تحصیل در کشور انگلستان
(ویزای تحصیلی انگلستان)

انگلستان در بسیاری از زمینه­های آموزشی ازجمله مهندسی، علوم، هنر و طراحی، تجارت و مدیریت، حقوق و امور مالی یک رهبر جهانی است. شهرت و میراث انگلستان به عنوان یک مرکز جهانی برای تحقیقات علمی، آن را به عنوان یک آهنربا برای بهترین متفکران جهان تبدیل کرده­است. این سیستم آموزشی سالانه بیش از ۶۰۰۰۰۰ دانشجوی بین­المللی را به برنامه­های مختلف از دوره­های زبان انگلیسی تا دکترا جذب می­کند. شما با گرفتن ویزای این کشور و پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان می­توانید جزئی از دانشجویان بین­المللی آن کشور شوید و آینده خود را دگرگون کنید.

سیستم آموزشی انگلستان به دانشجویان این امکان را می­دهد که دوره­ها و موضوعات مربوط به حوزه­های مختلف تحصیل را با هم ترکیب کنند، بنابراین می­توانید مدرک خود را متناسب با نیاز و علاقه خود تنظیم کنید.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

چرا تحصیل در انگلستان؟

سیستم آموزشی انگلستان انعطاف¬پذیر است، بنابراین می¬توانید به روشی متناسب با سبک زندگی و اهداف شغلی خود تحصیل کنید. هنگامی¬که در انگلستان تحصیل می¬کنید با افرادی از ملیت¬های مختلف ملاقات می¬کنید، معلومات خود را با آنها را به اشتراک می¬گذارید و دیدگاه¬های جدید را کشف می¬کنید. موسسات آموزشی انگلستان در میان بهترین موسسات آموزشی علمی در جهان قرار می¬گیرند و مدارک بین¬المللی آنها به طور مداوم ارزیابی و شناخته می¬شوند. انگلستان ۵ درصد از تحقیقات علمی جهان را انجام می¬دهد و ۱۴ درصد از مقالات متداول در جهان را تولید می¬کند. روش تدریس و مطالعه مورد استفاده در انگلستان به شما این آزادی را می¬دهد که خلاق باشید و مجموعه¬ای از مهارت¬ها را بیاموزید و اعتماد به¬ نفس¬تان را افزایش دهید. به عنوان یک دانشجو، این فرصت را خواهید داشت که توسط دانشگاهیان و متخصصان برجسته جهان، آموزش ببینید. شما همچنین از پشتیبانی مداوم علمی آنها بهره¬مند خواهید شد.

ویزای تحصیلی (دانشجویی انگلستان)

اکثر دانشجویان بین¬المللی نیاز به یک ویزای دانشجویی برای تحصیل در انگلستان دارند. ویزای دانشجویی به شما امکان می-دهد در طول دوره خود در انگلستان زندگی و تحصیل کنید. ویزای تحصیلی انگلستان از دوره¬های کوتاه¬مدت، گواهینامه¬ها و دیپلم¬ها گرفته تا مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری را شامل می¬شود. دانش¬آموزان همچنین ممکن¬است برنامه¬های تحصیلی شغل محور را انتخاب کنند. برنامه¬های فشرده آکادمیک نیز برای دانشجویانی که می¬خواهند سال¬های کمتری تحصیل کنند، در دسترس است. مدت برخی از برنامه¬های تحصیلات تکمیلی کمتر از یک سال است. به خاطر داشته باشید که برای تأمین هزینه¬های زندگی خود و پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان بایستی پول کافی داشته-باشید؛ بسته به شرایط تحصیلی شما مبلغ متفاوت خواهد بود.

تحصیل در مدارس انگلستان

بسیاری از دانش¬آموزان در انگلستان تحصیل می¬کنند تا ریزنمرات آکادمیک و کارنامه خود را بهبود بخشند و در دانشگاه معتبری موفق به کسب مقام شوند. سیستم آموزشی در انگلستان به دلیل آموزش و یادگیری با کیفیت بالا و امکانات کلاس جهانی در سراسر جهان مورد احترام است. مدارس و کالج¬ها در انگلستان با سیستم¬های آموزش در سایر کشورهای بزرگ توسعه¬یافته قابل مقایسه است. دانشجویانی که با اخذ ویزای دانشجویی و پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان یک ترم یا سال تحصیلی را می¬گذرانند، معمولا هنگام بازگشت به خانه می¬توانند اعتبار تحصیل خود را مطالبه کنند. بسیاری از دانشجویان در انگلستان تحصیل می¬کنند تا شانس خود را برای دستیابی به یک دانشگاه دارای رتبه در کشور خود بهبود دهند.

تحصیل در کشور انگلستان (ویزای تحصیلی انگلستان)

کارشناسی در انگلستان

هنگامی که برای شروع تحصیل در مقطع کارشناسی خود را آماده می¬کنید، شما با استفاده از مجموعه¬ای از معیارهای منحصربه¬فرد برای اهداف شغلی و رویاهای خود دست به انتخاب بهترین گزینه می¬زنید. همچنین ممکن¬است مواردی مانند هزینه یا مجاورت با خانه را در نظر بگیرید. شما می توانید که به خارج از منطقه امن خود نگاه کنید و به دنبال تحصیل در انگلستان باشید. هنگامی که در کشور انگلستان تحصیل می¬کنید، مدرک کارشناسی شما نه تنها توانایی گسترش جهانی دارد، بلکه دارای نتایج عملی بسیاری مانند بهبود بازار کار پس از فارغ¬التحصیلی است. یادتان باشد که بایستی از طرف یک دانشگاه در انگلستان پذیرش شوید و حامی مالی برای پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان داشته باشید.

کارشناسی ارشد در انگلستان

سیستم آموزش عالی انگلستان با سابقه¬ای کم¬نظیر و افتخارآمیز در سطح جهان مشهور است. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان یک انتخاب محبوب برای مردم از سراسر جهان است. در انگلستان، مقاطع کارشناسی ارشد دانشگاهی شامل مطالعه پیشرفته موضوعی است که ممکن¬است در دوره کارشناسی تجربه آن را داشته باشید، این به شما اجازه می¬دهد در یک موضوع خاص در رشته خود تخصص داشته باشید.

دکتری در انگلستان

مدرک دکتری در انگلستان یک مدرک تحقیقاتی است و بالاترین جایزه موجود در دانشگاه¬های انگلستان به آن تعلق می¬گیرد. مدرک دکتری بر اساس یک پروژه تحقیقاتی مهم در زمینه مورد علاقه علمی دانشجو اخذ می¬شود. برای دانشجویان یک استاد راهنما تعیین می¬شود و انتظار می¬رود که یک پایان¬نامه با ارائه یک تز بنویسند و در یک سخنرانی در مقابل هیئت متخصص از آن دفاع کنند. انتظار می¬رود دانشجویان دکتری بیشتر از سایر مقاطع تحصیلی قبلی خود، مسئولیت کار و برنامه خود را بر عهده گیرند. مدت زمان دکترا به طور معمول سه تا چهار سال تمام وقت است. شایان ذکر است که در مقطع دکتری، برای پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان و انجام پروژه، بایستی بودجه قابل ملاحظه¬ای ذخیره کرد.

تحصیل در کشور انگلستان (ویزای تحصیلی انگلستان)

معرفی دانشگاه های انگلستان و اعتبار دانشگاه های انگلستان

دانشگاه¬های انگلستان همیشه به عنوان بهترین در جهان شناخته می¬شوند. قدیمی¬ترین دانشگاه¬ها (مانند آکسفورد و کمبریج) به دلیل معرفی روش¬ها و فن¬آوری¬های پیشرفته، همیشه دارای رتبه¬اند و بسیاری از جوانان با پیروی از نمره کیفیت آموزش عالی انگلستان، از قرن¬ها تجربه اساتید آنها یاد می¬گیرند. اسامی ۱۸ دانشگاه انگلستان در ۱۰۰ موسسه برتر آموزشی جهان قرار دارد. چنین شهرتی باعث می¬شود که برای فارغ-التحصیلان انگلیسی در بازار کار بین¬المللی تقاضای زیادی وجود داشته باشد. برای حفظ استانداردهای بالا، دانشگاه¬های انگلستان بطور منظم توسط آژانس تضمین کیفیت آموزش عالی"QAA " ارزیابی می¬شوند. در جدول زیر اسامی ۱۸ تا از دانشگاه¬های برتر انگلیس را آورده¬ایم.

عنوان دانشگاه
محل دانشگاه
University of Cambridge
University of Oxford
University College London
Imperial College London
The University of Edinburgh
The University of Manchester
King’s College London
University of Bristol
London School of Economics and Political Science
University of Warwick
The University of Glasgow
The University of Nottingham
The University of Birmingham
University of Sheffield
University of Southampton
University of Leeds
University of Liverpool
Queen Mary University of London
Cambridge
Oxford
London
London
Edinburgh
Manchester
London
Bristol
London
Coventry
Glasgow
Nottingham
Birmingham
Sheffield
Southampton
Leeds
Liverpool
London

آزمون های ورودی برای تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان به عنوان یک فرد خارجی مستلزم انجام آزمون¬های معاینه استاندارد خاص برای واجد شرایط بودن در دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل است.این آزمون¬ها شامل موارد زیر می¬شود:
" IELTS" سیستم بین¬المللی تست زبان انگلیسی
" TOEFL" آزمون انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
" GMAT" آزمون پذیرش مدیریت تحصیلات تکمیلی
" GRE" امتحانات ثبت نام فارغ¬التحصیل
بسیار مهم است که بدانید قبولی در این آزمون¬ها مهم است زیرا برای ورود به دانشگاه¬های انگلستان، ارائه آنها الزامی است.

هزینه تحصیل در انگلستان

به طور کلی، تحصیل در انگلستان در مقایسه با دانشگاه¬های دارای رتبه¬بندی یکسان در ایالات متحده ارزان¬تر است. پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد معمولا از ۱۷۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار است (بسته به نرخ ارز در زمان تحصیل). به طور میانگین، دانشجویان برای هزینه¬های زندگی در هر ماه بین ۱۳۰۰ تا ۱۶۰۰ دلار نیاز دارند.

پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان

برای پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان می¬توانید از خدمات مشاوره هوراد اکس استفاده کنید. هوراد اکس می¬تواند با استفاده از ویزا کارت، مستر کارت،sepa ، پیپال و سوییفت در مشاوره پرداخت هزینه دانشگاه انگلستان به شما کمک کند. علاوه بر این هوارد اکس می¬تواند یکی از روش¬های کارآمد پرداخت که حواله داخلی است را برایتان انجام دهد.

خدمات بانکی و مالی دانشجویان انگلستان

ممکن است بتوانید برای پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان و کمک هزینه زندگی، بورسیه یا وام دریافت کنید. پس از کسب درآمدی مشخص، می¬توانید شروع به بازپرداخت کنید. میزان بازپرداخت¬های ماهانه شما به میزان درآمد شما بستگی دارد. می¬توانید برای پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان آیین¬نامه تسهیلات مالی دانشجویان را بررسی کنید. اگر زیر ۲۵ سال دارید و هیچ ارتباطی با والدین خود ندارید، ممکن است بتوانید به¬عنوان "دانشجو بیگانه" درخواست دهید. حتی می¬توانید با ارائه وکالت به شخصی حقوقی بخواهید این کار را برایتان انجام دهد.

کار دانشجویی در انگلستان

می¬توانید برای پرداخت شهریه دانشگاه انگلستان علاوه¬بر تسهیلات مالی به دنبال کار دانشجویی نیز باشید. در انگلستان، مانند بیشتر مقاصد برتر تحصیلات بین¬المللی، دانشجویان خارجی مجاز به کار نیمه¬وقت هستند. شما به عنوان یک دانشجوی بین¬المللی، مجاز به کار حداکثر تا ۲۰ ساعت در هفته در اوقات بیکاری و کار تمام¬وقت در تعطیلات هستید. اما محدودیت¬ها و شرایط زیادی وجود دارد که باید برای رعایت شرایط کاری با آنها مطابقت داشته باشید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.