هر آنچه در مورد حواله به نپال باید بدانید

معرفی حواله دلار به نپال

 برای حواله دلار به نپال چه روش‌هایی وجود دارد؟ از چه طریقی می‌توان پروسه انتقال ارز به نپال را در سریع‌ترین زمان به ثبت رساند؟

نپال کشوری در آسیا و واقع در شمال هندوستان است که با جمعیت ۲۹ میلیونی و واحد پول روپیه نپال از محبوب‌ترین سرزمین‌هایی به شمار می‌رود که برای مهاجرت و اقامت در میان افراد مختلف جهان مورد انتخاب قرار می‌گیرد. در این میان قابلیت حواله ارز به نپال از جمله موضوعاتی است که برای مهاجران و افرادی که قصد اقامت دائم و موقت در این کشور را دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. در این راستا کسب اطلاعات به‌روز و دقیق از مشاورین و کارشناسان، امری بسیار ضروری است. پورتال‌های مختلفی با خدمت رسانی در زمینه انتقال ارز و دلار فرایند انتقال ارز را آسان کرده و افراد می‌توانند بدون درگیری با سختی‌ها و دشواری‌ها در زمان بسیار کم مبلغ مدنظر را به مقصد انتقال خواهند داد. هوراد اکس یکی از معتبرترین پورتال‌هایی است که در طی فعالیت‌های خود توانسته است مورد توجه بسیاری از مخاطبان واقع شده و در حال حاضر از پرطرفدارترین و پر انتخاب‌ترین سایت‌های خدماتی ارزی در ایران محسوب می‌شود.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های ارسال حواله دلار به نپال

وسترن یونیون:

یکی از قدیمی‌ترین راه‌های جابجایی ارز در سطح بین المللی بوده و قابلیت انتقال ارز به اغلب کشورها و شهرهای جهان را داراست. در این روش حواله دلار نیازی به حساب بانکی نبوده و این یکی از محبوب‌ترین مزیت‌های وسترن یونیون است. · حواله سوئیفت : برای انتقال دلار بین بانکی می‌توانید از سرویس سوئیفت استفاده کرده و به صورت امن و بدون نگرانی مبلغ مدنظر خود را به هر کجای دنیا انتقال دهید.

پی پال :

پی پال یکی از مشهور‌ترین سرویس‌های جابجایی ارز و بزرگترین پذیرندگان پرداخت آنلاین در سطح جهان است.

ریا Ria :

به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در حوزه انتقال و جابجایی ارز، از خدمات درجه یک بهره‌مند بوده و با هدف تسهیل ارسال پول، نمایندگی‌های بسیاری نیز در سطح جهان دارد.

Xpress money :

اکسپرس مانی یکی از فوری‌ترین روش‌های انتقال ارز بوده و با داشتن نمایندگی در بیش از ۱۷۰ کشور جهان از پرطرفدارترین روش‌های جابجایی و حواله به شمار می‌رود.

MoneyGram :

یکی از راحت‌ترین و ساده‌ترین روش‌های انتقال ارز به صورت بین‌المللی است و افراد می‌توانند در هر نقطه از دنیا با بهره‌مندی از این سرویس در زمان کمی ارز مدنظر را ارسال نمایند.

خرید اینترنتی با کردیت کارت :

مخاطبان می‌توانند با استفاده از کردیت کارت خرید خود از تمام سایت‌های خارجی را به صورت آنلاین، با کمترین کارمزد و بدون نگرانی انجام دهند.

حواله ارز به نپال

روش‌های دریافت پول از نپال

وسترن یونیون

حواله سوئیفت

پی پال

Xpress money

Moneygram

ریا Ria

ارزهای قابل ارسال و دریافت

دلار

حواله ارز به نپال

بانک‌های مد نظر برای حواله دلار به نپال

Nabil bank ltd

Nepal investment bank ltd

Nepal sbi bank ltd

Everest bank ltd

مدارک مورد نیاز برای حواله به نپال

• Bank Name

• Account Number

• (Swift (BIC

• Account Holder Name

• Account Holder Address

• Bank Address

مراحل حواله به نپال به چه صورت است ؟

· استعلام قیمت

· ثبت نام

· تایید مجدد

· دریافت رسید

از مزایا ی حواله دلار به نپال با استفاده از هوارد اکس چیست ؟

امکان ارسال به بانک‌های مختلف

· فرصت حواله داخلی

· مدت زمان کوتاه

· کمترین کارمزد

· بیشترین اطمینان برای کاربران

حواله ارز به نپال

سوالات متداول

  • می توانید اطلاعات کامل در مورد هزینه‌های درخواستی را با توجه به مقدار اولیه مبلغ مد نظر و روش حواله انتخاب شده، از طریق ارتباط با کارشناسان مجرب و خبره هوراداکس به دست آورید.

  • برای زیر ۱۰۰ دلار ، ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار

    برای ۱۰۰۰ دلار به بالا ، ۱۲ درصد زیر قیمت بازار

  • ۱۰۰ دلار به بالا

  • هوراد اکس با داشتن نماد اعتماد ، همچنین بهره‌مندی از کادری باتجربه و حرفه‌ای در امور بین‌المللی، خدمات درجه یک را در کوتاهترین مدت زمان به شما عزیزان ارائه می‌کند. مخاطبان و افراد می‌توانند با برقراری تماس از کارشناسان و مشاوران مجرب و حرفه ای هوراد اکس پاسخ سوالات خود را جویا شده و از مراحل و روش‌های انتقال دلار و مدارک دقیق کسب اطلاعات نمایند. در تمام مراحل کار، درکنارتان هستیم.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.