سفارت و مهاجرت

امروزه افراد بسیاری به دنبال کسب اطلاعات در خصوص سفارت و مهاجرت می باشند چرا که برای رسیدن به اهداف خود زندگی و اقامت در کشورهای خارجی را در اولویت خود قرار می دهند. اغلب افراد با هدف کسب درآمد مناسب، بهره مندی از زندگی بهتر و تحصیل مهاجرت را در اولویت خود قرار می دهند.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

سفارت و مهاجرت

امروزه افراد بسیاری به دنبال کسب اطلاعات در خصوص سفارت و مهاجرت می باشند چرا که برای رسیدن به اهداف خود زندگی و اقامت در کشورهای خارجی را در اولویت خود قرار می دهند. اغلب افراد با هدف کسب درآمد مناسب، بهره مندی از زندگی بهتر و تحصیل مهاجرت را در اولویت خود قرار می دهند. در حالت کلی می توان بیان کرد دنیای بیرونی برای برخی افراد آنقدر زیبا و جذاب می باشد که سبب شده است بدون توجه به شرایط واقعی خواهان سفر و مهاجرت به خارج از کشور باشند. که در این خصوص می توان گفت برای موفقیت در پروسه سفارت و مهاجرت بایستی اطلاعات بسیار دقیق و به روزی را در اختیار داشته باشند و به هیچ وجه گول شرکت‌های کلاهبرداری به منظور اخذ اقامت دائم در کشور مقصود را نخورند. یکی از مهمترین مواردی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید پر کردن فرم درخواست ویزا با اطلاعات دقیق می باشند که این مرحله از مهاجرت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد به گونه ای که می توان گفت تمامی اطلاعات درج شده در این فرم تقاضا نتیجه مهاجرت افراد به خارج از کشور را مشخص می کند. فرم درخواست ویزا با توجه به نوع مهاجرت متقاضیان در انواع مختلفی تهیه و ارائه می شود که افراد بایستی در وهله اول نوع مهاجرت خود را مشخص نموده و پس از آن با درخواست فرم ویزای مربوط در جهت طی کردن پروسه مهاجرت اقدامات لازم را انجام دهند. به این منظور پیشنهاد می شود متقاضیان با ورود به وب سایت هوراداکس از بهترین خدمات ویژه در خصوص سفارت و مهاجرت بهره مند شده و اطلاعات دقیقی از مشاوران هوراداکس به دست آورند. پورتال هوراداکس با داشتن سابقه کاری درخشان خود توانسته است به بهترین شکل و با کیفیت کاری بالا خدمات خود را در اختیار متقاضیان قرار دهد که از جمله امکانات و خدمات ارائه شده می توان موارد زیر را ذکر نمود:

اپل دولوپر

کیف پول‌های الکترونیکی

روشهای کسب درآمد ارزی

کاربران می توانند با هدف مهاجرت به کانادا، سوئیس، انگلستان، آمریکا و استرالیا و دریافت خدمات و امکانات گسترده در خصوص اقامت و دریافت فرم ویزا برای این کشور‌ها از طریق هوراداکس اقدام نموده و با خیال راحت و کوتاه ترین مدت زمان پروسه مربوطه را برای مهاجرت طی کنند و در برخی مواقع بدون نیاز به حضور در سفارت انگلیس / انگلستان و سفارت خانه‌های سایر کشورها تمامی مدارک و اسناد تهیه شده را توسط پروتال هوراداکس به اداره مهاجرت پست نموده و منتظر ادامه پروسه برای دریافت ویزای خود باشید.

سفارت و مهاجرت

ویزا الکترونیکی آذربایجان

Electronic visa of Azerbaijan

اخذ ویزا الکترونیکی آذربایجان در زمینه سفارت و مهاجرت مورد توجه بسیاری از متقاضیان واقع می باشد که به منظور دریافت ویزا الکترونیکی کشور آذربایجان می توانید از طریق هوراداکس بدون نیاز به مراجعه حضوری به سفارت خانه آذربایجان با ارزانترین هزینه و در کوتاهترین مدت زمان اقدامات لازم را انجام دهند. توجه داشته باشید که در هنگام درخواست صدور ویزای الکترونیکی بایستی مورد مورد نظر در سند عبور از مرز را مورد انتخاب قرار دهید و در صورتی که سند عبور از مرز مورد استفاده متفاوت از سند تردد در مرز هنگام مهاجرت باشد در این صورت ویزای الکترونیکی متقاضی کنسل و باطل خواهد شد. مدت زمان اعتبار ویزای الکترونیکی آذربایجان ۳۰ روزه بوده و توسط پورتال هوراداکس در ظرف مدت ۳ روز تهیه و ارائه می گردد. متقاضیانی که به دنبال فرم درخواست ویزا هستند با مشخص کردن نوع ویزای خود می توانند با بهره مندی از خدمات سفارت و مهاجرت هوراداکس در اسرع وقت و مدت زمان بسیار کوتاه از امکانات درجه یک بهره مند شوند.

