حواله به سنگاپور و تمامی نکات لازم جهت انجام آن

مقدمه حواله به سنگاپور

حواله به سنگاپور

کشور سنگاپور، کوچکترین کشور قسمت جنوب شرقی آسیا بوده و در جنوب شبه جزیره مالایا و شمال خط استوا قرار دارد. به سنگاپور، نیویورک قاره آسیا گفته می‌شود و این نام گذاری اصلا بی‌دلیل نیست. سنگاپور یک کشور ثروتمند و مدرن است که از گردشگری، تمدن و سلامت سیستم اداری، در رده پیشرفته‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.

کشور سنگاپور تنها دو همسایه دارد: مالزی و اندونزی. پایتخت آن شهر سنگاپور بوده و از نظر گردشگری، جزء چند کشور نخست قاره آسیا قرار می‌گیرد.

در این مقاله قرار است به این مسئله بسیار مهم بپردازیم که ارسال حواله به سنگاپور از چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟ چه نوع وجوهی را می‌توان به سنگاپور ارسال کرد؟ و چه میزان کارمزد به این اقدامات تعلق می‌گیرد؟ با ما همراه باشید. 

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

ویژگی‌های حواله به سنگاپور

• انتقال حواله یورو به سنگاپور در کمترین زمان

• انتقال حواله یورو از داخل کشور سنگاپور

• ارسال پول به تمامی بانک‌ها و موسسات مالی معتبر و رسمی سنگاپور

• انتقال وجه به‌صورتی کاملا مطمئن

مراحل ارسال حواله به سنگاپور

با انجام مراحل زیر، خواهید توانست که به سادگی و با روشی ایمن، حواله یورو را به سنگاپور ارسال کنید:

• استعلام قیمت:

یک تماس ساده با کارشناسان شرکت هوراد اکس برقرار کنید و از آخرین قیمت‌های مربوط به ارسال حواله یورو به سنگاپور مطلع شوید.

• ثبت نام:

بعد از تکمیل ثبت نام خود در سیستم، هویت خود را تایید نمایید.

• تایید مجدد:

پس از برداشتن گام پیش و تایید شدن هویت، مبلغ حواله یورو مورد نظر خود و دیگر جزئیات را وارد نمایید.

• تحویل رسید:

در آخرین مرحله و پس از گذشت یک تا چهار روز کاری، یک رسید تایید به دست شما خواهد رسید.

حواله ارز به سنگاپور

روش‌های ارسال یورو به سنگاپور

• حواله به سنگاپور با وسترن یونیون:

وسترن یونیون را می‌توان یک شبکه مالی در نظر گرفت که در سرتاسر جهان فعالیت می‌کند. وظیفه این شبکه مالی، ساده‌تر کردن روند انجام تراکنش‌های مالی و کوتاه‌تر کردن زمان آنهاست. اما برای حواله پول به سنگاپور از طریق وسترن یونیون چه باید کرد؟ کافی است که به یکی از شعبه‌های وسترین یونیون مراجعه کرده و مبلغ حواله و کشور و شعبه دریافت کننده را تحویل دهید. تنها در عرض چند دقیقه، شعبه دریافت کننده قادر خواهد بود که وجه انتقالی را تحویل بگیرد. با این حال، وسترن یونیون در ایران هیچ شعبه‌ای ندارد. به همین دلیل، برای ارسال حواله دلار به سنگاپور از این طریق، می‌بایست به یکی از شعبه‌های این شبکه در خارج از کشور مراجعه کنید.

حواله به سنگاپور با ریا Ria

درست مانند وسترن یونیون، حواله ریا Ria نیز به‌عنوان یک شیوه آسان و سریع برای ارسال حواله دلار به سنگاپور و دیگر کشورهای آسیایی محسوب می‌شود. شما می‌توانید بدون داشتن یک حساب بانکی بین‌المللی و با استفاده از حواله ریا، ارز را منتقل کرده و دریافت نمایید. شرکت ریا در سال ۱۹۸۷ در کشور آمریکا (کالیفرنیا) تاسیس شد و بعد از شرکت وسترن یونیون، مقام سوم را در زمینه نقل و انتقال وجوه مالی در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. شرکت ریا، ۳۱۵۰۰۰ شعبه در ۱۴۵ کشور دارد. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این روش برای انتقال ارز به سنگاپور، در یک شبانه‌روز تا سقف ۳۰۰۰ دلار و در یک ماه حداکثر ۸۰۰۰ دلار می‌توانید حواله ارسال کنید.

حواله به سنگاپور سوئیفت SWIFT

ارسال حواله با استفاده از روش سوئیفت SWIFT به زمان بیشتری نسبت به تمام روش‌های دیگر بستگی دارد، با این حال، سوئیفت رسمی‌ترین شیوه فرستادن حواله به این کشور است. توجه داشته باشید که این روش ارسال پول و حواله، در بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز رسمی معتبر است. سوئیفت در واقع به بانکی گفته می‌شود که عضو شبکه بانکی جهانی باشد. حواله سوئیفت نوعی حواله بین بانکی است که به چنین بانک‌هایی اجازه می‌دهد تا به‌شکل بین المللی با هم تبادلات مالی داشته باشند. در این تبادل، حواله سوئیفت بین حساب‌های بانکی دو طرف منتقل می‌شود. بنابراین، برای استفاده از شیوه سوئیفت به منظور ارسال حواله به سنگاپور، می‌بایست در بانکی که عضو شبکه بانکی جهانی است، حساب داشته باشید، اما این شرایط برای ایرانیان مقدور نیست. با این حال، شما می‌توانید از خدمات شرکت‌هایی که در زمینه ارسال و دریافت حواله‌های بین المللی فعالیت می‌کنند، مانند شرکت هوراد اکس بهره‌مند شوید. مدت زمانی که برای ارسال حواله به بانک مقصد مورد نیاز است، به بانک دریافت کننده بستگی دارد، اما می‌توان یک تا سه روز کاری را برای آن در نظر گرفت.

خرید اینترنتی با کردیت کارت

یکی از روش‌های بسیار محبوب برای انتقال حواله به سنگاپور، استفاده از کردیت کارت و خرید آنلاین از سایت‌های اینترنتی فعال در این کشور است. این شیوه، بخصوص اگر قصد تهیه یک کالا را داشته باشید، بسیار کاربردی و موثر خواهد بود. شرکت هوراد اکس امکان چنین خریدی را فراهم کرده و شما را از ابتدا تا انتهای انجام این کار، همراهی و راهنمایی می‌کند.

پی پال PAYPAL

سیستم الکترونیکی پی پال، در واقع یک شبکه ارائه کننده خدمات ارزی به‌شکل آنلاین است که به نام کیف پول الکترونیکی نیز خوانده می‌شود. با استفاده از سیستم پی پال، می‌توان به‌سادگی از سرویس‌های وب‌سایت‌های معروف جهانی مانند گوگل، مایکروسافت و اپل بهره‌مند شد. مزیت انتقال حواله به سنگاپور با استفاده از پی پال آن است که نسبت به سایر روش‌ها، کارمزد کمتری به آن تعلق می‌گیرد. با این حال، به دلیل این که کشور ایران در زمینه‌های متعددی تحریم است، استفاده از این شبکه نیز عملا برای ایرانیان داخل کشور غیر ممکن می‌شود. به‌علاوه حتی اگر هم بتوانید از طرق دیگری شخصا برای استفاده از پی پال اقدام کنید، به دلیل قوانین خاص و سختگیرانه این سیستم، انتقال حواله با این روش، عملا با ریسک زیادی همراه است. چرا که در صورت تخطی از این قوانین، حساب پی پال شما مسدود می‌شود.

• اینتل اکسپرس

• اکسپرس مانی

• کانتکت

حواله ارز به سنگاپور

روش‌های دریافت حواله از سنگاپور

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید برای دریافت حواله یورو از سنگاپور اقدام نمایید:

• وسترن یونیون

• ریا Ria

• اکسپرس مانی xpress money

• حواله سوئیفت SWIFT

• پی پال PAYPAL

ارزهای قابل ارسال و دریافت

شما می‌توانید ارزها را به شکل‌ دلار به سنگاپور فرستاده یا از آن کشور دریافت کنید.

بانک‌های سنگاپور جهت حواله به سنگاپور

به عنوان معروف‌ترین بانک شناخته شده کشور سنگاپور می‌توان به دی‌بی‌اس بانک اشاره کرد.

حواله به سنگاپور

سوالات متداول

  • فارغ از روش مورد استفاده برای فرستادن حواله دلار به سنگاپور، رسید این کار طی یک تا سه روز کاری به شما تحویل داده خواهد شد.

  • بله. بسته به روش مورد استفاده برای ارسال حواله به سنگاپور، پرداخت مقداری کارمزد بر عهده شما قرار می‌گیرد.  

  • میزان کف ارسال حواله دلار به سنگاپور، مبلغ ۱۰۰ دلار می‌باشد.

  • چنانچه برای ارسال وجهی به اندازه ۴۰۰۰ یورو به سنگاپور اقدام کنید، می‌بایست مقدار ۷۵ یورو اروپا کارمزد بپردازید. برای اطلاع از کارمزد ارسال از طریق وسترن یونیون، ریا و اکسپرس مانی، لطفا با پشتیبانی شرکت هوراد اکس در تماس باشید.

  • برای آگاهی از این مبلغ لطفا با شماره واتساپ ۰۹۱۴۴۸۴۰۴۰۸ تماس بگیرید.

  • تعرفه پی پال برای مقادیر زیر ۱۰۰۰ دلار ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار و برای مقادیر بالای ۱۰۰۰ دلار ۱۲ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.