالی و انجام آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد. اما برای ارسال حواله به قطر از طریق وسترن یونیون چه باید کرد؟ کافی است که به یکی از شعبه‌های وسترین یونیون مراجعه کرده و مبلغ حواله و کشور و شعبه دریافت کننده را به کارشناسان حاضر اطلاع دهید. تنها در عرض چند دقیقه، شعبه دریافت کننده در کشور قطر قادر خواهد بود که وجه انتقالی را تحویل بگیرد. با این حال، وسترن یونیون در ایران هیچ شعبه‌ای ندارد. به همین دلیل، برای ارسال حواله ریال به قطر و انتقال حواله‌های دلار و یورو به این کشور به شیوه وسترن یونیون، می‌بایست به یکی از شعبه‌های این شبکه در خارج از کشور مراجعه کنید. کارشناسان ما در شرکت هوراد اکس، شما را در رابطه با استفاده از روش وسترن یونیون، به طور کامل راهنمایی خواهند کرد.

ریا Ria

پس از شرکت وسترن یونیون، ریا Ria سومین شرکت معتبر جهان در حوزه تراکنش‌های مالی و بین‌المللی در سراسر جهان محسوب می‌شود. این شرکت که در سال ۱۹۸۷ در کشور آمریکا تاسیس شده، دارای ۳۱۵۰۰۰ شعبه در ۱۴۵ کشور مختلف جهان است. محدودیت این روش برای انتقال حواله به قطر به شکل‌های دلار، یورو و ریال آن است که در یک شبانه‌روز و در یک ماه، می‌توانید تا سقف معینی وجه ارسال کنید.

حواله سوئیفت SWIFT

سوئیفت SWIFT یک شبکه بزرگ برای انتقال وجه بین بانک‌های مختلف در سطح جهانی می‌باشد. از مزایای استفاده از سوئیفت برای ارسال حواله به قطر، می‌توان به ایمنی بالای این روش اشاره کرد. در مقابل، کاستی روش سوئیفت آن است که ارسال حواله ریال، دلار و یورو زمان‌بر بوده و در صورتی که نیاز به انجام یک انتقال فوری داشته باشید، این روش برای شما چندان کارآمد نیست.

خرید اینترنتی با کردیت کارت

شرکت هوراد اکس امکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به‌صورت آنلاین از قطر خرید کرده و به این طریق حواله‌های ریال، دلار و یورو را به این کشور انتقال دهید.

حواله سوئیفت SWIFT

یکی از پرکاربردترین شیوه‌های ارسال حواله به فرانسه، همین روش سوئیفت SWIFT است. ایمن بودن این روش در کنار کارمزد کم آن برای نقل و انتقال وجوه، از بزرگترین مزایای سوئیفت در مقایسه با دیگر روش‌ها محسوب می‌شود. با این حال توجه داشته باشید که انتقال حواله به فرانسه با سوئیفت، کمی زمان‌بر است.

خرید اینترنتی با کردیت کارت

شرکت هوراد اکس امکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به‌صورت آنلاین از فرانسه خرید کرده و به این طریق حواله یورو را به این کشور انتقال دهید.

پی پال PAYPAL

سیستم الکترونیکی پی پال، در واقع یک شبکه ارائه کننده خدمات ارزی به ‌شکل آنلاین است که به نام کیف پول الکترونیکی نیز خوانده می‌شود. با استفاده از سیستم پی پال انجام تمامی خریدهای اینترنتی از هر نقطه از جهان امکان پذیر است. در صورتی که یک حساب پی پال داشته باشید، قادر خواهید بود که گردش حساب خود را به‌ شکل مستقیم بررسی کرده و به افراد دیگر پول انتقال دهید. مزیت انتقال حواله به قطر با استفاده از پی پال آن است که نسبت به سایر روش‌ها، کارمزد کمتری به آن تعلق می‌گیرد. با این حال، به دلیل این که کشور ایران در زمینه‌های متعددی تحریم است، استفاده از این شبکه نیز عملا برای ایرانیان داخل کشور غیر ممکن می‌شود. به‌ علاوه حتی اگر هم بتوانید از طرق دیگری شخصا برای استفاده از پی پال اقدام کنید، به دلیل قوانین خاص و سختگیرانه این سیستم، انتقال حواله با این روش، عملا با ریسک زیادی همراه است. چرا که در صورت تخطی از این قوانین، حساب پی پال شما مسدود می‌شود.

داهاشبیل

• اینتل اکسپرس

اکسپرس مانی

کانتکت

حواله به قطر

روش‌های دریافت حواله از قطر

روش‌های زیر برای دریافت حواله‌های دلار و یورو از قطر وجود دارند:

• وسترن یونیون

• حواله سوئیفت SWIFT

• پی پال PAYPAL

• داهابشیل

• اینتل اکسپرس

• کانتکت

• اکسپرس مانی

ارزهای قابل ارسال و دریافت

ارسال حواله به قطر و همچنین دریافت وجه از این کشور به شکل دلار و یورو خواهد بود.

بانک‌های قطر

موسساتی که در ایران و به منظور انتقال حواله به قطر فعالیت می‌کنند، با بانک‌های متعددی در این کشور تعامل دارند. چند مورد زیر، از مهمترین و مشهورترین بانک‌های کشور قطر به‌ شمار می‌روند:

• بانک مرکزی

• بانک بازرگانی

• بانک ملی قطر

• بانک دوحه

• بانک اهلی قطر

حواله به قطر

سوالات متداول

  • بسته به روش مورد استفاده برای فرستادن حواله دلار، ریال و یورو به قطر، رسید این کار طی یک تا سه روز کاری به شما تحویل داده خواهد شد.

  • بله. از هر کدام از روش‌های گفته شده که برای ارسال حواله به قطر استفاده شود، مقداری کارمزد به آن تعلق می‌گیرد.

  • میزان کف ارسال حواله به قطر، مبلغ ۱۰۰ دلار می‌باشد.

  • چنانچه برای ارسال حواله‌ای به اندازه ۴۰۰۰ یورو از روش سوئیفت استفاده کنید، می‌بایست مقدار ۷۰ یورو اروپا کارمزد بپردازید. برای اطلاع از کارمزد ارسال مقادیر بالای ۴۰۰۰ یورو، لطفا با پشتیبانی شرکت هوراد اکس تماس بگیرید.

  • برای آگاهی از مبلغ کارمزد دریافت حواله از قطر، لطفا با شماره واتساپ ۰۹۱۴۴۸۴۰۴۰۸ تماس بگیرید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.