هر آنچه در مورد حواله به کنیا باید بدانیم

معرفی حواله به کنیا

حواله ارز به کنیا

کنیا کشوری در شرق آفریقا بوده و با داشتن جمعیتی بالغ بر ۵۰ میلیون نفر از نظر سطح اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار دارد. روابط بین ایران و کنیا از سال ۱۹۷۱ بسیار صمیمی و تنگاتنگ شده است. تبادلات مالی بسیاری بین این دو کشور اجرا شده به گونه‌ای که می‌توان گفت تبادل و معاملات مالی با کنیا از اهمیت قابل‌توجهی برای کشورمان به دنبال دارد.

در ادامه مقاله سعی بر آن خواهیم داشت اطلاعاتی دقیق از نحوه حواله دلار به کنیا، مدت زمان حواله ارز، بانک‌های مدنظر در کنیا برای انتقال ارز و رایج‌ترین سوالات در این خصوص ارائه دهیم.

 مراحل حواله به کنیا شرایط خاص خود را می‌طلبد که مشتریان و کاربران می‌توانند با دریافت مشاوره‌های به روز و دقیق در این راستا، مراحل آن را نهایی کنند.

 لطفا با ما همراه باشید. 

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های ارسال حواله به کنیا

• وسترن یونیون:

یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌های حواله ارز به کنیا بوده و با توجه به کارمزد مناسب و قابلیت‌هایی که دارا است، در زمان کوتاه و با امنیت بالا ارز را انتقال میدهد.

• ریا Ria :

شرکت ریا دارای ۳۱۵۰۰۰ شعبه فعال در بیش از ۱۵ کشور جهان بوده و ارسال ارز به سراسر نقاط جهان را به خوبی انجام می‌دهد. مشتریان می‌توانند با بهره‌مندی از این سرویس بالاتر از ۱۰۰۰ دلار را در یک شبانه روز انتقال دهند.

• داهابشیل Dahabshil :

داهابشیل به دلیل رسیدگی سریع به درخواست مشتریان و امکانات درجه یک این سرویس را مشهور کرده است و به منظور حواله دلار به کنیا امکانات بسیاری را به همراه دارد.

• اینتل اکسپرس

• مانی گرام

• اکسپرس مانی

حواله به کنیا

روش‌های دریافت

وسترن یونیون

ریا Ria

داهابشیل Dahabshil

• اینتل اکسپرس

• مانی گرام

• اکسپرس مانی

ارزهای قابل ارسال و دریافت

دلار

ارز‌ قابل انتقال به کشور کنیا دلار است. قبل از اقدام به حواله به کنیا پیشنهاد می‌شود از طریق پشتیبانی و مشاوران حواله، اطلاعات دقیقی را در این راستا به دست آورید.

بانک‌های مد نظر برای حواله به کنیا

Bank of boroda

Bank of india

Barclays bank

Citibank

Dubai Islamic bank

Eco bank

Guaranty trust bank

حواله به کنیا

مدارک مورد نیاز برای حواله به کنیا

Bank Name

Account Number

(Swift (BIC

Account Holder Name

Account Holder Address

Bank Address

رایج‌ترین روش حواله به کنیا

مراحل حواله به کنیا به چه صورت است ؟

استعلام قیمت

ثبت نام

تایید مجدد

دریافت رسید

از مزایا حواله به کنیا با استفاده از هوارد اکس چیست ؟

امکان ارسال به بانک‌های مختلف

فرصت حواله داخلی

مدت زمان کوتاه

کمترین کارمزد

بیشترین اطمینان برای کاربران

حواله به کنیا

سوالات متداول

  • می توانید اطلاعات کامل در مورد هزینه‌های درخواستی با توجه به مقدار اولیه مبلغ مد نظر را از طریق ارتباط با راه‌های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما، به دست آورید.

  • ۱۰۰ دلار به بالا

  • هوراد اکس با داشتن تجربه بسیار بالا، سابقه کاری درخشان و کسب نماد الکترونیکی، توانسته است مود توجه و پسند بسیاری از مشتریان قرار گیرد. هوراد اکس در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین مراکز مشاوره در زمینه حواله ارز شناخته می‌شود.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.