بهترین سایت های خرید خارجی

امروزه با توجه به درخواست زیاد مردم به خرید اینترنتی و با پیشرفت دنیای تکنولوژی دیگر هر خرید خارجی، شدنی است. تا چند سال قبل، سایت های خرید خارجی بسیار کم بودند، مردم برای خرید آنلاین، به‌سختی اعتماد می‌کردند و البته بستر دقیق و مطمئنی هم دیده نمی‌شد. اما با گذشت زمان کاستی‌ها رفع شد؛ خدمات قوی‌تری از جانب سایت‌ های خرید خارجی ارائه و درنتیجه اعتماد مرم هم جلب شد تا حدی که امروزه هر خانواده ‌ایرانی خرید آنلاین انجام می‌دهد. ما هم قصد داریم در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین سایت های خرید خارجی بپردازیم.

نحوه پرداخت در سایت های خرید خارجی:

قبل از توضیح از سایت‌های معتبر جهان، لازم است که توضیح کوتاهی از نحوه پرداخت را به شما بگوییم.

روزانه تعداد زیادی از مردم در سرتاسر جهان سفارش اینترنتی دارند. در داخل کشور با استفاده از کارت‌های بانکی به‌راحتی می‌توان ثبت سفارش داشت اما در خرید خارجی این کار غیر ممکن است. برای خرید در سایت های خرید اینترنتی خارجی فقط انتخاب سایت سفارش‌گیرنده و مشخص کردن محصول کافی نیست؛ بلکه باید به روش‌های پرداخت ارزی و کارت اعتباری بین‌المللی همچون مسترکارت، ویزا کارت و پی پال اطلاع کافی داشت.

برای خرید خارجی کردیت کارت‌ها و پی پال را از طریق بانک و سایت‌های معتبر می‌توانید تهیه کنید که باید اطلاعات دقیق و مشخصی از اقامت خود در خارج از کشور ایران برای صدور این کارت‌ها بدهید. از آنجایی که کشور ما در تحریمات به سر می‌برد، قاعدتا تهیه این حساب‌ها سخت خواهد بود اما سایت‌های معتبر پرداخت ارزی، مثل هوراداکس این مراحل را برایتان انجام خواهد داد.

معرفی بهترین سایت های خرید اینترنتی خارجی:

سایت آمازون Amazon:

اگر شما در گوگل محصولی را به زبان انگلیسی سرچ کنید به احتمال بسیار زیاد ابتدا لینک سایت آمازون را خواهید دید که نشان‌دهنده جستجوی زیاد این سایت توسط کاربران در گوگل است. Amazon از معتبرترین و قدیمی‌ترین سایت‌های فروش آنلاین در جهان است. فعالیت این شرکت از سال ۱۹۹۴ در امریکا آغاز شد و به‌عنوان یک شرکت تجارت الکترونیک امریکایی محبوبیت بسیار زیادی در جهان کسب کرده است. این سایت در ابتدا فروش کتاب داشت که بزرگترین کتابفروشی آنلاین دنیا شناخته شده است. امروزه محصولات متنوعی از جمله، لوازم دیجیتالی، پوشاک و لوازم منزل را دارد. این سایت به‌عنوان یک غول فروش آنلاین، محصولات اورجینال و با کیفیتی را از امریکا ارسال می‌کند. برای خرید از آمازون هم باید با افتتاح حساب ارزی، پرداخت خود را انجام دهید. می‌توانید از سایت آمازون گیفت کارت آمازون را نیز تهیه کنید. اگر دسترسی به این موارد نداشتید، به سایت هوراداکس مراجعه کنید تا اکانت پی پال را برایتان فعال کنیم که از معتبرترین درگاه‌های پرداخت آنلاین است.

سایت ایبی eBay:

سایت ایبی یک وبگاه مزایده اینترنتی است که خرید، فروش و مزایده انواع و اقسام کالاها را انجام می‌دهد. نحوه فعالیت در eBay این‌گونه است که کاربران، مبلغی را برای محصول مورد نیاز خود، پیشنهاد می‌دهند سپس محصول به فردی که بیشتری قیمت را پیشنهاد داده است، تعلق می‌گیرد.

سایت ایبی از فروشندگان ۱۰ درصد از فروش هر کالا را دریافت می‌کند. برای خرید از سایت ایبی باید مانند تمام سایت های خرید خارجی، حساب کاربری داشت. امکان پرداخت آنلاین از ایران هم متاسفانه وجود ندارد اما جای نگرانی نیست؛ چون می‌توانید به سایت هوارداکس مراجعه کنید و ما اکانت پیپال، کارت بانکی یا کارت هدیه را برای خریدتان تهیه می‌کنیم.

سایت والمارت Walmart:

شرکت والمارت معروف به بزرگترین خرده فروشی جهان است که از سایت های خرید اینترنتی خارجی معتبر است. هزاران شعبه در سراسر دنیا دارد که فروشگاه‌های بین‌المللی آن در ۱۵ کشور جهان مستقر است. Walmart شبکه ای از فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی، هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌ها را ایجاد کرده است که خرید از آن با انواع کارت‌های ارزی مانند، مستر کارت و ویزا کارت قابل انجام است. این سایت هم مانند بسیاری از سایت‌های امریکایی امکان ارسال به ایران را ندارد.

