خرید از ترندیول ترکیه

مقدمه:

موضوع بسیار ملموس دنیای امروز خرید و فروش آنلاین حتی برای خرید از سایت های خارجی است. با افزایش فروش آنلاین در جهان، بسیاری از فروشگاه‌ها نیز شروع به فروش اینترنتی کرده‌اند. یکی از سایت‌های شناخته شده در زمینه فروش و مخصوصا حراجی‌های بزرگ، سایت ترندیول ترکیه است؛ که آن‌را به‌عنوان یکی از معتبرترین حراجی‌های پوشاک و لوازم جانبی باکیفیت در خاورمیانه می‌دانند. این سایت با حراجی‌‎های فوق‌العاده خود توانست جایگاه نخست سایت‌های حراجی کشور ترکیه را کسب کند. همراه ما در این مقاله باشید تا اطلاعات بیشتری را درمورد خرید از ترندیول ترکیه Trendyol به‌دست آورید.

سایت ترندیول ترکیه Trendyol:

در خرید از سایت های خارجی، سایت ترندیول ترکیه یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها است. سایت Trendyol در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان یک شرکت دانش بنیان تاسیس شد. این شرکت ۲۵ میلیون عضو و ۲۰۰۰ نفر نیرو دارد اما شعبه‌ای فیزیکی ندارد بلکه به‌صورت اینترنتی فعالیت قوی دارد. ترندیول ترکیه یک فروشگاه اینترنتی بزرگ، ارزان و پر از حراجی‌های متنوع است. خرید از ترندیول ترکیه Trendyol به‎دلیل محصولات متنوع از برندهای مختلف دنیا و و تولیدکننده‌های ترک، از سراسر دنیا انجام می‌شود؛ درنتیجه با کسب محبوبیت و اعتبار در میان مردم، نظر شرکت بزرگی مانند علی بابا Alibaba را هم جلب کرد تا در سایت Trendyol سرمایه‌گذاری کند.

محصولات سایت ترندیول :

خرید از سایت ترندیول به دلیل قیمت مناسب و تنوع زیاد به‌صرفه است. این سایت به دلیل تنوع، نیاز هر شخص به لوازم شخصی و عمومی را برطرف می‌کند. سایت ترندیول توضیع‌کننده بزرگ پوشاک از حدود ۳۰۰ شرکت مختلف است که علاوه‌بر پوشاک در زمینه لوازم برقی، آرایشی و بهداشتی و لوازم ورزشی و… نیز فعال شده‌است. هر کدام از این کمپانی‌ها در زمان‌های خاصی از سال حراج‌های فوق‌العاده‌ای را در سایت خواهند داشت تا محصولات خود را با قیمت پایین‌تر عرضه کنند. این سایت سالانه حدود ۲۰۰ میلیون محصول از کمپانی‌هایی مثل زارا، دسا، پنتی را می‌فروشد. برندهای مختلف ترکی مثل دفاکتو، کوتون، ساتین و موارد دیگر در این سایت فعال هستند. بسیاری از برندهای  معروف جهان مثل نایکی، آدیداس و پوما نیز در ترندیول آیتم فروش دارند. ساعت‌های مچی سیتیزن و کاسیو نیز از برندهای فعال دیگر در این سایت هستند.

دسته‌بندی‌های سایت Trendyol:

با وجود محصولات متنوع در سایت ترندیول، دقت به دسته‌بندی‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. تمام دسته‌بندی‌های این سایت از محصولات حراجی و تخفیف‌دار برخوردار است. دسته‌بندی‌های این سایت شامل دسته‌بندی‌ منویی و دسته‌بندی‌ بوتیکی است. هر کاربر در سایت Trendyol باید بداند که به‌دنبال چه نوع محصول و با چه شرایطی باشد تا استفاده از دسته‌بندی‌ها برایش راحت و کاربردی باشد.

دسته بندی منویی اجناس را براساس نوع نمایش می‌دهد. یعنی شما می‌توانید از طریق این منو، محصول را برای زنانه، مردانه یا بچه‌گانه فیلتر کنید؛ سپس انواع محصولات را به شما طبق این فیلتر مشخص می‌کند. مثلا اگر نیاز به دیدن کفش زنانه دارید با توجه به این دسته، شما نوع را “زنانه” خواهید داشت و تمام کفش‌های زنانه را نشان می‌دهد.

دسته بندی بوتیکی، اجناس براساس برند و مارک نمایش می‌هد. این عمل دقیقا مثل رفتن به یکی از شعبات کمپانی نایکی است که با ورود به آن می‌دانید که فقط با محصولات نایکی مواجه خواهید شد. درواقع این دسته‌بندی فیلتری مناسب برای کسانی است که می‌دانند چه محصولی را از چه برندی می‌خواهند.

نحوه خرید از سایت ترندیول ترکیه Trendyol:

برای خرید از ترندیول ترکیه Trendyol باید به سایت رسمی آن یعنی Trendyol.com وارد شد. هر کاربر که قصد خرید دارد باید حساب کاربری خود را بسازد. برای داشتن اکانت کاربری، فرمی برای عضویت را تکمیل خواهد کرد که شامل اطلاعات پستی و شخصی فرد است. پس از این‌که مراحل عضویت گذرانده شد، به‎‌راحتی می‌توان محصول مدنظر خود را انتخاب کرد و آن‎‌را به سبد خرید افزود. پرداخت اینترنتی نیز آخرین مرحله خرید از ترندیول ترکیه Trendyol است.

شرکت ترندیول برای خرید راحت‌تر، اپلیکیشن ترندیول را نیز راه‌اندازی کرده که گوشی‌های آی‌او‌اس و آیفن را پوشش می‌دهد. ساخت حساب کاربری در اپلیکیشن هم به‌سادگی قابل انجام است.

نحوه پرداخت در سایت ترندیول ترکیه Trendyol :

روش‌های مختلفی برای انتقال ارز در خرید از سایت های خارجی وجود دارد. به‌عنوان مثال می‌توان به پرداخت از طریق حساب پی پال، وب مانی، وسترن یونیون، کارت‌های ویزا و مسترکارت و حتی استفاده از ارزهای دیجیتال اشاره کرد. درواقع هر سایت روش پرداختی خود را مشخص می‌کند که می‌توان با مطالعه آیتم “درباره ما” (about us) در سایت، اطلاعات دقیقی کسب کرد.

سایت Trendyol هم مثل اکثر سایت‌های معتبر خارجی، پرداخت از طریق پی‌پال را در نظر دارد. این روش یکی از سرویس‌های پرداخت آنلاین معتبر است که سرعت انتقال خوبی دارد. انجام هر تراکنش‌ آن بین ۱ تا ۳ روز کاری است. علاوه‌بر خرید از سایت‌های فروشگاهی مختلف، برای رزرو بلیط، هتل و موارد فراوان دیگری نیز کاربرد دارد. با ورود به سایت Paypal.com می‌توان افتتاح حساب پی‌پال را صورت داد.

یک روش پرداخت دیگر در خرید از ترندیول ترکیه Trendyol، استفاده از کردیت‌کارت‌های معتبری به‌نام ویزاکارت و مسترکارت است. این دو کارت توسط بانک‌های بین‌المللی صادر می‌شود. اعتبار آن‌ها نیز براساس نوع حساب فرد در بانک تعیین می‌گردد. اما باید در نظر داشت که هر دو روش برای ایرانی‌هاییکه اطلاعات سکونت در خارج از ایران را ندارند، قابل صدور نخواهد بود؛ درنتیجه برای داشتن یک حساب پی‌پال یا کارت‌های انتقال ارز مثل ویزا و مسترکارت باید به سایت‌های پرداخت ارزی معتبری مثل هورادکس مراجعه کرد تا راه‌های صدور این حساب‌ها را بگویند و متقاضی بتواند خرید از سایت های خارجی را بدون دردسر پیش ببرد. هورادکس پروسه پرداخت خارجی را برای برای کسانی‌که کردیت‌کارت و حساب ارزی ندارند، به‌بهترین نحو انجام می‌دهد.

سایت های مشابه سایت ترندیول ترکیه Trendyol :

در فروش اینترنتی محصولات مختلفی از جمله لباس، لوازم خانه و لوازم برقی، اباب یازی و حتی کتاب عرضه میشود. برخی از سایتهایی که مانند ترندیول فروش محصولات را به صورت انلاین انجام یدهند شامل موارد زیر هتند. هرکدام خدمات و محصولات متفاوتی را دارند اما با عرضه محصولت با کیفت، قیمت مناسب و ارسال به موقع اعتبار زیادی کسب کرده اند.

سایت ایبی eBay، سایت علی اکسپرس Aliexpress، سایت والمارت Walmart، سایت تایدبای tidebuy، سایت بنگ گود bang good، سایت اتسی Etsy، سایت تاینی دیل Tinydeal است.

جمع بندی :

سایت ترندیول ترکیه Trendyol را می‌توان بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیکی در ترکیه و خاورمیانه دانست. این سایت به‌دلیل حراجی‌های بزرگ و حضور برندهای مختلف طرفداران زیادی دارد. کاربر با ورود به این سایت می‌تواند به‌جز لباس، از محصولات زیبایی، الکترونیکی و وسایل خانه نیز خرید کند. در هنگام خرید از ترندیول ترکیه Trendyol یک نکته برای ایرانی‌ها باید در نظر گرفته شود که امکان ارسال به ایران وجود ندارد؛ درنتیجه برای خرید باید آدرس آشنایی در کشورهای دیگر را درج کرد تا از طریق او ارسال به ایران صورت گیرد.

برای خرید و پرداخت مبالغ در سایت  Trendyolنیز می‌توان از همکاران ما در هورادکس راهنمایی گرفت. ما در خرید از سایت های خارجی شما را راهنمایی خواهیم کرد و می‌توانید از خدمات مختلف ما در حوزه حواله ارز به تمام نقاط دنیا، افتتاح حساب پی‌پال و صدور کارت‌های اعتباری ارزی مثل ویزاکارت و مسترکارت استفاده کنید. شما می‌توانید برای خریدهای خود، از هورادکس انواع کارت‌های اعتباری بین‌المللی (کردیت کارت)، حساب ارزی یا پرداخت هزینه‌های پستی را بخواهید. هوراکس به صورت ۲۴ ساعته برای راهنمایی شما آنلاین است تا پاسخگوی خوب و سریعی به سوالات شما باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *