معرفی گیفت کارت skrill

اسکریل سرویس پرداخت ارزی مشابه پی پال و وب مانی است. گیفت کارت skrill نیز یکی از کارت‌های اعتباری بسیار معروف و پرطرفدار طلقی می‌شود. امروزه اغلب مخاطبان با بهره مندی از اینترنت قابلیت نقل و انتقالات مالی به هر نقطه از جهان را دارا بوده و از خدمات تجارت الکترونیک استفاده می‌نماید که در مقابل آن کارمزد مناسبی را برای تراکنش‌های انجام شده می‌پردازند. با استفاده از گیفت کارت skrill می‌توان به سرعت و در کوتاهترین مدت زمان تبادلات مالی را از طریق اینترنت انجام داد.

برای معرفی بهترین نوع گیفت کارت می‌توان به حساب پی پال اشاره کرد که اغلب کاربران با این حساب کاربری آشنا بوده و از قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن باخبر هستند. تا حدودی می‌توان اسکریل را به پی پال شباهت داد که البته به عنوان یکی از مهمترین رقبای پی پال نیز به شمار می‌رود. کمپانی عرضه کننده این نوع گیفت کارت اساسا یک شرکت انگلیسی بوده که دارای مجوزهای لازم برای اجرای مراحل مالی از اداره مالی اتحادیه اروپا به صورت مستقیم است.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

انواع گیفت کارت skrill

گیفت کارت skrill در انواع مختلفی طراحی و صادر میگردد. دارندگان این گیفت کارت می‌توانند ارز مدنظر را به ۴۰ ارز دیگر چنج کنند و با توجه به اینکه ارز ارسالی دلار آمریکاست، از این رو هزینه‌های تبدیل را بایستی متقبل شوند. این نوع گیفت کارت در اعتبارهای مختلفی با توجه به نوع تقاضای مشتریان طراحی می‌شود که افراد می‌توانند بر اساس نیاز و میزان استفاده ماهانه خود از این کارت اعتباری آن را تقاضا و دریافت کنند. با استفاده از این گیفت کارت تمامی تبادلات وجه به سادگی اجرا شده و این قابلیت در اغلب کشورهای جهان امکان پذیر است. هم چنین برای انتقال وجه با مقدار بالا در این نوع کارت‌ها هیچ محدودیتی مشاهده نمی شود. با توجه به اینکه این گیفت کارت تاریخ انقضاء ندارد، نیازی برای تمدید مجدد آن وجود ندارد. تنها موضوعی که در خصوص انواع گیفت کارت‌های اسکریل برای مخاطبان جای سوال می‌باشد هزینه و کارمزد انتقال وجه است. در این خصوص می‌توان بیان کرد در هنگام انتقال وجه به صورت خودکار کارمزد انتقال از وجه انتقال داده شده کسر می‌گردد. بنابراین در زمان استفاده توجه داشته باشید به مقدار کارمزد اعلام شده برای انتقال، توجه کنید.

معرفی گیفت کارت skrill

موارد استفاده از گیفت کارت skrill

با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار گیفت کارت skrill در حال حاضر شاهد استفاده بسیار از آن هستیم. افرادی که قصد خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی را دارند می‌توانند با توجه به فروشگاه‌هایی که از درگاه این نوع گیفت کارت برخوردار هستند، جهت پرداخت هزینه در ثبت سفارش آنلاین خود اقدام نمایند. با بهره مندی از Skrill Goft Card به‌راحتی می‌توان برای نصب بازی‌ها، پلن‌های مختلف اپلیکیشن و خرید سایر محصولات فروشگاهی اقدام نمود. البته در نظر داشته باشید که استفاده از گیفت کارت اسکریل نیاز به درگاه اسکریل برای انجام تراکنش‌های مالی با این نوع کارت اعتباری دارد.

نحوه تهیه گیفت کارت skrill

کاربران در صورتی که قصد خرید و تهیه گیفت کارت skrill را دارند می‌توانند برای اطمینان از افتتاح حساب اسکریل، با مراجعه به مشاوران هوراداکس از راهنمایی کامل برخوردار شده و در کوتاهترین مدت زمان این کارت اعتباری را دریافت نمایند. مراحل افتتاح حساب کارت اسکریل به صورت زیر انجام می‌شود:

مراجعه به سایت اسکریل

- مراجعه به سایت اسکریل
- درج کردن آدرس ایمیل معتبر با رمز عبور و انتخاب گزینه next
- درج اطلاعات شخصی و انتخاب مجدد گزینه next
- در این بخش تعیین هویت و کشوری که در آن اقامت دارید وارد خواهد شد
- آدرس محل سکونت درج شده و گزینه next انتخاب می‌شود
- در پایان با درج شماره تلفن و وریفای کردن حساب مراحل افتتاح حساب اسکریل به پایان می‌رسد

معرفی گیفت کارت skrill

سوالات متداول

  • شما می‌توانید در کمتر از ۱ الی ۲ روز کاری گیفت کارت خود را دریافت نمایید.

  • کاربران می‌توانند پس از دریافت کد گیفت کارت و با redeem کردن حساب کاربری خود در صورت نیاز اقدام به شارژ حساب اسکریل نمایند.

  • با توجه به اینکه این گیفت کارت دارای تاریخ انقضاء نمی باشد از این رو به راحتی می‌توان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد

  • انجام مبادلات با این کارت پیچیده نبوده و پس از ۲ الی ۵ روز کاری، فرد گیرنده پول انتقالی می‌تواند وجه مربوطه را دریافت کند. 

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.