مشاوره حواله به فیلیپین

 حواله به فیلیپین و حواله پزو فیلیپین به چه صورتی انجام می‌شود؟ کدام یک از روش‌های موجود رایج ترین سرویس‌ها برای حواله ارز به این کشور است؟ کارمزد درخواستی برای حواله دلار به فیلیپین چقدر است؟ برای حواله ارز فیلیپین نیازمند چه مدارکی هستیم؟ چه مراحلی برای حواله و جابجایی ارز در بستر اینترنت مد نظر قرار می‌گیرد؟ در ادامه در نظر داریم به طور کلی به بررسی برخی از مهمترین نکات در این باره بپردازیم، با ما همراه باشید.

هوارداکس با بهره‌مندی از کادری کاملا با تجربه و کاردان در این زمینه مفتخر است در همه این سال‌ها رضایت کاربران را جلب کند. به منظور دریافت راهنمای بیشتر با ما با شماره‌های موجود در تماس باشید. اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل در پی جلب اعتماد و رضایتمندی شما هستیم.

روش‌های مختلفی برای حواله دلار به فیلیپین در دسترس است. هر یک از این روش‌ها دارای مزایای ویژه‌ای هستند و با توجه به شرایط مختلف در اولویت قرار می‌گیرند. لازم است موسسات و شرکت‌های معتبر را برای جابجایی ارز هدف قرار دهید زیرا سودجویان بسیاری هستند که در صدد فریب کاربران بوده و معمولا هزینه‌های گزافی نیز دریافت می‌کنند. با مشاوره هوراداکس برای حواله به فیلیپین، در کوتاهترین زمان و با پرداخت کم‌ترین هزینه ارز مورد نظر خود را انتقال دهید.

دریافت مشاوره رایگان از هوراداکس

روش‌های ارسال حواله به فیلیپین - حواله پزو

همانطور که در بخش بالا اشاره شد،؛ روش‌های مختلفی برای حواله به فیلیپین وجود دارد. با بررسی شرایط موجود و نیاز کاربران، کارشناسان ما می‌توانند گزینه ایده آلی را پیشنهاد دهند. لازم به ذکر است که برای استفاده از هر یک از شبکه‌های موجود نیازمند شرایط ویژه ای هستیم. از مهمترین سرویس‌های موجود به منظور حواله به فیلیپین می‌توان موارد زیر را نام برد :

• حواله ارز و حواله پزو با وسترن یونیون:

وسترن یونیون به عنوان یک شبکه بین المللی توانست است به منظور جابجایی ارز محبوبیت بسیاری به دست آورد. به منظور بهره‌مندی از مزایای این شبکه نیازمند به افتتاح حساب نیستید. از مهمترین ویژگی‌های مطلوب ان نیز می‌توان به سرعت بالای جابجایی ارز اشاره کرد.

• Ria ریا:

ریا از دیگر سرویس‌های موجود به منظور حواله ارز به کشورهای مختلف در جهان می‌باشد. بهره‌مندی از این شبکه در شرایط خاص می‌تواند مزایای ویژه ای داشته باشد.

• حواله سوئیفت:

سوییفت با داشتن شعبه‌های متعدد در بسیاری کشورها، همچنین ارائه فرصت‌های مطلوب برای جابجای ارز، توانسته است از دیگر سرویس‌های مطلوب باشد. سوئیفت برای حواله ارز به مبلغ بیشتر معمولا هزینه کمتری در مقایسه با سایر شبکه‌ها دریافت می‌کند.

• پی پال:

PayPal جزو محبوب ترین سرویس حواله به فیلیپین می‌باشد که دارای امنیت بالایی بوده و به طور عمده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

• خرید با کردیت کارت:

برای خرید محصولات دیجیتال به کارگیری کردیت کارت می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. به منظور دریافت این کارت می‌توانید هماهنگی‌های لازم را با ما داشتته باشید.

• خرید اینترنتی با کردیت کارت:

برای خرید محصولات دیجیتال به کارگیری کردیت کارت می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. به منظور دریافت این کارت می‌توانید هماهنگی‌های لازم را با ما داشته باشید.

روش‌های دریافت پول از فیلیپین

وسترن یونیون

Ria ریا

حواله سوئیفت

پی پال

ارزهای قابل ارسال و دریافت

• حواله پزو فیلیپین

• حواله دلار

حواله ارز به فیلیپین

بانک‌های مد نظر برای حواله به فیلیپین - حواله ارز و حواله پزو فیلیپین

· BDO Unibank

· Metropolitan Bank & Trust Company

· Bank of the Philippine Islands

· Land Bank of the Philippines

· Philippine National Bank

· Security Bank Corporation

· China Banking Corporation

· Development Bank of the Philippines

· Union Bank of the Philippines

· Rizal Commercial Banking Corporation (RCBC)

مدارک مورد نیاز برای حواله به فیلیپین - حواله پزو و دلار

• Bank Name

• Account Number

• (Swift (BIC

• Account Holder Name

• Account Holder Address

• Bank Address

رایج ترین روش حواله به فیلیپین - حواله پزو و دلار

همانطور که در بخش قبلی بررسی شد، روش‌های مختلفی برای حواله به فیلیپین در دسترس است و هر یک از این سرویس‌ها می‌تواند با توجه به شرایط موجود، گزینه مناسبی برای حواله به این کشور باشد. اگر چه برخی از آنها قوانین یا پیچیدگی‌هایی دارند، ولی با ترفندهایی می‌توان اقدامات مربوط را نهایی کرد. استفاده از وسترن یونیون و ریا معمولا جزو روش‌های متداول برای حواله ارز به این کشور است. همکاران ما می‌توانند مشاوره کارامدی در این زمینه در اختیار شما قرار دهند. در صورتی که مبلغ حواله مقدار بسیار زیاد باشد می‌توان از شبکه سوئیفت برای جابه جایی آن بهره‌مند شد.

مراحل حواله به فیلیپین به صورت حواله پزو یا دلار

· استعلام قیمت

· ثبت نام

· تایید مجدد

· دریافت رسید

از مزایا حواله به فیلیپین با استفاده از هوارد اکس چیست ؟

امکان ارسال به بانک‌های مختلف

· فرصت حواله داخلی

· مدت زمان کوتاه

· کمترین کارمزد حواله پزو فیلیپین و دلار

· بیشترین اطمینان برای کاربران

حواله ارز به فیلیپین - حواله پزو فیلیپین و دلار

سوالات متداول

  • می توانید اطلاعات کامل در مورد هزینه‌های درخواستی برای حواله به فیلیپین  با توجه به مقدار اولیه مبلغ مد نظر  را  از طریق تماس با مشاوران هوراداکس به دست آورید.

  • برای زیر ۱۰۰ دلار ، ۱۲.۵ درصد زیر قیمت بازار

    برای ۱۰۰۰ دلار به بالا ، ۱۲ درصد زیر قیمت بازار

  • ۱۰۰ دلار به بالا

  • هوراداکس با بهره‌مندی از کادر متخصص و دریافت نماد اعتماد توانسته است در اولویت بسیاری عزیزان باشد. با ما اقدامات مربوط به جابجایی ارز به صورت بین المللی را با پرداخت کمترین هزینه و اطمینان بیشتر نهایی کنید. با راه‌های ارتباطی موجود در تماس باشید تا بتوانید راهنمایی لازم را به دست آورید. تجربه کاری و تسلط به همه مراحل و تجربه چندین ساله در مشاوره حواله و جابجایی ارز، سبب شده است که به راحتی با در نظر گرفتن شرایط موجود بتوانیم مناسب ترین راهکار‌ها را در اختیارتان قرار دهیم.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ارزی مختلف و حواله ارز ، پی پال ، کارت های اعتباری بین المللی ، گیفت کارت های بین المللی ، پرداخت های خارجی ، حساب بانکی خارجی و دیگر خدمات ویژه هوراداکس ، از طریق روش های ذکر شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس هوراداکس ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.