نکات حواله به مصر

 

 معرفی حواله به مصر

اگر به دنبال راهی برای ارسال پول به نزدیکان و یا شرکت‌های خاصی در کشور مصر هستید و یا قرار است هزینه‌ای را از این کشور دریافت کنید، روش‌های مختلفی برای حواله به مصر در دسترس است که هر کدام از آنها دارای مزایای ویژه‌ای هستند. از بین همه روش‌های موجود برخی از آنها پرکاربرد، برخی پرهزینه‌تر، برخی سریع‌تر و برخی امن‌تر هستند.

در ادامه در نظر داریم به طور کلی به بررسی برخی از مهمترین سرویس‌های موجود برای حواله به مصر بپردازیم.

در بخش نهایی نیز سعی کرده ایم به برخی از مهمترین پرسش‌هایی که کاربران ممکن است مد نظر داشته باشند، بپردازیم.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های ارسال حواله به مصر

در ادامه به بررسی سرویس‌های پرکاربرد حواله به مصر خواهیم پرداخت. هر یک از این روش‌ها می‌تواند با توجه به شرایط خاص، مزیت‌های ویژه و البته چالش‌های خاصی به همراه داشته باشد. از مهمترین روش‌های موجود برای ارسال حواله به این کشور می‌توان موارد زیر را نام برد:

- وسترن یونیون :

وسترن یونیون یکی از سرویس‌های محبوب جهانی می‌باشد که توانسته است با ارائه امنیت بالا و البته سرعت بسیار زیاد، توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند. برای بهره‌مندی از مزیت سرویس وسترن یونیون نیازی به افتتاح حساب نیست. اگر چه به کارگیری این شبکه در کشورمان برای هموطنان عزیز با محدودیت‌های خاصی رو‌به‌رو است، اما راهکارهای مناسبی نیز وجود دارد.

- سوئیفت :

در مقایسه با سایر روش‌های موجود، سویفت معمولا هزینه مقرون به صرفه تری را درخواست می‌کنند ولی مدت زمان بیشتر را برای جابجایی ارز نیازمند است.

- کرونای زلوتای

- کانتکت

- اینتل اکسپرس

- مانی گرام

- اکسپرس مانی

حواله به مصر

روش‌های دریافت ارز از مصر

o سوئیفت

o وسترن یونیون

o کرونای زلوتای

o کانتکت

o اینتل اکسپرس

o مانی گرام

o اکسپرس مانی

ارز‌های قابل حواله به مصر

دلار

حواله به مصر

بانک‌ها

Enjaz Bank

Saudi American Bank

Al-Rajhi Bank

مدارک مورد نیاز برای حواله به مصر

• Bank Name

• Account Number

• (Swift (BIC

• Account Holder Name

• Account Holder Address

• Bank Address

مراحل حواله ارز به مصر چیست؟

o استعلام قیمت

o ثبت نام

o تایید مجدد

o دریافت رسید

مزیت حواله به مصر با هوراد اکس چیست ؟

با بهره‌مندی از خدمات ویژه هوراد اکس می‌توانید به راحتی و با اطمینان کامل مراحل مربوط به حواله ارز به مصر را نهایی کنید. از جمله مزایای کار با مشاوران هوراد اکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

o امکان ارسال به بانک‌های مختلف

o فرصت حواله داخلی

o مدت زمان کوتاه

o کمترین کارمزد حواله

o بیشترین اطمینان برای کاربران

حواله به مصر

سوالات متداول

  • امکان تحویل رسید بین یک تا سه روز کاری می‌باشد

  • حداقل مبلغ برای ارسال حواله به مصر ۱۰۰ دلار می‌باشد

  • برای کسب اطلاعات کامل در مورد حواله به مصر با توجه به مبلغ ارز مد نظر می‌توانید اطلاعات کامل را از طریق کارشناسان ما به دست آورید.

  • هوراد اکس با بهره‌مندی از یک تیم کاملا حرفه‌ای و البته دریافت نماد اعتماد الکترونیکی مفتخر است در همه این سال‌ها با ارائه خدمات عالی در خدمت شما عزیزان باشد، همچنین رضایت و اعتماد خاطر تمام مشترین بزرگ و شخصی را، به دست آورد. شما می‌توانید به راحتی مراحل مربوط به انتقال ارز به سراسر دنیا را به کارشناسان با تجربه و کاردان ما بسپارید.

     از مشاوره رایگانی که همکاران ما به منظور انتخاب مناسب‌ترین روش‌های ارسال حواله به مصر در اختیار شما قرار خواهند داد، غافل نشوید. رضایت شما، سرمایه ماست.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.