راهنمای حواله ارز به ایتالیا

حواله ارز به ایتالیا یکی از پر نیاز‌ترین انواع حواله‌های ارزی در میان عزیزان ایرانی است که با توجه به افزایش مهاجرت‌های تحصیلی و اقامتی به این کشور در سال‌های اخیر با تقاضای بیشتری هم مواجه شده. انتقال وجه بین دو کشور ایران و ایتالیا در روز‌های اخیر با توجه به تعداد بسیاری از ایرانیان که به قصد تحصیل، شغل، کارآفرینی، تجارت و‌ … به این کشور سفر می‌کنند، رونق یافته است. که در این راستا برای موفقیت در زمینه حواله ارز و سپردن انجام این پروسه به افراد معتبر پیشنهاد میشود پورتال هوراد اکس را در اولویت خود قرار داده و از طریق خدمات ارائه شده در کوتاهترین مدت زمان و به آسانی حواله به ایتالیا را انجام دهید.

 توجه داشته باشید که شرکت‌ها و پورتال‌های متعددی در زمینه ارسال پول به کشور ایتالیا فعالیت دارند. نوع خدمات، کیفیت امکانات ارائه شده، کارمزد حواله ارز و … برای هر شرکت متغیر است. انتقال پول از ایران به ایتالیا با روش‌های مختلفی قابل اجرا است که در بخش‌های بعدی در مورد روش‌های ارسال و دریافت ارز بحث خواهیم کرد. مخاطبان می‌توانند بر اساس شرایط و موقعیت خود مناسب‌ترین و پرکاربردترین روش را انتخاب کنند.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های ارسال

برای حواله ارز به ایتالیا می‌توانید از روش‌های مختلفی اقدام نموده و در کوتاهترین زمان و به راحتی، مبلغ مد نظر را انتقال دهید. از جمله روش‌های انتقال ارز به ایتالیا می‌توان موارد زیر را نام برد:

• حواله ارز به ایتالیا به صورت حواله داخلی:

حواله در این روش به شرکت یا حساب بانکی شخص انجام شده و اعمال هرگونه قانون از سوی بانک، مسدود شدن و نظارت بر دارایی‌های خارجی وجود نخواهد داشت.

• پرداخت با پی پال:

PayPal سیستم پرداخت آنلاین است و با داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی از جمله تسریع انتقال ارز از محبوب‌ترین روش‌های حواله ارز می‌باشد.

• حواله سپا:

یکی از روش‌های ساده سازی برای نقل و انتقال ارز یورو بوده و با استفاده از این روش می‌توان به هر حساب در هر منطقه از اروپا جهت انتقال یورو اقدام نمود.

• حواله وسترن یونیون به ایتالیا:

این روش به عنوان سریع‌ترین روش‌های انتقال ارز بوده و نیازی به داشتن حساب بانکی بین المللی جهت حواله ارز وجود نخواهد داشت.

• حواله دستی به روم و میلان:

از طریق ارتباطات بین المللی می‌توانید به صورت دستی تا سقف ۲۰۰۰ یورو در روم و میلان به شکل دستی مبلغ را به فرد تحویل دهید.

• داهاشبیل

• اینتل اکسپرس

• اکسپرس مانی

• مانی گرام

راهنمای حواله ارز به ایتالیا

روش‌های دریافت حواله یورو به ایتالیا

گیفت کارت پلی استیشن در انواع مختلف و با اعتبار گوناگون به فروش می‌رسد، هر کدام از انواع آن را با در نظر گرفتن بودجه مد نظر می‌توانید خریداری کنید. از مهمترین انواع این نوع از گیفت کارت‌ها می‌توان موارد زیر را یاد کرد:

• حواله ارز به ایتالیا به صورت حواله داخلی:

کاربران می‌توانند در روش حواله داخلی، وجه مربوطه را به حساب بانکی شخص ارسال و در داخل کشور دریافت حواله را انجام دهد.

• پرداخت با پی پال:

پی پال یکی از کمپانی‌های آمریکایی در زمینه نقل و ارسال وجه به صورت آنلاین بوده و افراد می‌توانند از این طریق به دریافت وجه حواله شده بپردازند.

• حواله سپا:

ابزار پرداخت و دریافت یورو بوده و این امکان را به افراد می‌دهد که با بهره مندی از یک حساب بانکی وجه مربوطه را دریافت نمایند.

• حواله وسترن یونیون به ایتالیا:

با این روش می‌توان به سرعت و فوری جهت انتقال یورو به ایتالیا اقدام کرد.

• حواله دستی به روم و میلان:

حواله ارز به ایتالیا به صورت حواله دستی تا سقف مشخص شده قابل اجرا است و افراد به صورت دستی می‌توانند مبلغ ارسالی را دریافت کنند.

• داهاشبیل

• اینتل اکسپرس

• اکسپرس مانی

• مانی گرام

ارزهای قابل ارسال و دریافت

حواله ارز به ایتالیا از پرتقاضاترین حواله‌های ارزی در سال‌های اخیر بوده است. تنها ارز انتخابی در حواله ارز به ایتالیا، یورو می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای انتقال آسوده و فوری با انتخاب مشاوره هوراداکس و دریافت راهنمایی دقیق، حواله یورو به ایتالیا اقدامات لازم را انجام دهید.

بانکهای رایج برای حواله ارز به ایتالیا

برای حواله پول به ایتالیا می‌توانید از معتبرترین و معروف‌ترین بانکهای این کشور بهره‌مند شوید و با کسب اطلاعات دقیق در خصوص امکانات و خدمات هر یک از بانکها مناسب‌ترین بانک‌های این کشور را در اولویت قرار دهید:

یونی کردیت بانک ایتالیا

بی ان پی پاریبا ایتالیا

بانک پوپولاره دی میلانو ایتالیا

اچ اس بی سی بانک ایتالیا

یونی کردیت

کاربران و مخاطبان می‌توانند از طریق دریافت مشاوره‌های حرفه ای از پورتال هوراد اکس در حواله یورو به ایتالیا قابل اعتمادترین بانک را انتخاب و وجه مربوط را ارسال کنند.

راهنمای حواله ارز به ایتالیا

سوالات متداول

از این طریق می‌توان بدون حساب بانکی در سراسر نقاط جهان به حواله و دریافت ارز اقدام نمود.

نرخ‌های خرید زیر قیمت صرافی ملی محاسبه خواهد شد.

با توجه به معاملات صورت گرفته به صورت همزمان امکان کنسل شدن درخواست وجود نخواهد داشت.

هوراد اکس با تجربه چندین ساله، از معتبرترین شرکت‌های فعال برای مشاوره انتقال ارز و پرداخت آنلاین است.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.