معرفی حواله به مالدیو

مالدیو کشوری است بسیار زیبا و رویایی که به بهشت استوایی نیز شناخته می‌شود. این کشور امروزه مقصد سفر و تفریح بسیاری از توریست‌ها و گردشگران قرار گرفته است و اغلب افراد برای کسب‌و‌کار و راه‌اندازی شغل مناسب با درآمد عالی، این کشور را در اولویت انتخاب‌های خود قرار می‌دهند. در این خصوص حواله ارز و جابجایی پول و انجام تراکنش‌های مالی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و از مسائل بسیار ضروری به شمار می‌رود.

مخاطبان می‌توانند برای جابجایی ارز از روش‌ها و سرویس‌های مختلفی استفاده کنند. در نظر داشته باشید که برای انتخاب هر یک از روش‌ها بایستی شرایط و موقعیت مربوط را داشته باشید به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام به انتخاب روش حواله ارز اطلاعاتی از مشاوران هوراداکس به دست آورید. همچنین از دیگر نکات مهم در این راستا می‌توان به کارمزدهای مختلف و مدت زمان نیاز برای انتقال ارز اشاره نمود که هر یک بر اساس کیفیت سرویس دهی در رنج قیمت‌های مختلف محاسبه می‌شوند.

 کاربران می‌توانند با در نظر داشتن هر گونه سوال برای دریافت خدمات جابجایی ارز با ما با راههای ارتباطی موجود از جمله چت و یا شماره‌های درج شده در تماس باشید.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

از جمله عوامل موثر در انتخاب یک شبکه یا سرویس خاص برای حواله به مالدیو می‌توان موارد زیر را نام برد:

. کشور مقصد
· کشور مبدا
· کارمزد
· نوع ارز
· مقدار ارز
. سرعت انتقال ارز

مشاوران با تجربه و حرفه‌ای هوراداکس با در اختیار داشتن تخصص کاری بالا، بهترین راه و شیوه‌ها را برای مخاطبان پیشنهاد نموده و بدون تردید افراد می‌توانند با طی کردن پروسه‌ای که مورد تایید مشاوران هوراداکس است بهترین نتیجه را دریافت کنند.

از جمله سرویس‌های بین المللی به منظور حواله به کشور مالدیو می‌توان موارد زیر را نام برد:

وسترن یونیون

Ria ریا

حواله سوئیفت

پی پال

خرید اینترنتی با کردیت کارت

مانی گرام

اکسپرس مانی

حواله ارز به مالدیو

روش‌های دریافت:

وسترن یونیون

Ria ریا

حواله سوئیفت

پی پال

مانی گرام

اکسپرس مانی

ارزهای قابل ارسال و دریافت

دلار

حواله ارز به مالدیو

بانک‌های مد نظر برای حواله به مالدیو

• BANK OF MALDIVES

• HABIB BANK LIMITED

• STATE BANK OF INDIA

• MALDIVES MONETARY AUTHIRITY

• BANK OF CEYLON

مدارک مورد نیاز برای حواله به مالدیو

• Bank Name

• Account Number

• (Swift (BIC

• Account Holder Name

• Account Holder Address

• Bank Address

رایج‌ترین روش حواله به مالدیو

حواله به روش سوئیفت و وسترن یونیون از پرکاربردترین روش‌هایی هستند که پیش روی مخاطبان قرار دارند و با توجه به مزیت‌هایی از جمله کارمزد مناسب و امنیت عالی توانسته اند مورد پسند بسیاری از کاربران و متقاضیان قرارگیرند. در روش وسترن یونیون بدون نیاز به افتتاح حساب بانکی با سرعت بالا می‌توان اقدامات لازم را برای حواله انجام داد. همچنین در روش سوئیفت با پرداخت کارمزد بسیار ارزان می‌توان حواله خود را با سقف بالا انجام داد.

مراحل حواله به مالدیو به چه صورت است ؟

· استعلام قیمت

· ثبت نام

· تایید مجدد

· دریافت رسید

از مزایای حواله به مالدیو با استفاده از هوارد اکس چیست ؟

امکان ارسال به بانک‌های مختلف

· فرصت حواله داخلی

· مدت زمان کوتاه

· کمترین کارمزد

· بیشترین اطمینان برای کاربران

حواله ارز به مالدیو

سوالات متداول

  • می‌توانید اطلاعات کامل در مورد هزینه‌های درخواستی برای حواله به مالدیو با توجه به مقدار اولیه مبلغ مد نظر را از طریق ارتباط با شماره درج شده و صفحه تماس با ما به دست آورید.

  • برای زیر ۱۰۰ دلار ، ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار

    برای ۱۰۰۰ دلار به بالا ، ۱۲ درصد زیر قیمت بازار

  • ۱۰۰ دلار به بالا

  • هوراداکس سالهاست در زمینه امور مربوطه فعالیت داشته و تجربه بسیار زیادی دارد. همچنین از کادری مجرب و کاردان و نماد اعتماد بهره‌مند است که خود نشان از کیفیت بالا و امنیت خدمات ارائه شده دارد. مفتخریم طی تمام این سال‌ها، مشتریان بسیاری را در مراحل مختلف همراهی کرده‌ایم و موفق به جلب اعتماد و رضایت آن‌ها شده‌ایم. اعتماد شما، بزرگترین سرمایه ماست.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.