مشاوره حواله به قبرس
حواله لیر قبرس

مقدمه حواله به قبرس

کشور قبرس، جزیره‌ای در بخش شرقی دریای مدیترانه است و از نظر جمعیت کشوری، مقام سوم را در این دریا به خود اختصاص می‌دهد. کشور قبرس در جنوب ترکیه واقع شده و نام پایتخت آن نیکوزیا می‌باشد.

به کشور قبرس، جواهر مدیترانه نیز گفته می‌شود. علی‌رغم نزدیک‌تر بودن قبرس به آسیا، اما هم از نظر تاریخی و هم از نظر فرهنگی یک کشور اروپایی به شمار می‌آید.

مردم در قبرس معمولا بسیار تحصیل کرده بوده و به چندین زبان صحبت می‌کنند. زبان رسمی این کشور، یونانی و ترکی است اما بیشتر افراد در قبرس به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و از آن به عنوان زبان تجارت بین‌المللی استفاده می‌کنند.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

آمارهای رسمی بانک جهانی نشان می‌دهند که قبرس کشوری با درآمد بالا و وضعیت اقتصادی خوب است. نرخ بیکاری بسیار پایین و ثروت بالای این کشور، قبرس را به محل مناسبی برای زندگی و کار تبدیل کرده‌اند. کشور قبرس نیز مانند بسیاری از مناطق دیگر جهان، هم از نظر مهاجرت و هم از نظر گردشگری مورد توجه ایرانیان بوده و بخصوص در سال‌های اخیر یک هدف توریستی پرمخاطب محسوب شده است. در این مقاله در رابطه با این موضوع صحبت می‌کنیم که از چه روش‌هایی می‌توان حواله دلار به قبرس ، حواله یورو به قبرس و حواله لیر قبرس را انجام داد. هر کدام از این روش‌ها از چه نقاط قوت و ضعفی برخوردارند؟ و چه میزان کارمزد به هر شیوه‌ای تعلق می‌گیرد؟

ویژگی‌های حواله به قبرس

• انتقال حواله یورو، حواله دلار و حواله لیر به قبرس در کمترین زمان

• انتقال حواله یورو، حواله دلار و حواله لیر از داخل کشور قبرس

• ارسال پول به تمامی بانک‌ها و موسسات مالی معتبر و رسمی قبرس

• انتقال وجه به‌صورتی کاملا مطمئن

مقدمه حواله به قبرس

مراحل ارسال حواله به قبرس

انجام چند مرحله ساده زیر، شما را قادر می‌سازد تا به روشی کاملا ایمن، حواله دلار به قبرس و حواله یورو و حواله لیر به این کشور را به انجام برسانید:

• استعلام قیمت:

با برقراری یک تماس ساده با کارشناسان هوراداکس، از آخرین قیمت‌های ارسال حواله یورو به قبرس، انتقال حواله‌های دلار و لیر به این کشور، دریافت حواله از قبرس و کارمزدهای مربوط به هر کدام از این اقدامات، مطلع شوید.

• ثبت نام:

در سیستم ثبت نام کرده و سپس هویت خود را تایید نمایید.

• تایید مجدد:

پس از تکمیل مرحله ثبت نام و تصدیق هویت، مبلغ حواله یورو، دلار یا لیر و جزئیات ضروری دیگر را در سیستم وارد کنید.

• تحویل رسید:

پس از گذشت یک تا چهار روز کاری، رسید تایید خود را دریافت نمایید.

مقدمه حواله به قبرس

روش‌های ارسال دلار، یورو و لیر به قبرس

حواله داخلی قبرس شمالی

در این روش برای ارسال حواله لیر به قبرس و انتقال حواله‌های دلار و یورو به این کشور، از شخص یا شرکتی در کشور قبرس کمک گرفته می‌شود. حواله مورد نظر، از داخل کشور قبرس به حساب بانکی شخص یا شرکت مورد نظر شما ریخته می‌شود. به این ترتیب، از مسدود شدن، تعلیق یا اعمال قانون‌های مختلف از طرف سازمان‌های نظارت بر کنترل دارایی‌های خارجی، جلوگیری به عمل می‌آید.

وسترن یونیون

وسترن یونیون Western Union را می‌توان یک شبکه مالی معرفی کرد که در سرتاسر جهان فعالیت می‌کند. وظیفه این شبکه مالی، ساده‌تر کردن روند انجام تراکنش‌های مالی و کوتاه‌تر کردن زمان آنهاست. اما برای ارسال حواله به قبرس از طریق وسترن یونیون چه باید کرد؟ کافی است که به یکی از شعبه‌های وسترین یونیون مراجعه کرده و مبلغ حواله و کشور و شعبه دریافت کننده را تحویل دهید. تنها در عرض چند دقیقه، شعبه دریافت کننده قادر خواهد بود که وجه انتقالی را تحویل بگیرد. با این حال، وسترن یونیون در ایران هیچ شعبه‌ای ندارد. به همین دلیل، برای ارسال حواله به قبرس از این طریق، بهتر است با مشاوران هوراداکس راهنمایی دریافت کنید. همچنین می‌توانید به یکی از شعبه‌های Western Union در خارج از کشور مراجعه کنید.

