مشاوره پرداخت هزینه آزمون DUOLINGO

معرفی آزمون DUOLINGO

آزمون DUOLINGO چیست و به چه صورتی برگزار می‌شود؟ مراحل ثبت نام در آزمون به چه صورت است؟ هزینه لازم برای آزمون به چه صورتی پرداخت می‌شود؟ در ادامه در نظر داریم اطلاعات کاملی در مورد آزمون دولینگو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

آزمون DUOLINGO یک آزمون تطبیقی به منظور بررسی و ارزیابی مهارت زبان انگلیسی فرد ‌است و مبتنی بر کامپیوتر ‌است. با توجه به ویروس کرونا در جهان،؛ امکان برگزاری بسیاری از آزمون‌های بین المللی با مشکل مواجه شده است. افرادی که به منظور مهاجرت نیازمند مدرک زبان هستند، می‌توانند به راحتی با در اولویت قرار دادن آزمون DUOLINGO ، مدرک زبان مد نظر را دریافت کنند. شرکت در این آزمون مزایای بسیاری دارد ، از جمله مزیت آن می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • پرداخت هزینه کمتر
  • شرکت در آزمون از منزل
  • امکان شرکت در آزمون در زمان قرنطینه
  • دارای بودن اعتبار کافی

هدف اصلی این آزمون آن است که با ‌بهره‌مندی از تکنولوژی کامپیوتر و اینترنت، شرایط ویژه ای برای ارائه آزمون بین المللی زبان در اختیار افراد قرار گیرد. هزینه شرکت در این ازمون بسیار کم است به همین دلیل می‌تواند بسیار به صرفه باشد. افرادی که بنا به هر دلیلی، شرایط شرکت در آزمون‌های تافل و آیلتس را ندارند ، می‌توانند از مزایای این آزمون ‌بهره‌مند شوند.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

هزینه آزمون DUOLINGO

هزینه شرکت در آزمون DUOLINGO معادل ۴۹ دلار ‌است، در حالی که برای شرکت در آزمون تافل نیازمند پرداخت حدود ۲۲۵ دلار هستید. به همین دلیل افراد بسیاری علاقه‌مند به شرکت در این آزمون هستند تا هزینه کمتری پرداخت کنند. آزمون آیلتس و تافل در بازه‌های زمانی خاص برگزار می‌شود، در حالیکه آزمون دولینگو در ۳۶۵ روز سال برگزار می‌شود. این امر سبب شده است که هیچ گونه محدودیتی برای شرکت در ازمون نباشد. از مهمترین تفاوت‌های آزمون DUOLINGO با آزمون تافل و آیلتس ، مدت زمان برگزار آن ‌است. آزمون تافل در طول ۴ ساعت و آیلتس در طول ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه برگزار می‌شود. در حالی که در آزمون دولینگو در کمتر از یک ساعت می‌توان به سوالات پاسخ داد. یکی دیگر از مهمترین مزایای آزمون DUOLINGO در مقایسه با آزمون تافل و آیلتس ، مدت زمان ارائه نتایج است. بیشتر آزمون‌های بین المللی نیازمند مدت زمانی حداقل یک یا دو هفته هستند جهت انتشار نتایج آزمون. در حالیکه نتایج آزمون دولینگو در بازه زمانی دو روز به دست شما خواهد رسید. با یک ارزیابی مطلوب مشاهده می‌شود که شرکت در آزمون DUOLINGO به نفع شما است. نکته دیگری که باید خاطر نشان کرد این است که نتیجه آزمون DUOLINGO را می‌توانید بدون پرداخت هیچ مبلغی به تعداد بی شمار دانشگاه و مراکز ارسال کرد. در حالی که برای برخی آزمون‌ها لازم است هزینه‌ای پرداخت شود. در این آزمون نیز هر ۴ مهارت مورد بررسی قرار می‌گیرد ولی سوالات طولنی موجود نیست و این امر بازه زمانی برگزاری آزمون را کمتر ساخته است. با همه امتیاز‌های مثبتی که برای آزمون دولینگو ارائه دادیم، یکی از مهمترین دلایلی که هر ساله افراد زیادی در سراسر جهان در این آزمون شرکت می‌کنند، آن است که شرکت در آن نیازی به حضور در مکان خاصی ندارد، بلکه به راحتی در منزل، در هر بازه زمانی می‌توانید در ازمون شرکت کنید.

مشاوره پرداخت هزینه آزمون DUOLINGO

مراحل ثبت نام آزمون DUOLINGO

لازم به ذکر است که برخی از دانشگاه‌ها مدرک آزمون DUOLINGO را قبول دارند بنابراین قبل از شرکت در آزمون، سعی کنید اطلاعات کامل در این زمینه به دست آورید و نظر دانشگاه خود را، مبنی بر مورد تایید بودن این آزمون دریافت نمایید. بسیاری از افراد بر این باور هستند با توجه به ساختاری که در آزمون دولینگو پیاده‌سازی شده است، نتایج به دست آمده در این ازمون بسیار کارآمد‌تر است. به همین دلیل می‌تواند اطلاعات مطلوبی از توانای فرد در تسلط به زبان انگلیسی ارائه دهد. این آزمون همه ۴ مهارت خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به طور جدی برای شرکت کنندگان در این آزمون تاکید می‌کنیم که با مراجعه به وب سایت رسمی این آزمون، با تست‌های آزمایشی آشنا شوید تا بتوانید اطلاعات کامل را به دست آورید زیرا همانطور که میدانید در بسیاری از آزمون‌های بین المللی زبان، هدف اصلی ارزیابی توانایی فرد است و اگر شما بتوانید دستورالعمل و ساختار آزمون را به خوبی بدانید، به راحتی می‌توانید در شرکت در این آزمون نمره مناسبی کسب کنید.

به منظور شرکت و ثبت نام در آزمون می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

• ورود به وب سایت رسمی

• ایجاد حساب کاربری

• انتخاب آزمون

• مشخص کردن زمان آزمون

• پرداخت هزینه آزمون

باید و نبایدها آزمون DUOLINGO

به منظور شرکت در آزمون DUOLINGO لازم است مدارک اولیه زیر را فراهم کنید:

• پاسپورت

• شناسنامه

• ۶۰ دقیقه وقت آزاد

• یک کامپیوتر

• بلندگو

• اتاق روشن

• میکروفن

• وب کم

در حین برگزاری آزمون لازم است تمام قوانین آزمون را در نظر داشته باشید. در غیر این صورت به عنوان تقلب در نظر گرفته می‌شود و می‌تواند به دردسرهای بسیار منجر گردد. از جمله آنها، داشتن برخی از افزونه‌ها است، مثل grammarly  و یا داشتن هر افزونه دیگر اصلاح متن که مجاز نیست. لازم است برای انجام آزمون تنها از یک آدرس ایمیل و یک حساب کاربری استفاده کنید، زیرا در غیر این صورت حساب شما مسدود خواهد شد. در طول ازمون نیز لازم است که ارتباط چشمی خود را با کامپیوترتان حفظ کنید. از جمله مهمترین باید و نبایدهای آزمون DUOLINGO می‌توان موارد زیر را نام برد:

• امکان استفاده از مرورگرهای اپرا و کروم

• عدم استفاده از گوشی

• عدم استفاده از هدفون

• یادداشت برداری ممنوع

• امکان شرکت در ازمون دو بار در ماه

ساختار این آزمون در مقایسه با سایر آزمون‌های زبان انگلیسی اندکی متفاوت است ولی می‌توانید به راحتی با استفاده از تست‌های ازمایشی موجود در وب سایت رسمی این آزمون، اطلاعات کاملی را به دست آورید. همچنین قوانین و نحوه اجرای آزمون را به دقا مطالعه کنید. حتما منابع آزمون را دریافت کنید. همچنین گوش دادن به پادکست‌های مختلف می‌تواند به مهارت شنیداری شما کمک کند.

 

مشاوره پرداخت هزینه آزمون DUOLINGO با هوراداکس

به منظور پرداخت هزینه آزمون DUOLINGO لازم است از سرویس و یا کارت‌های اعتباری بین المللی ‌بهره‌مند باشید. از آنجاکه به‌ کار‌گیری برخی از سرویس‌های موجود به دلیل تحریم‌ها، برای کاربران ایرانی مقدور نیست، به منظور پرداخت هزینه آزمون می‌توانید از خدمات مشاوره هوراداکس استفاده کنید. هوراداکس مفتخر است طی سال‌های گذشته، با ارائه بهترین خدمات مشاوره و داشتن کارشناسان با تجربه، رضایت شما را به دست آورد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر تردید نکنید همین اکنون با ما با شماره‌های موجود در تماس باشید. اطلاعات کامل در اختیار شما قرار داد می‌شود. با هوراداکس ، کیفیت عالی را با هزینه مناسب دریافت خواهید کرد. اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل در صدد آن هستیم که خدمات عالی در اختیار شما قرار گیرد. شرکت‌های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند، ولی سودجویان بسیاری نیز به دنبال فریب کاربران هستند، به همین دلیل به شدت تاکید می‌شودکه مراکز معتبر را هدف قرار دهید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.