معرفی گیفت کارت skype

گیفت کارت skype یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو برای خرید از اسکایپ بوده و در قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی طراحی و عرضه می‌گردد. همانطور که می‌دانید اسکایپ یکی از قدرتمندترین نرم افزارها بر پایه تماس اینترنتی و مکالمه آنلاین می‌باشد. این سرویس به شرکت مایکروسافت تعلق داشته و ویژگی‌های کم‌نظیر بسیاری را داراست. این نرم افزار، سرویس ویدئو کنفرانس بر پایه ویدئو استریم بوده و امکانات عالی را در اختیار مخاطبان و کاربران قرار می‌دهد به گونه‌ای که می‌توان گفت با بهره‌مندی از این سرویس هیچ گونه محدودیت پلتفرم نخواهید داشت.

 هرچه درباره مزیت‌ها و قابلیت‌های این نرم افزار صحبت کنیم باز هم کم خواهد بود چرا که با اسکایپ می‌توانید پیام متنی، پیام صوتی ارسال کرده و قادر به ارسال پیام صوتی و تصویری، ایجاد مکالمه صوتی و تصویری با بهترین کیفیت و سرعت بالا خواهید بود. مخاطبان می‌توانند برای شارژ اکانت اسکایپ خود از گیفت کارت اسکایپ استفاده نمایند. با بهره‌مندی از این نوع گیفت کارت می‌توانید به صورت نامحدود با سراسر نقاط دنیا تماس برقرار کنید. به علاوه می‌توانید با استفاده از گیفت کارت skype به دریافت شماره ورودی نیز اقدام نمایید. مخاطبان و کارفرمایان می‌توانند برای خرید این نوع گیفت کارت از مشاوران هوراداکس راهنمایی لازم را دریافت نموده و در کوتاهترین مدت زمان این کارت اعتباری را دریافت و مورد استفاده قرار دهند.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

معرفی گیفت کارت skype

انواع گیفت کارت skype

گیفت کارت skype با توجه به کاربردهای بسیار زیاد نرم‌افزار اسکایپ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و افراد می‌توانند با در اختیار داشتن این کارت اعتباری از ویژگی‌های بسیاری بهره‌مند شوند. با توجه به اعتباری که برای این گیفت کارت در نظر گرفته شده است کاربران می‌توانند آن را در اعتبار ۱۰ دلاری و ۲۵ دلاری و ۱۰ پوندی انگلیس تهیه نمایند. کاربران می‌توانند گیفت کارت اسکایپ را برای دوستان و نزدیکان خود به عنوان هدیه در نظر بگیرند. از جمله مزیت‌ها و ویژگی‌های Skype Gift Card می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایجاد تماس گروهی همزمان با بیش از ۲۵ نفر

تماس تلفنی به موبایل و تلفن ثابت به سراسر نقاط جهان

کسب و دریافت شماره اختصاصی اسکایپ

امکان تماس مستقیم متنی و صوتی با افرادی که این نرم افزار را ندارد

داشتن هزینه‌های بسیار پایین

موارد مورد استفاده از گیفت کارت skype

گیفت کارت skype برای استفاده در نرم افزار اسکایپ کاربرد قابل توجهی را دارا بوده و با در اختیار داشتن این گیفت کارت افراد می‌توانند حساب کاربری خود را شارژ کنند. هم چنین از مزیت‌های این نوع گیفت کارت می‌توان به برقراری تماس با افرادی که این نرم افزار را ندارند اشاره نمود که به صورت صوتی،تصویری یا تماس متنی می‌توانند ارتباط برقرار کنند و هزینه این تماس را با گیفت کارت اسکایپ خود پرداخت کنند. از دیگر قابلیت‌هایی که کمپانی اسکایپ در اختیار کاربران قرار می‌دهد می‌توان به بهره‌مندی از وای فای عمومی اسکایپ از طریق خرید گیفت کارت اسکایپ اشاره نمود. به گونه ای که می‌توان از طریق هات اسپات‌های این نرم‌افزار به اینترنت وصل شد و تماس‌های خود را انجام داد.

نحوه تهیه گیفت کارت skype

برای خرید گیفت کارت skype میتوانید از شرکت‌های فعال در این زمینه کمک گرفته و در کوتاهترین مدت زمان و با خیال راحت این نوع کارت اعتباری را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. در این میان شرکت هوراداکس که یکی از قابل اعتماد‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه مشاوره تهیه gift card است، با بهره‌مندی از مشاوران مجرب می‌تواند بهترین گزینه را پیش روی شما قرار دهد. کارفرمایان برای دریافت این کارت اعتباری نیاز به اکانت با آی دی غیر از ایران دارند. در صورت مشاهده آی دی ایران، تقاضای فرد رد شده و کارت اعتباری غیر فعال خواهد شد. از این رو برای طی کردن مراحل تهیه و خرید گیفت کارت اسکایپ بهتر است از یک شرکت معتبر کمک بگیرید.

گیفت کارت skype

سوالات متداول

در این بخش می‌خواهیم شما عزیزان را با برخی از سوالات متداول در خرید گیفت کارت اسکایپ که برای برخی از کارفرمایان جای سوال می‌باشد آشنا کنیم. بدون تردید با کسب اطلاعات گسترده در این خصوص می‌توانید از کاربرد و نحوه استفاده از این کارت اعتباری آگاهی یابید.

 از جمله سوالات متداول و رایج در این خصوص می‌توان موارد زیر را ذکر کرد:

با توجه به این که این نوع گیفت کارت یک محصول مجازی بوده و استفاده از آن در هر لحظه ممکن می‌باشد از این رو پس از دریافت کد گیفت کارت امکان تعویض آن وجود نخواهد داشت.

 اغلب این گیفت کارت‌ها بدون تاریخ انقضاء هستند. بنابراین استفاده از آنها به زمان خاصی محدود نبوده و بهترین گزینه برای هدیه به دوستان می‌باشند.

توجه داشته باشید که به جز هزینه خرید دلاری، هیچ هزینه دیگری نداشته و در زمان صدور گیفت کارت بر اساس نرخ دلار روز هزینه صدور آن محاسبه می‌شود.

تقاضای خرید گیفت کارت هیچ کارمزدی را به همراه ندارد.

کارفرمایان می‌توانند همین الان با ورود به سایت رسمی هوراداکس و ثبت تقاضای خود با همکاران و مشاوران مجرب تماس برقرار نموده و اطلاعات لازم از مراحل تهیه این کارت را به دست آورند.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.