روش های نقد کردن درآمد ارزی با روش حواله دستی
تبدیل درامد ارزی به ریال با روش حواله دستی

تبدیل درامد ارزی به ریال با حواله دستی

یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه های هموطنانمان نقد کردن درآمد ارزی می باشد که در سال های اخیر به دلیل تحریم های بانکی به شدت با این موضوع مواجه می باشیم. امروزه افراد بسیار با توجه به زمینه کاری خود به عنوان فریلنسری، طراح، برنامه نویس و …. به فعالیت مشغول می باشند که در آن سوی مرز ها درآمد بسیار مناسبی را به دنبال داشته و در این راستا برای انتقال درآمد خود به داخل کشور و تبدیل آن به ریال دردسر ها و مشکلاتی وجود دارد که برای مخاطبان از بزرگترین معضلات به شمار می رود به همین منظور می خواهیم شما را با خدمات و امکانات عالی هوراداکس در ادامه مقاله آشنا کنیم. شما می توانید به کمک نقد کردن درآمد ارزی خود تمامی مبادلات ارزی را انجام داده و به راحتی بتوانید درآمد خود را از طریق سایر واحدهای پولی کسب نمایید. فریلنسینگ یکی از پرطرفدارترین مشاغل برای کسب درآمد ارزی در سطح بین المللی بوده و در یک دهه اخیر مخاطبان بسیاری را جذب خود ساخته است که افراد در نقاط مختلف جهان بر اساس فعالیت و استعدادهای خود مشغول به این شغل می باشند.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

تبدیل درامد ارزی به ریال یکی از اولویت های مرکز خدماتی هوراد اکس بوده و ارائه تسهیلات برای نقد کردن درامد ارزی یکی از محبوب ترین امکانات عرضه شده برای کاربران به شمار می رود که این امکان را می دهد فریلنسرها به راحتی و بدون مشکلات جدی در کوتاهترین مدت زمان درآمد خود را به ریال تبدیل کنند. بسیاری از مراکز و پروتال ها در زمینه نقد ارز و حواله ارزی به فعالیت مشغول می باشند که در این میان دریافت کارمزد و کیفیت خدمات ارائه شده برای مخاطبان و کاربران از اهمست بسیاری برخوردار می باشد که میتوان به جرات بیان کرد هوراد اکس با فعالیت گسترده خود در سطح کشور و ارائه امکانات عالی در سطح بین المللی توانسته است از پرطرفدارترین و بهترین مراکز خدماتی نقد کردن ارز و حواله ارز محسوب شود. برای این روش نقد کردن درآمد ارزی، در کشورها و شهرهای ذکر شده در زیر، ارز تحویل گرفته میشود و در ایران معادل ریالی وجه واریز میشود جمهوری آذربایجان (باکو) / عمان (مسقط) / آلمان / فرانسه / ایتالیا (پاریس) / اسپانیا (بارسلونا) / اتریش / لهستان / مجارستان / بلژیک / کرواسی / فنلاند / یونان / لتونی / لیتوانی / مالت / هلند / پرتقال / رومانی / اسلواکی / اسلوونی / جمهوری چک / استرالیا (سیدنی و ملبورن) / امارات (دبی و شارجه و ابوظبی) / کانادا (تورنتو، ونکوور، مونترال) / ترکیه (استانبول، آنکارا، ازمیر، آنتالیا، آلانیا، مرسین، دوغو بیاضیت، قاضی آنتپ و ...) / بلاروس (مینسک) / روسیه (مسکو، سن پترزبورگ) / سوئد (استکهلک) / انگلستان (لندن، منچستر یونایتد) / اوکراین (کیو Kiev) / آمریکا (لس آنجلس) / عراق (اربیل، سلیمانیه، زاخو، بصره، بغداد، کربلا، نجف، کاظمین، سامرا و ...) / نروژ (اسلو)

ویژگی‌های نقد کردن درامد ارزی از طریق حواله دستی نقدی

حواله بانکی از طریق حواله دستی از ویژگی ها و مزیت های بسیادی برخوردار بوده و مخاطبان می توانند بدون نگرانی از این طریق ارز خود را به ریال تبدیل و به حساب خود واریز نمایند.

• ارائه رسید بانکی ارسال حواله

• ریت مناسب ارز حواله

• ارزان بودن

• مطمئن بودن

روش های نقد کردن درآمد ارزی با روش حواله دستی

مراحل نقد کردن درآمد ارزی به روش حواله دستی نقدی

نقد کردن درآمد ارزی به روش حواله دستی مراحل و پروسه خاصی را می طلبد که برای این منظور کارشناسان و همکاران ما با اتکا بر تجربه و تخصص خود می توانند در مدت زمان بسیار اندک و با کمترین کارمزد این پروسه را طی نمایند. توصیه می شود در زمان اجرای این پروسه صبور بوده و گام های درست و صحیحی را در این راستا بردارید تا بدون مشکل و ایرادی درآمد ارزی خود را به صورت نقدی به ریال تبدیل نمایید ارائه خدمات و امکانات با کیفیت از جمله مهمترین معیارهای هوراداکس می باشد.

ثبت سفارش

محاسبه قیمت

صدور فاکتور

رسید پرداختی

در چه سایت هایی میتوانم درآمد ارزی داشته باشم؟

همانطور که در بخش های ابتدایی نیز اشاره کردیم امروزه وب سایت های بسیاری بر اساس استعداد فریلنسر ها کشب و کارهای متنوعی را راه اندازی نموده اند که در این میان برخی از سایت ها با توجه به سابقه کاری و امکانات بالا، رتبه بالایی را دارا بوده و فریلنسرهای بسیاری را برای انجام پروژه های مختلف خود در اختیار دارد که از جمله این وب سایت ها میتوان موارد زیر را نام برد:

• Freelancer

• Upwork

• ThemeForest

• Design99

• Envato

• iStock

• Fiverr

عوامل موثر بر کارمزد نقد کردن درآمد ارزی به روش حواله دستی چقدر است؟

 برای حواله ارزی از طریق حواله دستی نقدی کارمزد و هزینه هایی را متقبل هواهید شد که عوامل بسیاری در هزینه نقد کردن ارز تاثیر گذار می باشد که از جمله این عوامل می توان موارد زیر را نام برد.

نوع حواله بانکی

نوع ارز

مقدار ارز

بازه ی زمانی مد نظر

روش های نقد کردن درآمد ارزی با روش حواله دستی

دریافت خدمات نقد کردن درآمد ارزی به روش حواله دستی نقدی شرکت هوراد اکس

هوراد اکس مفتخر آنست که با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و هم جنین بهره مندی از کارشناسان کاردان و حرفه ای در همه این سال ها با ارائه بهترین خدمات در خدمت شما عزیزان باشد. هدف ما رضایت شماست به همین دلیل در تلاشیم که بهترین امکانات را نصیب شما باشد. نقد کردن درآمد ارزی یکیبا استفاده از روش های مختلفی انجام میشود کارشناسان ما با بررسی های کامل می توانند مناسب ترین روش را برای شما پیشنهاد دهند حواله دستی از جمله مناشب ترین روش ها برای نقد کردن درآمد ارزی می باشد که توانسته توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند.

مشاوره رایگان

پشتیبانی ۲۴ ساعته

تضمین نرخ مناسب

تسویه حساب در اسرع وقت

عدم محدودیت برای کاربران

روش های نقد کردن درآمد ارزی با روش حواله دستی

سوالات متداول

  • کاربران می توانند با انتخاب هوراد اکس در مدت ۱ الی ۲ روز کاری درآمد ارزی افراد را به روش حواله دستی نقدی و به حساب بانکی شان واریز نمایند.

  • هوراد اکس با در اولویت قرار دادن رضایت مخاطبان و مشتریان خود با دریافت کمترین کارمزد تمامی مرامل مربوطه به نقد کردن درآمد ارزی را طی می کند.

  • افراد می توانند همین الان با برقراری تماس با همکاران هوراد اکس تمامی اطلاعات در خصوص نحوه ثبت درخواست را کسب نموده و ارز خود را به روش دستی نقدی نمایند.

  • همانطور که میدانید مراکز و پورتال های متعددی در زمینه حواله نقدی ارزی فعالیت دارند که سابقه چندین ساله هوراد اکس و در اختیار داشتن کارشناسان حرفه ای و امکانات عالی سبب کیفیت بالای خدمات شده و با توجه به امنیت اجرایی در طول پروسه حواله نقدی توانسته است توجه بسیاری از مخاطبان را به دست آورد و در حال حاضر از پر انتخاب ترین و بهترین پروتال های خدماتی به شمار می رود.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.