حواله به تاجیکستان

حواله به تاجیکستان به چه صورتی انجام می‌شود و کارمزد آن چقدر است؟ کدام یک از بانک‌های بین‌المللی این کشور برای جابجایی ارز گزینه ‌مناسبی هستند؟ مراحل و مدارک مورد نیاز برای جابجایی ارز به کشور تاجیکستان کدام است؟ در ادامه در نظر داریم به طور کلی اطلاعات مهمی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

روش‌های مختلفی برای جابه‌جایی ارز در بستر اینترنت در دسترس است و هر کدام از آنها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. قبل از انتخاب یک شبکه ‌خاص به منظور جابه جایی ارز به کشور مد نظر، لازم است پارامترهای مختلفی مانند سقف و کف انتقال، کارمزد و سرعت انتقال را در نظر بگیرید. در این صورت می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. هوراداکس با به کارگیری کارشناسان با تجربه و کاردان توانسته است در همه ‌این سال‌ها با ارائه ‌خدمات عالی و کامل در زمینه ‌جابجایی ارز به کشورهای مختلف جهان با استفاده از روش‌های گوناگون در خدمت شما عزیزان باشد. اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل در تلاش آن هستیم که بتوانیم رضایت کامل شما را به دست آوریم. در صورت داشتن هرگونه سوال و راهنمای می‌توانید با ما با شماره‌های موجود و راههای ارتباطی درج شده در تماس باشید و اطلاعات کامل به دست آورید. از مشاوره ‌رایگانی که توسط همکاران ما در اختیار شما قرارخواهدگرفت غافل نباشید.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های حواله به تاجیکستان :

یکی از روش‌های بین المللی انتقال ارز است. برای انتقال یورو سرویس‌های مختلفی با کارایی گوناگون در این زمینه موجود هستند که به کار گیری آن‌ها، شرایط خاصی را می‌طلبد. از جمله مهمترین مهمترین شبکه‌های موجود به منظور ارسال ارز به کشور تاجیکستان می‌توان موارد زیر را نام برد:این روش نیازی به ایجاد حساب بانکی توسط گیرنده وجود ندارد و فرد در مقصد می‌تواند با ارائه پاسپورت خود، مبلغ ارسالی را دریافت نماید.

· وسترن یونیون

· Ria ریا

· حواله سوئیفت

· پی پال

· خرید اینترنتی با کردیت کارت

· مانی گرام

· اکسپرس مانی

برخی از سرویس‌های بین‌المللی به منظور حواله ارز نیازمند افتتاح حساب هستند و این امر می‌تواند پروسه ‌جابجایی ارز را افزایش دهد. اما سرویس‌هایی چون وسترن یونیون و پی پال از آن بی‌نیاز هستند. وسترن یونیون برای حواله فوری بسیار مناسب است و البته دریافت هزینه بیشتری برای حواله فوری و انتقال سریع پول دریافت می‌کند. سوئیفت نیز برای حواله مبلغ بالا مناسب است که کمترین کارمزد را برای مبالغ بالا دریافت می‌کند. به همین ترتیب، هر روش حواله شرایط خاصی دارد که می‌توانید با مشاوره از آن‌ها مطلع شوید.

حواله ارز به تاجیکستان

روش‌های دریافت:

flag tajikistan

· وسترن یونیون

· پی پال

· Ria ریا

· مانی گرام

· حواله سوئیفت

· اکسپرس مانی

• اینتل اکسپرس

• اکسپرس مانی

• مانی گرام

• کرونای زلوتای

ارزهای قابل ارسال و دریافت

دلار

حواله ارز به تاجیکستان

عوامل موثر در انتخاب روش حواله

به‌منظور انتخاب مناسب‌ترین شبکه باید پارامترهای مختلفی برای حواله ارز در نظر گرفته شود. از جمله مهمترین عوامل موثر در انتخاب یک سرویس جهانی برای جابجایی ارز به کشور تاجیکستان می‌توان موارد زیر را نام برد:

tajikistan 2

· کشور مقصد

· نوع ارز

· کشور مبدا

· مقدار ارز

· کارمزد

. سرعت انجام حواله

پارامترهای نام برده شده می‌تواند نتیجه ‌موثری برای انتخاب یک شبکه بین‌المللی برای جابجایی ارز داشته باشد. همکاران ما با تجربه و تخصص کافی که در این زمینه دارند، می‌توانند گزینه ‌مناسبی را برای شما معرفی کنند.

بانک‌های مد نظر برای حواله به تاجیکستان

Orionbank

Tajikbankbusiness

Aviabank

Vnesheconombank

Tajbank

East Credit Bank

Agroinvestbank

Tajprombank

Central Asian Bank

مراحل حواله به تاجیکستان به چه صورت است ؟

· استعلام قیمت

· ثبت نام

· تایید مجدد

· دریافت رسید

از مزایا ‌حواله به تاجیکستان با استفاده از هوارداکس چیست ؟

هوراداکس تجربه بسیاری در زمینه‌های بین‌المللی دارد که با توجه به شرایط فعلی و قوانین مختلف که مداما نیز در حال تغییر هستند، بسیار حیاتی و باارزش است. بنابرانی می‌توانیم به شما اطمینان بدهیم برای هر امری، راهکاری داریم. از جمله مزایای حواله ارز به تاجیکستان با استفاده از خدمات هوراداکس می‌توان موارد زیر را نام برد:

امکان ارسال به بانک‌های مختلف

· فرصت حواله داخلی

· مدت زمان کوتاه

· کمترین کارمزد

· بیشترین اطمینان برای کاربران

حواله ارز به تاجیکستان

سوالات متداول

  • می توانید اطلاعات کامل در مورد هزینه حواله به تاجیکستان را ، با توجه به مقدار ارزر مورد نظراتن برای جا به جایی ، از طریق روش‌های ارتباطی با هوراداکس که در صفحه تماس با ما درج شده است ، به دست آورید.

  • برای زیر ۱۰۰ دلار ، ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار
  • برای ۱۰۰۰ دلار به بالا ، ۱۲ درصد زیر قیمت بازار
  • ۱۰۰ دلار به بالا

  •  هوراد اکس با بهره‌مندی از نماد اعتماد که خود نشانی از کیفیت خدمات است، بهره‌مندی از یک تیم کاملا حرفه‌ای و مجرب، با ارئه خدمات بسیار باکیفیت و همچنین اخذ کارمزدهای بسیار مناسب، توانسته است طی سال‌های کاری خود، رضایت و اعتماد مشتریان بسیاری را به دست آورد. با استفاده از مشاوره رایگان ما، پاسخ تمام سوالات خود را دریافت خواهید کرد. همین حالا اقدام کنید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.