هر آنچه در مورد حواله یورو به فنلاند باید بدانیم

حواله یورو به فنلاند

حواله یورو به فنلاند به چه صورتی انجام می‌شود؟ کارمزد حواله چقدر است؟ بهترین روش برای حواله ارز به فنلاند کدام است؟ برای اطلاع از پاسخ سوالات یاد شده با ما همراه باشید. در ادامه در نظر داریم به برخی از مهمترین روش‌های حواله ارز به فنلاند بپردازیم و اطلاعات مهمی در مورد مراحل و مدارک مربوط در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های ارسال حواله یورو به فنلاند

روش‌های مختلفی برای حواله ارز به فنلاند در دسترس است که هر کدام از این روش‌ها می‌توانند گزینه مناسبی برای حواله ارز در نظر گرفته شود. برخی از این سرویس‌ها به دلیل وجود شرایط خاص، امکان استفاده مستقیم را برای هموطنان عزیزمانندارند. بنابراین بهتر است با مشاوران خبره و حرفه‌ای در امور بین‌امللی و ارزی، انتقال پول را انجام دهید. از جمله روش‌های موجود برای حواله یورو به فنلاند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وسترن یونیون

وسترن یونیون یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه نقل و انتقال ارز است که توانسته است با ارائه خدمات بی نظیر از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. از مهمترین مزیت‌های به‌کارگیری این شبکه می‌توان به سرعت بالای جابه‌جایی و امنیت فوق‌العاده آن اشاره کرد. در صورتی که مدت زمان حواله یورو به فنلاند برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید.

حواله سوئیفت

سوئیفت از دیگر گزینه‌های موجود برای حواله یورو به فنلاند است. معمولا برای حواله با مبلغ بالا ، کارمزد کمتری دارد. این شبکه نیز در بسیاری از کشورها دارای شعبه و بسیار معتبر است .

پی پال

پی پال نیز همانند وسترن یونیون . سوئیفت از سرویس‌های بسیار معتبر در جهان به منظور نقل‌وانتقال ارز در بستر اینترنت است. یکی از مهمترین ویژگی‌های حواله ارز با استفاده از این سرویس می‌تواند امنیت فوق العاده آن در نظر گرفته شود.

خرید اینترنتی با کردیت کارت

افرادی که به صورت عمده خرید‌های اینترنتی انجام می‌دهند می‌توانند با دریافت کردیت کارت بین‌المللی ، به آسانی محصولات خود را از وبسایت‌های خارجی خریداری کنند. با استفاده از کردیت کارت می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای نیز در برخی از خرید‌های آنلاین خود برخوردار باشید.

کانتکت

مانی گرام

اکسپرس مانی

حواله به فنلاند

روش‌های دریافت

وسترن یونیون

کانتکت

حواله سوئیفت

مانی گرام

پیپال

اکسپرس مانی

ارزهای قابل ارسال و دریافت

یورو

داهاشبیل

اینتل اکسپرس

اکسپرس مانی

مانی گرام

کانتکت

کرونای زلوتای

حواله به فنلاند

بانک‌های مد نظر برای حواله یورو به فنلاند

OP Corporate Bank PLC

Nordea Bank

Danske Bank

Evli Bank PLC

Alexander Corporate Finance Oy

Carnegie Investment Bank AB

Careers in investment banking

Aktia Savings Bank

Bank of Aland

BNP Paribas Fortis

POP Bank Group

مدارک مورد نیاز برای حواله یورو به فنلاند

به منظور حواله ارز به فنلاند لازم است مدارکی ارائه شود و مراحل انتقال طی شود. همکاران ما اطلاعات کاملی در مورد مدارک مربوط و شرایط ارسال آنها در اختیار شما قرار خواهند داد. در ارائه تمامی اطلاعات دقت کنید، زیرا هر گونه داده ناصحیح می‌تواند به مشکلات بسیاری در مسیر تبادل ارز به وجود آورد. مدارک مورد نیاز برای حواله یورو به فنلاند عبارتند از:

Bank Name

Account Holder Name

Account Number

Account Holder Address

(Swift (BIC

Bank Address

رایج ترین روش حواله یورو به فنلاند

هر یک از روش‌های یاد شده برای حواله یورو به فنلاند می‌تواند گزینه مناسب باشد ولی در حال حاضر سوئیفت دارای بیشترین توجه برای انتقال ارز به کشورهای اروپایی است. البته انتخاب سرویس لازم برای حواله با توجه به شرایط موجود می‌تواند متغیر باشد.

مراحل حواله یورو به فنلاند به چه صورت است ؟

استعلام قیمت

ثبت نام

تایید مجدد

دریافت رسید

از مزایا حواله یورو به فنلاند با استفاده از هوارد اکس چیست ؟

با در اولویت قرار دادن هوراد اکس به منظور حواله ارز به فنلاند می‌توانید از مزیت‌های ویژه ما نیز برخوردار باشید. از مهمترین مزایای هوراد اکس به منظور تبادل ارز به کشورهای مختلف می‌توان موارد زیر را نام برد: 

امکان ارسال به بانک‌های مختلف

فرصت حواله داخلی

مدت زمان کوتاه

کمترین کارمزد

بیشترین اطمینان برای کاربران

حواله به فرانسه

سوالات متداول

  • می توانید اطلاعات کامل در مورد هزینه‌های درخواستی برای حواله یورو به فنلاند را، با توجه به مقدار اولیه مبلغ مد نظر و زمان موردنیاز، در همان زمان انتقال به‌دست آورید.

  • برای زیر ۱۰۰ دلار ، ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار

     

  • برای ۱۰۰۰ دلار به بالا ، ۱۲ درصد زیر قیمت بازار

  • ۱۰۰ یورو به بالا

  • هوراد اکس با بهره‌مندی از یک کادر کاملا حرفه‌ای و نماد اعتماد الکترونیکی توانسته است در اولویت انتخاب شما عزیزان قرار گیرد. شما می‌توانید به راحتی تمام مراحل مربوط به انتقال ارز را به ما بسپارید و با پرداخت کمترین کارمزد حواله در مدت زمان کوتاه ، اقدامات حواله یورو به فنلاند را نهایی کنید. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر همین اکنون با راه‌های ارتباطی موجود با ما در تماس باشید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.