سایت علی اکسپرس Aliexpress:

سایت علی اکسپرس یک فروشگاه بزرگ آنلاین چینی است که زیر مجموعه‌ وبسایت Alibaba است. محصولات این فروشگاه، مستقیم از شرکت‌های تولیدکننده به خریدار می‌رسد درنتیجه قیمت بسیار مناسبی خواهند داشت. Aliexpress یک فرصت مناسب برای معرفی محصولات کسب و کارهای کوچک است.

ارسال محصولات به تمامی کشور‌ها جز ایران رایگان است. تنوع محصولات و تخفیف‌های زیادی دارد. جالب است که به بیشتر زبان‌های دنیا نیز ترجمه شده است تا کاربران خرید آسانی را تجربه کنند. نکته مهم این است که برای ورود باید فیلترشکن را روشن کرد. علی اکسپرس، سایت‎های کارگزار در ایران دارد تا به‌راحتی محصولات را از چین به دست خریداران برساند.

سایت تایدبای tidebuy:

سایت تایدبای یک شرکت جهانی خرده فروشی با هدف ارائه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب است. محصولات آن شامل لباس، کفش، ملافه، طلا می‌باشد. برای خرید از سایت tidebuy باید حساب کاربری داشت؛ برای پرداخت هم نیاز به کارت‌های پرداخت ارزی مثل ویزا کارت و مستر کارت یا درگاه آنلاین پی پال است. قاعدتا برای سهولت کار هم می‌توانید به خدمات پرداخت ارزی سایت هوراداکس رجوع کنید.

سایت بنگ گود banggood:

سایت بنگ گود یکی دیگر از سایت های خرید اینترنتی خارجی است که یک خرده‌فروش محصولات چینی در سطح جهان می‌باشد. شرکت‌های شیائومی و هواوی از شرکای اصلی آن هستند. محصولات آن شامل تلفن‌های همراه، اسباب بازی‌، کامپیوتر و اکسسوری‌های تلفن‌های همراه است. خرید ازbanggood  با کارت شتاب و حساب‌های ایران قابل اجرا نیست بلکه باید یکی از راه‌های پرداخت‌ ارزی را انتخاب کرد و سپس محصول شما را به ایران ارسال می‌کنند.

سایت اتسی Etsy:

سایت اتسی به‌عنوان یکی از برترین وب‌سایت‌های صنایع‌دستی و لوازم دست‌ساز شهرت دارد. Etsy این امکان را فراهم کرده است که خریدار مستقیما با فروشنده در ارتباط باشد. در این بازارچه محصولاتی شامل لباس، زیورآلات، انواع صنایع‌دستی و آثار هنری وجود دارد. باید بدانید که پرداخت‌ها در این سایت به فروشنده‌ها مریوط است یعنی فروشنده‌ها نحوه پرداخت و ارسال را تعیین می‌کنند و اتسی هیچ مسئولیتی برعهده نمی‌گیرد؛ پس به این مورد دقت کافی داشته باشید. معمولا پرداخت از درگاه پی پال راه اول است.

سایت تاینی دیل Tinydeal:

سایت تاینی دیل یکی دیگر از سایت های خرید خارجی چین است که ارسال به ایران را انجام می‌دهد. هدف Tinydeal فروش لوازم الکترونیکی با قیمت ارزان است که شامل تبلت، لوازم برقی منزل، اسباب‌بازی و تجهیزات خودرو است. روش‌های پرداخت متنوعی ندارد اما می‌توان از طریق پی پال که قابل اعتمادترین درگاه در جهان است، اقدام کرد. قطعا با انتخاب شرکت‌های معتبر پرداخت ارزی مانند هوراداکس می‌توانید پرداخت امن و راحتی با درگاه و کردیت کارت‌های مختلف داشته باشید.

جمع‌بندی:

گاهی یک محصول خارجی را نیاز داریم که نمی‌توانیم صرفا برای خرید آن به کشور دیگر سفر کنیم یا هزینه یک محصول برند از فروشگاه‌های خارجی نسبت به مغازه‌های ایرانی مناسب‌تر هستند؛ پس در این شرایط به بهترین سایت های خرید خارجی نیاز پیدا خواهیم کرد. توضیحاتی که داده شد برای راهنمایی شما از چند سایت خارجی بود و لازم به تاکیید است که  که برای ارسال محصولات به داخل ایران باید موضوع تحریم و مرزهای کشور را در نظر گرفت. برخی از این سایت‌ها ارسال مستقیم به ایران را دارند اما اکثریت ندارند. نحوه پرداخت نکته بعدی در سایت های خرید اینترنتی خارجی است که حتما باید به آن توجه کنید تا یکی از روش‌های پرداخت ارزی را دارا باشید که قطعا ما برای کمک در این زمینه آماده ایم. هوراداکس یک سایت معتبر و مورد تایید سازمان کسب و کارهای اینترنتی و سازمان رسانه‌های دیجیتال است.

ما برای آسودگی خاطر شما تلاش می‌کنیم تا تمام امور ارزی را توسط مشاورین متخصص در زمینه نقل و انتقالات بین‌المللی پول انجام دهیم. هوراداکس یک سایت معتبر و مورد تایید سازمان کسب و کارهای اینترنتی و سازمان رسانه‌های دیجیتال است. می‌توانید وارد صفحه تماس با ما شوید یا به واتس اپ هورادکس پیام ارسال کنید. ما برای کمک به شما ، همیشه آنلاین هستیم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *