بهترین سایت های رزرو هتل خارجی

یکی از دغدغه‌های افراد در هنگام سفرهای خارجی، رزرو هتل است که در چه موقعیتی، با چه امکانات و قیمتی خواهد بود. در دنیای اینترنت امروز هم شرایطی مهیا شده است که این دغدغه کم‌تر شود و افراد بتوانند هتل‌های مختلف را ببینند و رزرو مستقیم هتل خارجی خود را از بهترین سایت های رزرو هتل خارجی داشته باشند. این قابلیت باعث شد تا مسافر از سفر خود بیشتر لذت ببرد. برای انتخاب درست یک هتل خارجی باید به سایت های هتل خارجی درستی رجوع کرد تا از بهترین‌ها باشد. ما سعی داریم در این مقاله شما با بهترین سایت‌های رزرو هتل خارجی آشنا شوید.

فاکتورهای مهم برای استفاده از بهترین سایت های رزرو هتل خارجی

هر مسافر خارجی دلیل و مقصد سفر مختلفی را دارد. یک فرد ممکن است یک سفر تفریحی به پاریس داشته باشد و یک فرد دیگر ممکن است سفر تجاری به آلمان داشته باشد. در این شرایط فاکتورهایی برای استفاده از بهترین سایت های رزرو هتل خارجی نیز وجود دارد که می‌تواند تعیین‌کننده یک سفر مطلوب باشد.

از فاکتورهای مهم می‌توان به قیمت هتل اشاره کرد؛ قیمت هتل یکی از موارد مهم است که برخی از سایت‌های خارجی تخفیفات خوبی را براساس شرایط خود تعیین می‌کنند. فاکتور بعدی می‌تواند امکانات رفاهی و تفریحی هتل باشد. این امکانات شامل تهویه و فضای داخلی، رستوران، کافه و امکانات تفریحی مثل سونا، بیلیارد و باشگاه است. منطقه جغرافیایی نیز یک فاکتور دیگر در انتخاب هتل است؛ گاهی اقامت در مرکز شهر و گاهی دور از شهر متناسب با علت سفر ما است. به‌طورکلی هر مسافری باید فاکتورهای مهمی را برای رزرو مستقیم هتل خارجی خود تعیین کند.

ما در ادامه برای کسانی‌که به‌دنبال رزرو هتل از سایت معتبر هستند، بهترین سایت های رزرو مستقیم هتل خارجی را معرفی می‌کنیم تا دیگر نیازی به جستجوی آژانس‌های مسافرتی واسطه برای راهنمایی نباشند.

۱. وب‌سایت Expedia

وب سایت اکسپدیا به عنوان یکی از بهترین سایت های رزرو هتل خارجی شناخته می‌شود.

وب‌سایت Expedia.com یک آژانس مسافرتی آنلاین و موتور جستجوگر متعلق به گروه Expedia Group در امریکا است. این وب‌سایت در ۲۲ اکتبر ۱۹۹۶ راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۱۵ این شرکت مقر خود را به سیاتل منتقل کرد؛ امروزه در بیش از ۶۰ کشور فعالیت می‌کند. شما با مشخص کردن محل اقامت خود می‌توانید از این سایت خدماتی مانند رزرو هتل، هواپیما و اجاره ماشین را تحویل بگیرید. این وب‌سایت سه ویژگی منحصربه فردی را برای مسافران تعیین کرده که شامل پیشنهاد پرواز، به اشتراک گذاری برنامه سفر و چرک نویس است.

۲. وب‌سایت Hotels

وب سایت Hotels به عنوان یکی از بهترین سایت های رزرو هتل خارجی شناخته می‌شود.

وبسایت Hotels برای رزرو آنلاین و تلفنی اتاق‌های هتل است. این شرکت ۸۵ وب‌سایت به ۳۴ زبان دنیا را دارد. گزینه‌های رزرو آن شامل هتل‌ها و اقامتگاه‌ها است. به دلیل مراجعه‌کنندگان زیاد، به‌عنوان پیشروترین وب‌سایت در دنیا است. در سال ۱۹۹۱ به‌عنوان سایت رزرو هتل تأسیس شد. در سال ۲۰۰۱، بخشی از سایتExpedia ، شد و در سال ۲۰۰۲، نام خود را به Hotels.com تغییر داد. این سایت نیز مانند رقبای خود یک برنامه وفاداری دارد که این امکان را به مشتریان می‌دهد تا تقاضای تخفیف در اکثر هتل‌ها را داشته باشند. به ازای هر ۱۰ شب اقامت در هتل‌های رزرو شده با hotels.com، مشتریان می‌توانند در رزرو بعدی درخواست کاهش قیمت کنند.

شما میتوانید از این سایت جهت رزرو مستقیم هتل خارجی ، با داشتن کردیت کارت یا گیفت کارت ، اقدام نمایید. در این روند ، مشاوران مجرب هوراداکس نیز در کنار شما هستند.

۳. وب‌سایت Booking

وبسایت Booking.com  امکان رزرو هزاران هتل در سراسر دنیا را دارد. در سال ۱۹۹۶ در آمستردام تاسیس شد و از یک شرکت کوچک هلندی به یکی از برترین شرکت‌های مسافرتی دیجیتال در جهان تبدیل شده است. این سایت میلیون‌ها مسافر را به‌طور یکپارچه برای تجربیات به یاد ماندنی، گزینه‌های مختلف حمل‌ونقل و مکان‌های باورنکردنی برای اقامت متصل می‌کند. از ویژگی‌های دیگر آن این است که پشتیبانی شبانه‌روزی در طول سفر دارد و بیش از ۲۸ میلیون لیست اقامتی گزارش شده شامل هتل، آپارتمان و سایر مکان‌های دیدنی برای اقامت دارد.

۴. وب‌سایت hostelbookers

وب سایت hostelbookers به عنوان یکی از بهترین سایت های رزرو هتل خارجی شناخته می‌شود.

وب‌سایت hostelbookers.com هزاران تخت و اتاق خصوصی دارد. این سایت به داشتن هاستل‌های مناسب و هتل‌های ارزان قیمت شهرت یافت. محوریت اصلی این سایت رزرو هاستل است که امکان بوکینگ هتل خارجی را نیز دارد. هدف این سایت این است که برای مسافران کوله‌گرد و دانشجویان محل اقامت مناسب با قیمت نه‌چندان زیاد در اختیار قرار دهد.

شما میتوانید از این سایت جهت رزرو مستقیم هتل خارجی ، با داشتن کردیت کارت یا گیفت کارت ، اقدام نمایید. در این روند ، مشاوران مجرب هوراداکس نیز در کنار شما هستند.

۵. وب‌سایت Trip

Trip.com یک آژانس مسافرتی آنلاین بین‌المللی است. این سایت یکی از بزرگترین آژانس‌های مسافرتی آنلاین جهان با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان می‌باشد. خدمات مختلف آن شامل رزرو پرواز، هتل، قطار، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و تور است. بیش از ۱.۲ میلیون هتل در ۲۰۰ کشور و همچنین بیش از ۲ میلیون مسیر پرواز بیش از ۵۰۰۰ را ارائه می‌دهد.

شما میتوانید از این سایت جهت رزرو مستقیم هتل خارجی ، با داشتن کردیت کارت یا گیفت کارت ، اقدام نمایید. در این روند ، مشاوران مجرب هوراداکس نیز در کنار شما هستند.

۶. وب‌سایت Kayak

یکی از محبوب‌ترین موتورهای جستجو برای سفر، Kayak.com است. این سایت برای کمک به شما بهترین گزینه‌های سفر و انتخاب هتل را طراحی کرده است. شما را مستقیماً به خطوط هوایی، هتل یا سایت رزرو شخص ثالث می‌رساند تا تاریخ سفر و اطلاعات پرداخت را مستقیما با او نهایی کنید. جستجوی هتل در کایاک می‌تواند مفید باشد زیرا شما می‌توانید یک هتل مستقل با اجاره کوتاه مدت پیدا کنید که ارزان‌تر است.

شما میتوانید از سایت کایاک جهت رزرو مستقیم هتل خارجی ، با داشتن کردیت کارت یا گیفت کارت ، اقدام نمایید. در این روند ، مشاوران مجرب هوراداکس نیز در کنار شما هستند.

۷. وب‌سایت TripAdvisor

وب سایت تریپ ادوایزر به عنوان یکی از بهترین سایت های رزرو هتل خارجی شناخته می‌شود.

وب‌سایت Tripadvisor.com یک شرکت مسافرتی آنلاین آمریکایی است که امکاناتی شامل رزرو هتل، رزرو حمل و نقل، مشاهده تجارب سفر و رستوران‌ها را ارائه می‌دهد. دفتر مرکزی آن در ماساچوست است. مسافران مختلفی در سراسر جهان از سایت و برنامه Tripadvisor برای مرور بیش از ۸.۷ میلیون محل‌های اقامت، رستوران، تجربیات، خطوط هوایی و سفرهای دریایی استفاده می‌کنند. مسافران چه برای برنامه‌ریزی و چه برای سفر، به آن مراجعه می‌کنند تا قیمت‌های پایین هتل‌ها، پروازها، رزرو تورهای محبوب و رستوران‌های عالی را با یکدیگر مقایسه کنند.

شما میتوانید از سایت TripAdvisor جهت رزرو مستقیم هتل خارجی ، با داشتن کردیت کارت یا گیفت کارت ، اقدام نمایید. در این روند ، مشاوران مجرب هوراداکس نیز در کنار شما هستند.

۸.  وب‌سایت Agoda

Agoda.com یک آژانس مسافرتی آنلاین و موتور متا جستجو برای هتل‌ها، پروازها و ترانسفر فرودگاه است. متعلق به شرکت Agoda Pte است. دفتر مرکزی آن در سنگاپور است. این سایت یکی از سریع‌ترین سیستم‌های رزرو آنلاین سفر در جهان را دارد. کار خود را به‌عنوان یک شرکت نوپای تجارت الکترونیکی در سال ۲۰۰۵  آغاز کرد و اکنون شبکه جهانی متشکل از ۲ میلیون املاک را در بیش از ۲۰۰ کشور ارائه می‌دهد. این سایت انتخاب گسترده‌ای از هتل‌ها، آپارتمان‌ها، خانه‌ها و ویلاهای لوکس و ارزان با توجه به بودجه‌های افراد و موقعیت‌های سفر دارد.

۹. وب‌سایت laterooms

LateRooms.com یک وب‌سایت رزرو هتل است که محل اقامت با تخفیف‌های عالی را در سراسر انگلستان و اروپا ارائه می‌دهد. این سایت در ابتدا به‌عنوان یک فهرست ساده با داشتن لیست هتل کار خود را آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲ جدی‌تر فعال شد تا کاربران بتوانند هتل‌ها را به‌صورت آنلاین رزرو کنند.

۱۰. وب‌سایت Priceline

Priceline.com یک سایت برتر هتل خارجی و آژانس مسافرتی آنلاین است که برای یافتن تخفیف در خریدهای مربوط به سفر مانند بلیط هواپیما و اقامت در هتل فعال است. دفتر مرکزی آن در نیویورک، ایالات متحده قرار دارد و کاملاً متعلق به بوکینگ هتل خارجی است که مالکKayak.com ، Booking.com و سایت‌های دیگر نیز می‌باشد.

۱۱. وب‌سایت Travelocity

سایت Travelocity.com یک آژانس مسافرتی آنلاین است که متعلق به گروه Expedia می‌باشد. این سایت ۱۲.۴ میلیون بازدیدکننده و ۹۱ میلیون بازدید صفحه دارد که پس از Expedia.com و Hotels.com سومین وب‌سایت محبوب است. این سایت خدمات رزرو هتل، اجاره ماشین و رزرو هواپیما را انجام می‌دهد.

۱۲. وب‌سایت Airbnb

وب‌سایت airbnb.com از بهترین سایت‌های رزرو هتل شناخته شده است که در درجه اول برای اقامت در خانه و کسب تجربه‌های گردشگری مناسب است؛ در این بین هتل و آپارتمان‌هایی هم برای رزرو دارد. این سایت امکاناتی شامل ساخت پروفایل شخصی برای فروشنده، فیلترهای مختلف برای دسترسی راحت‌تر کاربران در رزرو اقامتگاه خود و قابلیت امتیازدهی به اقامتگاه دارد.

۱۳. وب‌سایت orbitz

سایت Orbitz.com می‌تواند یک سایت برتر هتل خارجی باشد چون می‌توان گفت که به لطف پیشرفته‌ترین موتور جستجو، این سایت قابلیت رزرو پروازها، هتل‌ها، اجاره ماشین و سفرهای دریایی را دارد. ثبت نام در Orbitz آسان، سریع و رایگان است. دفتر مرکزی آن در شیکاگو است. ماهانه ۶۰ میلیون بازدید کننده دارد. در بیش از ۷۵ کشور و به ۳۵ زبان فعال است.

پرداخت در سایت های هتل خارجی

پرداخت به سایت‌هایی که خارج از ایران هستند، همیشه معضل بزرگی برای ایرانیان است چراکه کارت‌های شتاب ایران مناسب پرداخت به آن‌ها نیست. برای انجام تراکنش در سایت‌های خارجی باید از حساب‌هایی مثل پی‌پال یا کردیت‌کارت‌های مسترکارت و ویزاکارت استفاده کرد. معمولا با این سه مورد می‌توان از تمام سایت های هتل خارجی انجام داد. برای دریافت آن‌ها هم نیاز به اطلاعات سکونت در خارج از ایران است و در بعضی موارد باید به بانک مبدا در آن کشور هم برای دریافت کارت رجوع کرد؛ درنتیجه شما می‌توانید به سایت‌های پرداخت ارزی مطمئنی مثل سایت هورادکس رجوع کنید. ما مراحل    صدور انواع کردیت کارت   و حساب ارزی را برای شما به بهترین نحو پیش خواهیم برد.

همچنین می‌توانید   جهت رزرو خارجی به صورت مستقیم   را به ما بسپارید. مقصد را انتخاب کرده و رزرو خود را انجام دهید، ما در مشاوره نحوه پرداخت، امور را به بهترین شکل برایتان پیش خواهیم برد.

جمع بندی:

توجه داشته باشید که برای رزرو مستقیم هتل خارجی و بهترین قیمت برای بوکینگ هتل خارجی از سایت معتبری رزرو را انجام دهید. شما می‌توانید به امتیازات کاربران به آن هتل و سایت های هتل خارجی توجه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید. تیم هورادکس هم برای کمک به شما در پرداخت مبالغ رزرو کمک خواهد کرد تا سفرهای به‌یاد ماندنی و دور از چالشی داشته باشید. شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *