روش‌های حواله به لبنان در سریع‌ترین زمان ممکن

حواله به لبنان

وقتی صحبت از انتقال ارز به میان می‌آید، اولین روشی که به ذهن افراد خواهد رسید استفاده از سیستم بانکی سنتی است. این در حالی است که با وجود مشکلات موجود در ایران، امکان انتقال و دریافت ارز در ایران به وسیله بانک‌ها امکان‌پذیر نخواهند بود. در حال حاضر وجود تحریم‌های مختلف علیه ایران موجب شده است تا امکان مبادلات بانکی بین‌المللی توسط بانک‌های کشور وجود نداشته باشد. بنابراین روش‌های انتقال دیگری نیز وجود دارد که افراد می‌توانند از آن طریق مبادلات ارزی خود را انجام دهند. در این مقاله با انواع این روش‌ها آشنا شده و بهترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین شرایط مجموعه درمورد حواله به لبنان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

حواله ارزی چیست؟

حواله، یک واژه عربی به معنای جابه‌جا شدن و تغییر یافتن است. حواله ارزی در واقع یک دستور پرداخت است که بانک صادرکننده بنابر درخواست مشتری خود یا صاحب حساب از طریق بانک‌های کارگزار خارج از کشور، مبلغ حواله به حساب فرد مورد نظر در کشور مقصد واریز می‌کند. حواله‌های ارزی به صورت صادره و وارده تنظیم می‌شود. از حواله ارزی صادره در زمان انتقال وجه به حساب فرد دیگر استفاده می‌شود. در مورد حواله ارزی وارده، باید گفت که تمامی بانک‌هایی که از سیستم حواله ارزی پشتیبانی می‌کنند، بعد از تأیید ارسال حواله، مبلغ آن را به حساب فرد مورد نظر واریز نمایند و فرد نیز می‌تواند با ارائه مدارک شناسایی، مبلغ وارد شده به حساب خود را دریافت کند. همچنین افراد دریافت‌کننده می‌توانند حواله ارزی خود را به بانک بفروشند و یا مبلغ آن را به حساب فرد دیگری واریز نمایند.

در مجموعه حاضر، ارزی که قابلیت انتقال به لبنان و دریافت از این کشور را دارد، ارز دلار است و حواله به لبنان با سریع‌ترین و ایمن‌ترین روش‌های ممکن انجام خواهد گرفت.

حواله ارزی و دلار به لبنان

مدارک لازم جهت حواله ارزی و دلار به لبنان

حواله داخلی محلی به منظور نقد کردن درآمد ارزی دارای مزایای بسیاری است به همین دلیل می تواند در بسیاری از موارد گزینه مطلوبی در نظر گرفته شود. نقد کردن درآمد های ارزی به ویژه در سال های اخیر به دلیل تحریم ها، دردسرهایی به وجود آورده است ولی نسازی نیست نگران باشبد. هوراداکس راهکارهای مختلفی برای این امر در نظر دارد. می‌توانید همه پروسه مربوط به نقد کردن درآمد ارزی را به ما بسپارید. در کوتاهترین مدت زمان به راحتی ، دستمزدتان را دریافت کنید. از جمله مهمترین مزیت حواله داخلی برای نقد کردن درآمد ارزی می توان موارد زیر را نام برد:

مدارک لازم برای اشخاص:

• کپی پشت و روی کارت ملی • نامه درخواست حواله به صورت امضا شده • شماره موبایل شخص حاضر • ذکر آدرس، تلفن ثابت و ایمیل شخصی

مدارک لازم برای شرکت‌ها:

• کپی صفحات روزنامه رسمی شرکت • کپی کارت بازرگانی و کارت اقتصادی شرکت • نامه درخواست حواله در سربرگ شرکت به همراه امضا مدیرعامل • معرفی‌نامه نماینده شرکت به همراه شماره کارت ملی و شماره تلفن همراه به صورت امضاشده توسط مدیرعامل • کپی پشت و روی کارت ملی نماینده معرفی شده و مدیرعامل • ذکر آدرس، تلفن ثابت، فکس و ایمیل تجاری شرکت

فردی که برای اولین بار درخواست حواله ارزی دارد باید با مراجعه به شعبه مجموعه، مدارک گفته شده را تحویل و پرونده خود را تکمیل کند و در دفعات بعد تنها با پرکردن فرم درخواست حواله، کار خود را انجام دهد.

حواله ارزی و دلار به لبنان

روش‌های حواله دلار به خارج از ایران و بالعکس

راه‌های مختلفی برای نقل و انتقالات مالی و ارزی به صورت بین‌المللی وجود دارد که در ایران به علت مشکلات و تحریم‌ها در صرافی‌هایی که به طور تخصصی این‌ کار را انجام می‌دهند، تنها یک یا دو روش آن قابل اجرا است. روش‌های گفته شده از بهترین و سریع‌ترین روش‌های انتقال دلار است.

حواله به لبنان به روش حواله وسترن یونیون (western union):

حواله وسترن یونیون در واقع از سریع‌ترین روش‌های انتقال بوده و به صورت فوری و تا سقف ۵ هزار دلار به صورت روزانه امکان جابه‌جایی ارز به تمام نقاط دنیا وجود دارد. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از حواله وسترن یونیون، عدم نیاز به حساب بانکی است، به طوریکه ارسال‌کننده و دریافت‌کننده ارز کافی است با در دست داشتن گذرنامه یا مدرک شناسایی دیگر به یکی از نمایندگی‌های وسترن یونیون در شهر خود مراجعه کنند. شایان ذکر است وسترن یونیون در ایران نمایندگی ندارد اما از طریق صرافی حاضر می‌توان از خدمات این مجموعه استفاده کرد.

حواله به لبنان به روش حواله ارزی سوئیفت (SWIFT):

از دیگر روش‌های حواله به لبنان و دیگر کشورهای جهان، حواله بین بانکی بین‌المللی سوئیفت است. این حواله، یک سیستم یکپارچه بین‌المللی است که در اغلب کشورهای جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حواله ارزی سوئیفت، تا زمان اطمنیان از اطلاعات حساب مقصد، هیچ‌گونه انتقالی صورت نخواهد گرفت به همین دلیل این حواله جزو مطمئن‌ترین روش‌های انتقال ارز به حساب می‌آید. برای انجام حواله، داشتن کد سوئیفت حساب مقصد و اطلاعات صاحب حساب ضروری خواهد بود. همچنین انتقال این حواله ۳ تا ۵ روز کاری زمان می‌برد.

انتقال ارز از طریق درگاه پی‌پال:

پی‌پال در واقع یک کیف پول الکترونیک است که با استفاده از آن می‌توان از فروشگاه‌های آنلاین خرید انجام داد و از امکانات پولی سایت‌های بی‌شماری نظیر گوگل، اپل و مایکروسافت بهره‌مند شد. افراد می‌توانند با استفاده از خدمات پی‌پال صرافی‌ها به حساب پی‌پال دیگر افراد در تمامی نقاط ایران، واریز وجه انجام دهند. افرادی که حساب پی‌پال دارند می‌توانند گردش حساب خود را چک کرده و به حساب دیگر افراد دارای پی‌پال، ارز حواله کنند.

انتقال ارز از طریق درگاه وب‌ مانی:

وب مانی نیز مانند پی‌پال یک کیف پول الکترونیکی است که به علت امنیت بسیار بالای آن شهرت جهانی پیدا کرده است. این کیف پول، توسط سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین زیادی پشتیبانی می‌شود. این روش نیز یکی از آسان‌ترین و ایمن‌ترین روش‌های انتقال وجه در سراسر دنیا به حساب می‌آید.

مجموعه حاضر با استفاده از روش وسترن یونیون اقدام به انتقال حواله به لبنان خواهد کرد. همچنین از همین طریق نیز افرادی که در کشور لبنان حاضر هستند و تمایل به انتقال وجه به ایران را دارند، می‌توانند حواله خود را به حساب افراد حاضر در ایران منتقل کنند.

حواله ارزی و دلار به لبنان

سوالات متداول

  • با توجه به اینکه این مجمومه برای حواله به لبنان و دریافت ارز از این کشور، از روش انتقال وسترن یونیون که درواقع همان روش فوری انتقال وجه است، استفاده می‌کند، تقریباً یک تا سه روز کاری برای انجام این نقل و انتقالات زمان لازم است و حداکثر بعد از گذشت سه روز، حواله به حساب فرد گیرنده واریز می‌شود.
  • در واقع کارمزد همان هزینه‌ای است که موسسه‌های مالی، بانک‌ها و صرافی‌ها برای انجام خدمات دریافت می‌کنند. کارمزد حواله‌های ارزی در دو قسط توسط مشتری پرداخت می‌شود، نیمی از آن قبل از ارسال حواله و نیمی دیگر بعد از واریز وجه به حساب فرد دریافت‌کننده. حواله به لبنان نیز مشمول هزینه کارمزد خواهد شد و متقاضیان باید کارمزد محاسبه شده توسط مجموعه را برای انجام صحیح و به موقع خدمات، به طور کامل پرداخت نمایند.

  • برای اطلاع از میزان کارمزد حواله دلار به کشور لبنان لطفاً با پشتیبانی سایت تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

  • برای پاسخ به این سوال بهتر است از طریق راه‌های ارتباطی گفته شده با مشاوران ما در تماس باشید و اطلاعات لازم در این خصوص را کسب کنید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.