حواله کرون به نروژ باید بدانیم

معرفی حواله کرون به نروژ

حواله کرون به نروژ و حواله یورو به نروژ به چه صورتی انجام می‌شود؟ بهترین گزینه برای حواله ارز به نروژ کدام است؟ کارمزد درخواستی برای حواله به این کشور چقدر است؟ در چه بازه زمانی حواله ارز به نروژ نهایی می‌شود؟ برای اطلاع از پاسخ سوالات یاد شده با هوراد اکس در ارتباط باشید.

روش‌های مختلفی برای حواله کرون به نروژ در دسترس است. هر یک از این روش‌ها می‌تواند گزینه مناسبی برای حواله در نظر گرفته شوند. لازم به ذکر است که هر یک از روش‌های حواله با توجه به شرایط ویژه‌ای که کاربران دارند، دارای قوانین و تکنیک‌های خاصی هستند. به همین دلیل با اطلاع کامل، می‌توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید. کارمزد درخواستی برای حواله ارز به نروژ با توه به نوع سرویس، مبلغ مد نظر متغیر باشد.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های ارسال حواله کرون به نروژ

وسترن یونیون:

وسترن یونیون از شرکت‌های معتبری است که برای نقل و انتقال ارز در بستر اینترنت به افتتاح هیچ گونه حسابی نیازمند نیست. این شرکت دارای امنیت ویژه‌ای بوده و با داشتن شعبه‌های مختلف در کشورهای گوناگون، توانسته است به یکی از مهمترین شبکه‌های جهانی برای تبادل ارز تبدیل شود.

حواله سوئیفت:

حواله سوئیفت به منظور حواله ارز به کشورهای اروپایی یک گزینه بسیار مناسب است و برای مبالغ زیاد، معمولا در مقایسه با سایر شبکه‌ها، هزینه‌های بسیار کمتری درخواست می‌کند. این شبکه می‌تواند گزینه مناسب تری برای حواله ارز به اروپا در نظر گرفته شود.

پی پال :

بدون تردید پی پال از مهمترین شبکه‌های جهانی برای حواله ارز به کشورهای مختلف است ولی در حال حاضر بهره‌مندی از این شبکه برای ایرانیان با محدودیت‌هایی روبه‌رو است .

خرید اینترنتی با کردیت کارت :

افرادی که قصد خرید آنلاین دارند می‌توانند با خرید کردیت کارت از مزایای آن در خرید آنلاین بهره‌مند شوند. بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، شرایط بهره‌مندی از این نوع کارت اعتباری را برای خرید آنلاین فعال کرده‌اند.

کانتکت

مانی گرام

اکسپرس مانی

حواله کرون به نروژ

روش‌های دریافت ارز از نروژ

انجام چند مرحله ساده زیر، شما را قادر می‌سازد تا به روشی کاملا ایمن، حواله یورو و حواله کرون به نروژ را انجام دهید:

پیپال

کانتکت

وسترن یونیون

حواله سوئیفت

مانی گرام

وسترن یونیون

وسترن یونیون

اکسپرس مانی

وسترن یونیون

ارزهای قابل ارسال و دریافت نروژ

حواله کرون به نروژ

داهاشبیل

اینتل اکسپرس

اکسپرس مانی

مانی گرام

کانتکت

کرونای زلوتای

حواله ارز به نروژ

بانک‌های مد نظر برای حواله کرون به نروژ

روش‌های زیر برای دریافت حواله کرون و حواله یورو از نروژ وجود دارند:

Cresco

DnB NOR Bank

Landkreditt Bank

Bank Norwegian AS

Bolig- og Næringsbanken

Nordea Bank Norge

Nordlandsbanken

Santander Consumer

مدارک مورد نیاز برای حواله کرون به نروژ

Bank Name

Account Holder Name

Account Number

Bank Address

(Swift (BIC

Account Holder Address

رایج ترین روش حواله کرون به نروژ

همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره شد، روش‌های مختلفی، هرکدام با مزایای خاصی، برای حواله کرون به نروژ وجود دارد. اما به طور کلی در حال حاضر سوئیفت به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای جا به جایی ارز به کشور‌های اروپایی تبدیل شده است

مراحل حواله ارز به نروژ به چه صورت است ؟

استعلام قیمت

دریافت رسید

تایید مجدد

ثبت نام

از مزایا حواله کرون به نروژ با هوارداکس چیست ؟

از جمله مزیت‌های حواله ارز به نروژ با بهره‌مندی از خدمات مشاوره هوراد اکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

فرصت حواله داخلی

مدت زمان کوتاه

کمترین کارمزد

امکان ارسال به بانک‌های مختلف

بیشترین اطمینان برای کاربران

حواله به نروژ

سوالات متداول

  • هزینه حواله کرون به نروژ با توجه به مقدار اولیه مبلغ مد نظر متغیر است و در زمان انجام کار باید از طریق مشاوران از آن مطلع گردید.

  • برای زیر ۱۰۰ دلار ، ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار

     

  • برای ۱۰۰۰ دلار به بالا ، ۱۲ درصد زیر قیمت بازار

  • ۱۰۰۰ کرون به بالا

  • شما میتوانید با اطمینان کامل از خدمات هوراد اکس همه مراحل مشاوره و راهنمایی حواله ارز به کشورهای مختلف را به ما بسپارید. در همه این سال‌ها مفتخریم که با بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیکی و کارشناسان با تجربه در خدمت شما عزیزان باشیم. به منظور دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوره رایگان همکاران ما غافل نباشید. با بررسی‌های انجام شده، شما می‌توانید مناسب‌ترین هزینه را برای حواله ارز به نروژ پرداخت کنید و با پرداخت کمترین کارمزد حواله ، در کوتاهترین مدت زمان اقدامات حواله ارز را انجام دهید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.