حواله سوئیفت SWIFT

ارسال حواله دلار به قبرس ، انتقال حواله‌های یورو به قبرس و ارسال لیر به این کشور با استفاده از روش سوئیفت SWIFT به زمان بیشتری نسبت به روش‌های دیگر بستگی دارد. با این حال، حواله سوئیفت SWIFT رسمی‌ترین شیوه فرستادن حواله به سرتاسر جهان است. توجه داشته باشید که این روش ارسال پول ، در بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز رسمی معتبر است. سوئیفت SWIFT در واقع به بانکی گفته می‌شود که عضو شبکه بانکی جهانی باشد. حواله سوئیفت نوعی حواله بین بانکی است که به چنین بانک‌هایی اجازه می‌دهد تا به‌شکل بین المللی با هم تبادلات مالی داشته باشند. در این تبادل، حواله سوئیفت بین حساب‌های بانکی دو طرف منتقل می‌شود. بنابراین، برای استفاده از شیوه سوئیفت SWIFT به منظور ارسال حواله به قبرس، می‌بایست در بانکی که عضو شبکه بانکی جهانی است، حساب داشته باشید. اما این شرایط برای ایرانیان مقدور نیست. بنابراین شما می‌توانید از خدمات مشاوره شرکت‌هایی که در زمینه ارسال و دریافت حواله‌های بین المللی فعالیت می‌کنند، مانند هوراداکس بهره‌مند شوید. مدت زمانی که برای ارسال حواله به بانک مقصد مورد نیاز است، به بانک دریافت کننده بستگی دارد، اما می‌توان یک تا سه روز کاری را برای آن در نظر گرفت.

خرید اینترنتی با کردیت کارت

یکی از روش‌های بسیار محبوب برای انتقال حواله به قبرس، استفاده از کردیت کارت و خرید آنلاین از سایت‌های اینترنتی فعال در این کشور است. این شیوه، بخصوص اگر قصد تهیه یک کالا را داشته باشید، بسیار کاربردی و موثر خواهد بود. شرکت هوراداکس مشاوره تهیه کارت های اعتباری بین المللی – کردیت کارت را فراهم کرده و شما را از ابتدا تا انتهای انجام این کار، همراهی و راهنمایی می‌کند. علاوه بر روش‌های نام برده، از شیوه‌های زیر نیز برای ارسال حواله به قبرس استفاده می‌شود:

• حواله مانی گرام MoneyGram

• حواله کانتکت Contact

• حواله اکسپرس مانی Xpress Money

روش‌های دریافت حواله از قبرس

روش‌های زیر برای دریافت حواله یورو از قبرس، دلار از قبرس و لیر از قبرس وجود دارند:

• حواله داخلی قبرس شمالی

• وسترن یونیون Western Union

• حواله سوئیفت SWIFT

• پی پال PAYPAL

ارزهای قابل ارسال و دریافت قبرس

ارسال حواله به قبرس و همچنین دریافت وجه از این کشور به شکل دلار آمریکا، یورو و لیر خواهد بود.

بانک‌های قبرس جهت حواله ارز

مشهورترین بانک فعال در کشور قبرس، به نام بانک قبرس شناخته می‌شود.

مقدمه حواله به قبرس

سوالات متداول

  • بسته به روش مورد استفاده برای فرستادن حواله به قبرس در شکل‌های دلار، یورو و لیر ، رسید این کار طی یک تا سه روز کاری به شما تحویل داده خواهد شد.

  • بله. از هر کدام از روش‌های گفته شده که برای ارسال حواله به قبرس استفاده شود، مقداری کارمزد به آن تعلق می‌گیرد.

  • میزان کف ارسال حواله به قبرس، مبلغ ۱۰۰ دلار می‌باشد.

  • چنانچه برای ارسال حواله‌ای به اندازه ۴۰۰۰ یورو از روش‌های گفته شده استفاده کنید، می‌بایست مقدار ۷۵ یورو اروپا کارمزد بپردازید. برای اطلاع از کارمزد به‌روز ارسال حواله با استفاده از روش وسترن یونیون، لطفا از کارشناسان هوراداکس مشاوره بگیرید.  

  • برای آگاهی از مبلغ کارمزد دریافت حواله از قبرس، از کارشناسان هوراداکس مشاوره بگیرید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.