سفارت و مهاجرت

گرین کارت آمریکا

اخذ گرین کارت آمریکا در اولویت متقاضیانی که قصد اقامت در این کشور را دارند، قرار گرفته است و در سال‌های اخیر از محبوب ترین و پرطرفدارترین کارت‌های درخواستی برای اقامت دائم در کشور آمریکا می باشد که با توجه به مزیت‌ها و ویژگی‌هایی که داراست روز به روز بر تعداد متقاضیان آن افزوده می شود. دریافت گرین کارت آمریکا روش‌های مختلفی را در بر داشته و افراد می توانند با توجه به موقعیت خود مناسب ترین روش را برای اخذ گرین کارت آمریکا انتخاب نمایند. در گام اول بایستی نوع گرین کارت خود را مشخص کنید که از جمله انواع این کارت معتبر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

گرین کارت برای مهاجران خاص

گرین کارت از طریق خانواده

گرین کارت از طریق پناهندگی

گرین کارت برای افراد قربانی سوء استفاده

گرین کارت از طریق کار

پس از انتخاب نوع گرین کارت، بایستی در خصوص فراهم کردن مدارک و اسناد مربوطه اقدام نموده و با مراجعه به سفارت آمریکا به همراهی مشاوران و همکاران هوراداکس با درصد بسیار بالا فرصت دریافت گرین کارت آمریکا را خواهید داشت. در صورت قبولی درخواست متقاضی برای دریافت گرین کارت بایستی دستورالعمل‌های دیگر به منظور زمان تمدید آن و دریافت کارت را با مشاوران باتجربه و متخصص پورتال هوراداکس به دست آورید.

سفارت و مهاجرت

لاج استرالیا

فرم درخواست اقامت استرالیا در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است که در این خصوص می توان گفت استرالیا کشوری متنوع از نظر آب و هوایی، تاریخ و فرهنگ می باشد که به منظور اقامت و دریافت ویزای استرالیا بایستی مدارک و اسناد مورد نیاز که به لاج معروف می باشد را در کوتاهترین مدت زمان تهیه و به اداره مهاجرت استرالیا تحویل دهید. لاج استرالیا به دو روش زیر انجام می شود:

روش آفلاین

در روش آفلاین ابتدا اکانت کاربری ایجاد شده و فرم‌های مربوط از سایت دانلود می گردد و پس از آماده کردن فرم درخواستی به اداره مهاجرت یا سفارت استرالیا تحویل داده می شود. توجه داشته باشید که در این روش هزینه لاج با اتمام تکمیل کردن فرم‌ها پرداخت می شود.

روش آنلاین

در این روش متقاضی بایستی اقدام به ایجاد اکانت کاربری نموده و پس از درج و تکمیل اطلاعات در فرم‌های اینترنتی، هزینه مربوط را به صورت آنلاین از طریق کارت‌های اعتباری پرداخت نمایند که در ادامه این پروسه مدارک اسکن شده و در سایت مربوط آپلود می گردد.

روش آنلاین لاج در مقایسه با روش آفلاین دارای مزایایی از جمله دقت و امنیت بیشتر می باشد چرا که در روش آفلاین امکان بی دقتی در تکمیل کردن فرم‌ها بسیار بالا بوده و ممکن است مدارک به صورت ناقص به اداره مهاجرت پست شود که در این صورت مشکلات بسیاری را به دنبال خواهد داشت و هزینه‌های مازاد به دنبال خواهد داشت.

سفارت و مهاجرت

سویس فی ویزای آمریکا
SEVIS FEE

به منظور تامین هزینه و پشتیبانی از سیستم اطلاعات دانشجویان، وزارت امنیت ملی آمریکا از سویس فی بهره مند می شوند. سویس یک سیستم تحت وب بوده که دانشجویان و متقاضیان دریافت ویزای m1 ، f1 و j1 بایستی هزینه ای را تحت عنوان سویس فی متقبل شده و رسید این هزینه پرداختی را در زمان مصاحبه در سفارت خانه آمریکا به همراه داشته باشند. از جمله اشخاصی که مشمول پرداخت هزینه سویس فی هستند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

- دانشجویانی که تحت عنوان ویزای f1 شرایط خود را نقض نموده اند.
- دانشجویانی که ویزاهای آنها تحت عنوان f1 و j1 صادر شده است.
- دانشجویانی که تحت عنوان ویزای j1 درخواست تغییر زیرمجموعه ویزای j1 خود هستند.

سفارت و مهاجرت

Germany uni assist

یونی اسیست سازمانی به منظور رسیدگی به مدارک متقاضیان در گام اول می باشد چرا که در برخی مواقع دانشگاه‌ها بررسی مدارک متقاضی را به دلیل بالا بودن تعداد دانشجویان ورودی به عهده این سازمان قرار داده و با توجه به شرایط اپلای دانشگاه مربوطه، یونی اسیست مدارک را ابتدا مورد بررسی قرار داده و در صورت مورد تایید بودن ادامه پروسه اپلای توسط سفارت آلمان اجرا می گردد.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص دانشگاه‌هایی که بررسی مدارک را به عهده سازمان یونی اسیست قرار می دهند از پروتال هوراداکس اقدام نموده و از طریق چت واتس آپ و تماس تلفنی آنلاین، مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.