هر آنچه در مورد حواله به جزایر قناری باید بدانید

معرفی حواله به جزایر قناری

 آیا اطلاعاتی دقیق از نحوه حواله دلار به جزایر قناری دارید؟ آیا می‌دانید برای انتقال سریع و فوری ارز مد نظر به جزایر قناری بایستی از کدام روش بهره‌مند شوید؟ آیا از نرخ قیمت و کارمزد جابجایی ارز در سطح بین‌المللی آگاه هستید؟

قطعا بسیاری از گردشگران و توریست‌ها با این جزایر رویایی و بسیار دیدنی آشنا می‌باشند و یا حداقل نام آن را شنیده‌اند که علاقه مند و خواهان سفر و اقامت در این جزایر هستند. در این خصوص نیاز به حواله دلار به جزایر قناری از جمله نیازمندی‌های مسافران به شمار می‌رود که به این منظور بایستی با انتخاب صحیح‌ترین شیوه و روش در امنیت بالا و سریع‌ترین مدت زمان برای ارسال دلار را به حساب بانکی فرد از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد.

جزایر قناری تشکیل شده از هفت جزیره در اقیانوس اطلس بوده و این هفت جزیره شامل لاپالما، تنه ریف، لانزواروته، ال هیرو، فوئه رته ونتورا، لاگومرا و گرن کاناریا می‌باشد. در سفر به این جزیره تفریحی و توریستی به همراه داشتن ارز کافی و مناسب از جمله ضرورتهای سفر برای مسافران می‌باشد.

در نظر داشته باشید که برای انتقال دلار به جزایر قناری روش‌ها و سرویس‌های مختلفی را در پیش روی خواهید داشت که هر یک از شیوه‌ها برای شرایط مختلف مناسب بوده و مخاطبان می‌توانند بر اساس موقعیت خود یکی از بهترین راه و روش‌ها را در اولویت خود قرار دهند.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های ارسال حواله به جزایر قناری

• وسترن یونیون:

این سیستم طی سالهای گذشته با ارائه امکانات درجه یک و عملکرد بسیار بالا توجه بسیاری از مخاطبان را به دست آورده است و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین سرویس‌های جابجایی ارز در سطح بین المللی شناخته می‌شود که بدون نیاز به حساب بانکی و در امنیت بسیار بالا قابل انجام می‌باشد.

• سوئیفت swift:

شبکه سوئیفت یکی از محبوب‌ترین سرویس‌هایی می‌باشد که پاسخگوی نیاز بانک‌ها برای نقل و انتقال پول از کشوری به کشور دیگر بوده و با توجه به مزیت‌هایی که داراست به عنوان یکی از امن‌ترین شبکه‌های فعال در زمینه تراکنش مالی شناخته شده است. استفاده از این سرویس برای حواله دلار به جزایر قناری یکی از بهترین روش‌های پیش روی بوده و با کارمزد بسیار مناسب قابل اجرا می‌باشد. تراکنش‌های انجام شده در این سرویس طی ۱ الی ۳ روز کاری به نتیجه رسیده و گیرنده با ارائه مدارک و مشخصات مربوطه می‌تواند وجه انتقالی را دریافت نماید.

• پیپال paypal:

یکی از سرویس‌های پرداخت و انتقال آنلاین ارز در سطح جهانی می‌باشد که این امکان را به کاربران خود می‌دهد در هر نقطه از دنیا با ایجاد حساب‌های الکترونیکی در اسرع وقت به نقل و انتقال پول بپردازند و در شبکه‌ای بسیار امن و سریع به انجام تراکنش‌های مالی مشغول شوند.

• حواله ریا Ria:

به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه انتقال و جابجایی ارز محسوب می‌شود که با داشتن شعبه‌های فعال در بسیاری کشورهای جهان، مورد توجه و انتخاب بسیاری از مخاطبان و مسافران واقع می‌باشد. از طریق این سرویس در طی یک شبانه روز می‌توانید تا سقف ۳۰۰۰ دلار تراکنش انجام دهید.

حواله ارز به جزایر قناری

روش‌های دریافت پول از جزایر قناری

وسترن یونیون

حواله سوئیفت

پی پال

حواله Ria

ارزهای قابل ارسال و دریافت

دلار

حواله ارز به جزایر قناری

بانک‌های مد نظر برای حواله به جزایر قناری

Inversis Bank

Office ARUCAS

Barclays Arrecife

Banco Español de Credito

مدارک مورد نیاز برای حواله به جزایر قناری

• Bank Name

• Account Number

• (Swift (BIC

• Account Holder Name

• Account Holder Address

• Bank Address

نحوه حواله به جزایر قناری به چه صورت است ؟

· استعلام قیمت

· ثبت نام

· تایید مجدد

· دریافت رسید

از مزایا حواله به جزایر قناری با استفاده از مشاوره هوارداکس چیست ؟

امکان ارسال به بانک‌های مختلف

· فرصت حواله داخلی

· مدت زمان کوتاه

· کمترین کارمزد

· بیشترین اطمینان برای کاربران

حواله ارز به جزایر قناری

سوالات متداول

  • برای کسب اطلاع از کارمزد ها با پشتیبانی در تماس باشید.

  • ۱۰۰ دلار به بالا

  • هوراد اکس از معتبرترین مراکز خدماتی در خصوص امور بین‌المللی بوده و با بهره‌مندی از کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای و مجرب، تجربه چندین ساله و دارا بودن نماد اعتماد که خود نشان کیفیت و امنیت بالا در خدمات آن است، سال‌هاست در کنار شماست.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.