هر آنچه در مورد حواله به برزیل باید بدانیم

معرفی حواله به برزیل

حواله به برزیل به چه صورتی انجام می‌شود؟ کدام یک از روش‌های موجود برای حواله دلار به برزیل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما در نظر گرفته شود؟

کشور برزیل جزو برترین اقتصادهای آمریکای جنوبی است که توانسته با داشتن توسعه‌های پیشرفت در زمینه اقتصاد، تولید و صادرات و واردات توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. این امر به مرتبه دیگر نیازمندی‌ها برای حواله ارز به این کشور را نیز بیشتر ساخته است. وجود روش‌های مختلف در برخی از مواقع می‌تواند سبب سردرگمی کاربران برای انتخاب یک روش مناسب باشد. همچنین شرایط خاص کشورمان در سال‌های اخیر، شرایط جابجایی ارز به صورت روش‌های بین‌المللی را با محدودیت‌های روبرو ساخته است. ولی راهکارهای مناسبی نیز وجود دارد.

در ادامه در نظر داریم اطلاعات کاملی در مورد حواله به برزیل در اختیار شما قرار داده و به رایج‌ترین روش‌ها برای انتقال ارز به این کشور اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های ارسال حواله به برزیل

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، روش‌های مختلفی برای حواله به برزیل در دسترس است. هر یک از این روش‌های می‌تواند با توجه به شرایط فعلی شما، گزینه مناسبی در نظر گرفته شود. از جمله روش های حواله به برزیل می‌توان موارد زیر را نام برد:

- وسترن یونیون :

وسترن یونیون با امنیت و کیفیتی که دارد توانسته به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های انتقال ارز تبدیل شود. هر سال مقدار قابل ملاحظه ای ارز، توسط این شرکت جابه جا می‌شود. انتقال سریع از از بزرگترین مزیت‌های به‌کارگیری وسترن یونیون است.

- سوئیفت :

سوئیفت از دیگر گزینه‌های موجود برای حواله به برزیل است که معمولا در اولویت قرار می‌گیرد. یکی از مهمترین مزیت‌های به‌کارگیری این شبکه به منظور جا به جایی و نقل و انتقال ارز می‌توان به کارمزد حواله پایین آن در مقایسه با سایر روش‌ها اشاره کرد. به ویژه زمانی که میزان ارز قابل جابه جایی بیشتر باشد، کارمزد کم حواله می‌تواند بسیار سودمند گردد.

- پی پال :

پی پال از دیگر روش‌های مطلوب برای حواله به برزیل است که دارای امنیت فوق العاده بالاست و در سال‌های اخیر میان کاربران بسیار محبوب واقع شده است.

- خرید اینترنتی با کردیت کارت:

با خرید کردیت کارت می‌توانید به راحتی اقدامات مربوط به خرید اینترنتی خارجی را به سهولت انجام دهید.

- کانتکت

- اکسپرس مانی

- اینتل اکسپرس

حواله به برزیل

روش‌های دریافت ارز از برزیل

• وسترن یونیون

• سوئیفت

• پی پال

• کانتکت

• اکسپرس مانی

• اینتل اکسپرس

ارزهای قابل حواله به برزیل

دلار

بانک‌ها

(Bradesco bank) Banco Bradesco Financiamentos

(Caixa bank)Caixa Econômica Federal

(Safra bank)Banco J Safra

(Itaú bank)Banco Itaú

(Banrisul) Banco do Estado do Rio Grande do Sul

حواله به برزیل

رایج‌ترین روش حواله به برزیل

هر یک از روش‌های موجود میتواند گزینه مناسبی با در نظر گرفتن شرایط افراد باشد، ولی پی پال با توجه به شرایط بهینه‌تری که دارد به طور عمده بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. شما می‌تونید با در اولویت قرار دادن استانداردهای مد نظر یکی از سرویس‌های مناسب را انتخاب کنید.

مراحل حواله به برزیل به چه صورت است ؟

o استعلام قیمت

o ثبت نام

o تایید مجدد

o دریافت رسید

مزیت حواله به برزیل با هوراد اکس چیست؟

با بهره‌مندی از خدمات فوق‌العاده هوراد اکس می‌توانید به راحتی اقدامات نقل و انتقال ارز و حواله پول را به همه کشورها در بازه زمانی بسیار کوتاه نهایی کنید. از مهمترین مزایای بهره‌مندی از هوراد اکس به منظور نقل و انتقال ارز می‌توان موارد زیر را نام برد:

o امکان ارسال به بانک‌های مختلف

o فرصت حواله داخلی

o مدت زمان کوتاه

o کمترین کارمزد

o بیشترین اطمینان برای کاربران

به منظور بهره‌مندی از این خدمات همین اکنون می‌توانید با ما با شمارهای موجود در تماس باشید. اطلاعات و راهنمایی کامل در اختیار شما قرار داده می‌شود، شرکت‌های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند ولی متاسفانه، سودجویان بسیاری نیز هستند که در صدد کلاهبرداری بوده و از این طریق توانسته اند سودهای کلانی به دست آورند به همین دلیل تاکید می‌شود که با بررسی و تحقیق کافی، چنین شرکت‌هایی را در اولویت قرار دهید.

حواله به برزیل

سوالات متداول

  • احتمال تحویل رسید بین یک تا سه روز کاری است

  • بله. متناسب با روشی که قرار است به منظور جابجایی ارز در نظر گرفته شود، هزینه درخواستی نیز متفاوت خواهد بود.

  • حداقل میزان به منظور حواله به این کشور، ۱۰۰ دلار است

  • برای کسب اطلاعات کامل در مورد هزینه درخواستی برای حواله به این کشور می‌توانید با راه‌های ارتباطی ذکر شده، در تماس باشید.

  • هوراد اکس مفتخر آن است که توانسته با ارائه خدمات فوق‌العاده طی چندین سال، در خدمت کارفرمایان بزرگ باشد و افتخار جلب رضایتمندی ایشان را داشته است. همچنین با توجه به سوابق درخشان و شفافیت کاری، موفق به کسب نماد الکترونیکی نیز شده است. اعتماد شما، سرمایه ما است.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.